Wie is er ook zo moe?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Birgitte, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ik ben in mijn derde week dus ik weet het nog maar net en ik ben verschrikkelijk moe... echt uitgeput. Nu ben ik al een week aan het herstsellen van de griep maar ik kan me niet voorstellen dat het alleen de griep is waar ik zo moe van ben. Verder ben ik ook erg misselijk: vooral 'savonds.
    Wat denken jullie er van?

2. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Zwangerschapskwaaltjes meid, hier ook zoooo ontzettend moe!

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Oh ik ook, vreselijk. Het lijkt wel erger dan de eerste zwangerschap. Ik slaap als ik kan 's middags 3 uur!!! En 's nachts nog een uur of 8-9.

4. happymama

happymama Niet meer actief

hey hier ook ben zo lamlendig als iets heb ook geen zin om iets te doen , heb starks ook liggen slapen , met de eerste had ik t ook niet , maar denk dat t is omdat je er dan al juist een hebt die heeft aandacht nodig en dat is miss iets te vermoeiend . ik neem me dus nu voor als zij slaapt doe ik t dus ook , eigenlijk wel lekker luxe ahhahaa

5. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ik moet morgen voor het eerst weer werken en ik zie er verschrikkelijk tegen op. Ben 2 weken thuis geweest met griep en dus die vermoeidheidsklachten. Hoe ga ik de dag doorkomen????
    Zitten jullie ook allemaal in de eerste weken of ben je je hele zwangerschap moe? Het is voor mij de eerste keer namelijk..

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja hier ook hoor en ik loop op het einde!
    Het gaat wat in fases denk ik! Vandaag om 9 uur uit bed, lag al om 22.30! Om 14.30 lag ik alweer op de bank te knorren ;)

7. mamavansje

17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, ben ook net zwanger en slaap al een hele week een middagdutje en als ik mijn dochtertje om 7 uur naar bed doe wil ik er het liefst bij inkruipen! Bij haar had ik dat trouwens de eerste 4 maanden van mijn zwangerschap. Niks aan te doen gewoon aan toegeven;)

8. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook ontzettend moe!!!!!!!! val elke avond op de bank in slaap! Ben nu ook snipverkouden.. Nies me eigen helemaal weg..

maarrrrrrrrrr ik ben nog niet zwanger.. tenminste.. niet dat ik weet

Laten we het hopen ;)

9. myla

myla Lid

9 dec 2007
    80
    0
    0
    ik ben ook nog maar net zwanger. ik heb van die momenten dat ik heel erg moe ben. of dat ik op mijn werk zit en dat er niks uit mijn handen komt, heel vervelend>

tijdens de zwangerschap van ons 1e kindje was ontzettend moe vanaf de 5/6e week ongeveer. ik ben toen ook een aantal weken thuis geweest omdat ik alleen maar kon slapen.

ik hoop dat ik er nu beter af kom want ik moet natuurlijk voor mijn zoontje zorgen.

groetjes Myla
    p.s allemaal gefeliciteerd trouwens met jullie zwangerschat

10. mamavansje

17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat futloze sloeg bij mij dus vandaag om in ontzettende duiziligheid. Durfde gewoon niet in de auto te stappen zo erg. Kan gewoon me hoofd niet meer overeind houden!

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Herkenbaar hoor.

Hier al vanaf voordat ik wist dat ik zwanger was. Na het middaguur word ik heel moe en kost alles me moeite. Sleep me echt voort.
    Lastig is dat ik om 14:45 pas begin met werken ;) Ik werk op een BSO.
    Gelukkig houden die kids me wel goed bij de les. 's Avond ga ik wel vaak om 21:00 uur al naar bed, omdat ik dan echt mijn ogen niet meer open kan houden.

Maar goed, ik schik me naar de situatie. Het hoort er nu eenmaal bij en het is niet het eind van de wereld.
    Gelukkig heb ik een hele lieve man die me steunt en helpt waar hij kan :)

12. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Hier ook verschrikkelijk moe... kan de hele dag wel slapen.

13. miesjeuh

miesjeuh Lid

14 mrt 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haaj dames

Gefeliciteerd :d Helaas horen deze kwaaltjes erbij. Zit zelf in de 5e week en ben ook errug moe. Vooral smiddags kan ik me ogen bijna niet open houden. Helaas ook last van andere kwaaltjes haha maaar tis voor een goed doel :D dus ff door de zure appel heen bijten ;)

14. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hier ook al super moe. Zo lekker naar huis en met een joggingbroek en een dekentje op de bank. Zie al op tegen het boodschappen doen...

Voel me echt een kneusje.

15. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    eerste en tweede maand ook heeeel erg moe..nu net weer een beetje meer energie aan het krijgen...
    misselijkheid trekt ook eindelijk een beetje weg.

16. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Nog niet moe geweest "afkloppen" hopen dat het zo blijft :D

17. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Dames, ook ik was erg moe!!!
    Heb echt avonden gehad dat ik om 18.15 al in bed lag....
    Nu na 11 weken is het voor mn gevoel voorbij!!!
    Voel me in ieder geval energieker, ook het weeige gevoel is verdwenen....
    Dus ffies doorbijten het wordt beter

18. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Gisteravond zei ik om 21.30 al welterusten tegen mijn vriend... hij vroeg of ik niet goed was:) Slapen, slapen.. Op zich gaat het overdag nu wel... Er moet tenslotte wel gewerkt worden! 'savonds ga ik ook in mijn joggingbroek onder een dekentje op de bank... hahaha wat herkenbaar. Vanavond lekker yoga.. daar word ik altijd heerlijk loom van dus ik kan denk ik rechtstreeks door naar mijn bed vanavond:) Misselijkheid valt ook mee de laatste dagen. Mijn borsten spelen alleen nu een beetje op. Heerlijk: elke week een ander kwaaltje.. blijft dat zo de volle 9 maanden..

Deel Deze Pagina