Heel herkenbaar. Deed dit ook bij mijn zoontje. Ben er vanzelf mee gestopt omdat ik daardoor een heel ondankbaar, hebberig en onrespectvol kind heb gecreërd! Hij wilt alles krijgen wat hij ziet, is met één ding niet blij meer, heeft geen respect voor zijn speelgoed, maakt alles stuk... Nu krijgt hij sinds vorig jaar alleen nog bij zijn verjaardag, sinterklaas en van die dagen speelgoed. Nu begint zijn gedrag daarin wat te beteren
Heeeeeel herkenbaar. Ik heb al zo'n 5 jaar last van dezelfde kwaal . Tja, ik redeneer maar zo; nu kan ik nog zien hoe mijn kindjes ervan genieten, je weet maar nooit hoe het er over 5 jaar bij staat. En.....IEMAND moet de economie toch weer op de rit helpen??
OH ja ... kinderboeken ben ik ook dol op onder het mom je kan nooit te veel boeken hebben heeft ze er nu toch echt al een hele berg. moet zeggen dat ze ook allemaal wel " gelezen " worden voor zo ver ze dat al kan. Plaatjes kijken kan ze uren volhouden en wij lezen iedere avond voor. Ik koop regelmatig speelgoed tussendoor, maar dit gaat in de bak voor bv sinterklaas of onderweg op vakantie krijgt ze vaak een kleinigheidje of bv bij een grote prestatie in onze ogen, zoals toen ze echt helemaal zindelijk was. Alhoewel als ik heel eerlijk ben krijgt ze tussendoor ook nogal eens wat.. zoals van de week een LOOM set.. maar vind ik zelf ook erg leuk om samen te doen.. echter nodig was het niet