Hoi meiden, Ik heb gisteren dit product gekocht maar nu heb ik een vraagje is iemand hier bekend mee? Heeft het bijvoorbeeld geholpen? Ik heb het gisteren nou ja mijn man heeft het gisteren gemasseerd, ook best een leuk iets haha lig je daar met je benen wijd en je man maar masseren niet dat ik het erg vond haha... Ik zal hier even wat uitleg erover plaatsen: Veel vrouwen zijn bang om tijdens de bevalling in te scheuren of een knip te krijgen. Er zijn echter diverse manieren om je op de bevalling voor te bereiden. Masseer je het perineum (het gebied tussen vagina en anus) regelmatig met Perineum Massageolie, dan wordt dit soepeler en daardoor beter in staat mee te bewegen tijdens de bevalling. De massagebewegingen stimuleren de doorbloeding en bevorderen de soepelheid van het weefsel terwijl fijne amandelolie en tarwekiemolie de elasticiteit verhogen en het weefsel losser maken. Hierdoor verklein je de kans op inscheuren of inknippen. De compositie van etherische oliën van scharlei en rozen zorgt voor een aangename, milde geur. Dus al jullie ervaringen zijn meegenomen!!! liefs, misspuma
Het schijnt dat je het pas vanaf 34 weken mag gebruiken....(waarom weet ik niet). Ik ken het zelf niet...dus ben ook wel benieuwd naar ervaringen.
Je weet natuurlijk nooit of het echt werkt, misschien was je zonder gebruik hiervan ook dan wel niet uitgescheurd maar ja goed, ik heb zoiets van ik kan het op zijn minst uitproberen... liefs, misspuma
Wat ik trouwens wel heb gelezen in een zwangerschapsboek, dat ze bij de vk met een ballonnetje met daaraan een popje het ook kunnen voorbereiden op het uitrekken. Dus ze plaatsen het ballontje in je vagina en pompen die dan elke keer een stuk op totdat ie na een tijdje 10 cm is opgepompt..... Ik had er eerlijk gezegd nog niks over gehoord, maar las het gister.
Daar heb ik inderdaad ook nog nooit van gehoord, van een ballonetje hihi. Tja zo kom je weer eens ergens achter hé! liefs,misspuma
Ik heb het in het begin van m'n zwangerschap al gekocht en wilde het meteen gaan gebruiken. Maar las dat het idd pas vanaf 34 weken mag . Ga het zeker proberen! En ben erg benieuwd of er hier ervaringsdeskundigen zijn.
pfff met een balonnetje? Ik krijg het nu al spaans benauwd Zou wel een goede voorbereiding zijn opzich denk ik, maar lijkt me toch ook weer eng hoor. Die massage olie ga ik onthouden voor als ik zover ben.
hoi hoi, ik weet niet of het helpt, maar de produkten die ik tot nu toe (en dat zijn er veel) van weleda heb gebruikt en gebruik zijn mij erg goed bevallen (leuke woordspeling ). het is fijn spul en lekker ontspannend, dus ik denk zowieso dat het geen kwaad kan. enne 2 vriendinnen van mij zweren beide bij weleda produkten mbt babyassortiment dusss.... succes ermee en heeft het idd voor jouw gewerkt hoor ik het graag . gr saskia
hmmmm had hier nog nooit van gehoord!!!!! maar ga het zeker ween proberen wie niet waagt di eniet wint haha wel wist ik dat je vanaf het begin van je zwangerschap je buik in kan smeren met vettige creme bijvoorbeeld de mama vreme van zwitsal het moet helpen tegen het uitscheuren van je huid heb het tot nu toe iedere avond gedaan nog geen uitscheurings in mijn huid!!!! kan natuurlijk nog maar ben behoorlijk aan het groeien en was van mezelf plat!!! hoop dat jullie hier iets aan hebben!!
Heb vandaag net toevallig alvast de perineum-olie in huis gehaald, nu nog een paar weken wachten Kan me bijna niet voorstellen dat het niet helpt. 't Is toch een gebied dat je normaal gesproken niet insmeert (althans, ik niet ) dus dat zal dan best soepeler worden met die olie.
ik heb de gewone zwangerschapsmassage olie van weleda.. voor buik billen en borsten.. die gebruik ik nu al.. staat niet op dat het nog niet mag. mijn vriend masseerd mij er mee en vind het helemaal niet vervelend om te doen hahaha
Die mag ook gewoon vanaf het begin al. Ik heb 'm ook, gebruik 'm alleen niet zo vaak want word van bijna alle luchtjes misselijk.
oh trouwens... ik heb een site gevonden over het ballonnetje hihi http://www.epino.nl/veel_vragen.htm#question_7 best wel een beetje freaky eigenlijk...
Hoi, Ik heb die massageolie van Weleda bij mij vorige zwangerschap gebruikt. Het enige voordeel was de massage zelf, die was wel lekker! Nee, ik ben "gewoon" in gescheurt, dus ik denk dat het niet geholpen heeft! Nu was mijn zoon ook wel aan de grote kant (4150 gr) en was ik het persen echt zat dus gaf ik te veel gas... Succes ! Groetjes Jessica
k heb nix gebruikt voor me buik of borsten en nog geen striemen te zien k gebruik ook die compressen van kruitvat ze zitten nie fijn en ze blijven nie zitten en ze jeuken ook nog s erg groetjes marline