Zou toch ook zo'n hor nemen, een voorzethor of zo'n plakhor. Verder helpt hier tea tree olie goed, gewoon een druppeltje of drie en uitsmeren, alleen wel even opletten, want ik weet niet of je dat ook bij jonge kinderen mag gebruiken.
Met zo'n vierkante klamboe kun je prima uit je bed hangen. Topding, we hebben m al jaren. Klamboe en muggennet collectie | Klamboewinkel.nl
Steeds meer mensen krijgen er LUCHT van! En dan het glazen buisje ervan zijn druppels, goed mee insmeren en weg blijven ze. Je kunt het bij de drogist kopen
Ik vind de vliegenmepper altijd nog het beste werken! S'avonds even een tijdje jagen maar vaak heb ik er dan geen last van. Probeer ook goed de gordijnen te bewegen als je ze niet ziet
Vijver weghalen mocht je die hebben, in water leggen de muggen eitjes. Verder... mijn ouders hebben vaste horren voor de ramen, die blijven dus ook de winter zitten. Ideaal en er komt niets door. Ze klagen nooit over muggen. Houden ook de deur richting de slaapkamer (gangdeur) dicht.
Inderdaad, horren zijn dè oplossing.... wezen kamperen met de vouwwagen, daar lek gestoken, na 2 wk weer heerlijk in mn eigen bedje en geen enkele mug heeft mij kunnen vinden gelukkig!