Post met datum keizersnede

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kwekkie4u, 15 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Ik weet net 2 weken geleden dat ik een keizersnede zal krijgen.
    Echter zouden we nog even overleggen met mijn nierarts voor het termijn vast te leggen.

Nu krijg ik opeens post met de datum 6 januari!
    Dus ik meteen bellen met het zkh.....zegt de assistent dat ze de datum heeft doorgekregen van mijn gyn.

Hij kan toch niet zomaar een brief sturen met een datum er in? Moet dat niet even overlegd worden? Of iets dergelijks?

Nu heb ik woensdag een afspraak met mijn nierarts waarin ik ga overleggen of hij het verstandig vind om te wachten tot week 39.

Mijn eerste kindje is namelijk geboren, ingeleid met 36 weken ivm nierfalen.

Ik ben nog al in shock!

2. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Op dit moment is het echt protocol om op zijn vroegst in week 39 de keizersnede uit te voeren. Wellicht kun je maandag met je internist/nefroloog contact opnemen om te vragen of hij in overleg gaat met je gynaecoloog. Ik zou dit doen voordat je een afspraak met hem hebt. Waarschijnlijk gaat het er op neer komen dat ze je met bloed en urine onderzoek scherp in de gaten gaan houden en pas ingrijpen als het de verkeerde kant op gaat. Wat betreft de datum, daar heb je niet altijd veel in te kiezen heb ik gemerkt. Het ligt er aan wanneer de gynaecoloog een ok heeft in die week. Je kunt misschien ook nog met de afdeling opname contact opnemen en misschien is er een datum die je "leuker" vindt maar dan wordt de ks waarschijnlijk niet door je eigen gyn gedaan.

3. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Het gaat er eigenlijk meer om dat dit jaar 06-01 mijn schoonvader zichzelf van t leven heeft beroofd.
    Erg gevoelige datum dus.

Ik heb de gyn een email gestuurd en hoop dat ik een nieuwe datum kan krijgen. Ik weet uiteraard niet hoe men hiermee om gaan.

4. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Hier hadden ze er gelukkig begrip voor om de datum niet te plannen op de sterfdag van mijn schoonmoeder. Ik neem aan dat dat bij jullie ook zo werkt, je hebt alleen kans dat je dan een andere gyn krijgt maar ik neem aan dat dat dan minder zwaar weegt...

Deel Deze Pagina