Zijn er mensen die Slim bellen van kpn en voldoet dat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jolanda, 27 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Dat vraag ik mij dus af.
    Zijn er onder jullie ook die met Slim bellen van Kpn bellen, en of dat voldoet.
    Wij zijn er net aan begonnen , maar ben bang dat we daar een grote fout mee gemaakt hebben.
    Vandaar dat ik nieuwsschierig ben.

Groetjes,

2. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    Mijn schoonouders hebben Slim en zijn erg tevreden.

Paar weken terug zaten ze te twijfelen om ook internet te nemen, wat blijkt,.... zit er al bij.

3. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ja het zit er idd bij internet.
    Maar ik heb sinds nu problemen met bellen en gebeld worden daarom ben ik namelijk nieuwsschierig.
    Want ik kan absoluut niet gebeld worden , de telefoon gaat bij de ander wel over maar bij mij niet.
    En als ik bel bel ik met vertraging.
    Was nieuwsschierig of andere dat ook hebben.

4. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Dat is vaak zo met die pakketten! Maakt niet uit van welke..... Gewoon naar de provider bellen en dat even aan geven!
    Het is natuurlijk nooit makkelijk om niet berijkbaar te zijn!

5. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    nee zeker niet, en nu al helemaal niet natuurlijk met die laatste loodjes :(

Ga morgen weer erachteraan zitten pfff hoop je eens iets goed te regelen he...niet dus :(

6. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik heb er geen ervaring mee maar mijn buren hadden dus wel een probleem met KPN over een ander pakket. Mijn buren waren niet te bereiken en moesten steeds met de kpn bellen MOBIEL.
    Uiteraard betaal je gewoon voor de KPN lijn, wat je dus wel moet doen als je veel hebt gebeld om je klacht te vermelden is schadevergoeding eisen van dat bedrag wat je met ze gebeld hebt. En je krijgt alles terug.
    Want het mag niet zo zijn dat je dankzij hun tig keer naar een betaald nummer moet bellen.

Alleen weten weinig mensen dat je het vergoed krijgt dus............reken maar uit wat de kpn verdient.

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    he Jolanda,

Wij hebben ook sinds kort dat Slim bellen en eerst was het een ramp. Omgekeerd als bij jullie konden we wel gebeld worden maar niet zelf bellen. Maar dat hebben ze netjes opgelost (hoewel het bijna drie kwartier duurde om de klantenservice te bereiken). De jongen ging alles na en zette meteen de onderhoudsmedewerkers aan het werk en binnen 10 minuten was het opgelost.

Nu is er niets aan de hand en gaat alles goed, we zijn wel tevreden.

Maar goed. bereid je er wel op voor dat je heel lang aan de telefoon zit!

Deel Deze Pagina