Gisteren heb ik de kleine niet gevoeld. Moet je het kindje iedere dag voelen of kan het ook wel eens zijn dat je een dag overslaat?
Als je 18 weken bent, hoef je het echt nog niet elke dag te voelen. Sommigen voelen het kindje dan zelfs nog helemaal niet.
je hoeft je kindje pas welke dag te voelen met 28 weken er zijn vrouwen zat die met 18 weken nog nooit wat hebben gevoeld... dus niet elke dag voelen kan heel goed hoor... Even de angelsound erop als je onzeker ben en je zult horen dat hij of zij flink aan het zwemmen is
Ik heb geen angelsound. We hebben er van het weekend aan gestaan maar expres niet gekocht. Vorige week hebben ze in het ziekenhuis naar het hartje moeten zoeken, het klopte overigens prima dus niks aan de hand. Maar je schrikt wel, ik zou er niet aan moeten denken dat me dat thuis ook gebeurt. Ik ben al zo onzeker haha
Ik voel sinds 23 weken de kleine pas elke dag, dus maak je er niet druk over met 18 weken voelde ik bijna nooit wat.
ik kan het thuis sneller en makkelijker vinden als de VK, gyn of wie dan ook, omda ik weet hoe en waar mijn kindje ligt ik word altijd nerveus van de VK die doet er altijd eeuwen over...haha
Ik vond het de laatste keer bij de gyn echt vreselijk. Het eerste apparaat wat ze gebruikte had kuren, dat had ze me al verteld vantevoren maar je schrikt toch als je geen hartje hoort en met het tweede apparaat ging het al niet veel beter. Echt vreselijk, ze drukte me wel op het hart dat ik me geen zorgen hoefde te maken, het hartje klopte prima nadat ze het eindelijk gevonden had en ze had met de buik navoelen de kleine voelen bewegen.