Waar ben jij bang voor?

Discussie in 'De lounge' gestart door AnneThamar, 5 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik had het er laatst met mijn man over.
    Ik ben best wel een bangerik haha.

Zwemmen in de diepe zee. Ik zal nooooit voorbij de boeien gaan :)
    Alles wat fladdert, vogeltjes maar ook vlinders brrrr.
    (Daar kwam ik achter in de vlindertuin in de dierentuin :p)

Okay en een rare: schimmel. Ik ben er niet echt bang voor maar word er echt mega misselijk en naar van.
    Jullie ook van die aparte dingen?

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wespen. Ik ben redelijk lui aangelegd maar met een wesp in de buurt kan ik met gemak een hele marathon rennen en doe er nog trucs tussendoor. Zoals halve salto's, heel hoog springen, Michael Jackson moves erbij,...
    Gisteren begon ik al te vloeken in de tuin, de eerste 2 al gezien. Ze zijn nu nog niet agressief maar zitten wel aan hout te knabbelen voor een nest te maken, maar waar he pffft

Huisspinnen! Alleen huisspinnen. Andere spinnen niet zo maar die komen ook niet het huis in :)

En zombies. Ik vind the walking dead geweldig maar als er vieze zombies in beeld komen vliegt de tablet omhoog en check ik zp even. Idem met fear the walking dead :D

3. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Insecten en alles wat er in de buurt van insecten lijk....
    Krekels wormen KIKKERS!! Bijen.
    Als het in de buurt komt krijg ik z'n rilling.... En breekt het zweet me uit:( hoe graag ik ook wil kom er niet overheen (als baby ook al zo)

En een babyfoon met camera😂 ben altijd bang dat ik vage dingen te zien krijg. Zoals schimmen of me zoontje dat ineens inbed zweeft ect. En ik geloof er eigenlijk niet eens in, maar op dat moment ineens wel

4. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.424
    777
    113
    Klink heel bizar.

Maar bang om dood te gaan en dat mijn kinderen mij dan vinden .. ( ben vaker alleen mijn man moet geregel naar het buitenland )

5. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Helikopters... Vind die dingen zo onstabiel, sinds ik weet dat 1 klein stukje schade in de wieken dat ding kan laten neerstorten voel ik me altijd erg ongemakkelijk als er eentje te dicht in mijn buurt rondvliegt. En zeker geen rondjes cirkelen boven mijn huis, weg ermee... Ga maar ergens anders vliegen.

Wespen, bijen en hommels. Gestoken worden doet echt pijn, dus ik wil ze niet in mijn buurt. En nu ik een kleine heb kan ik helemaal hysterisch worden van een wesp in de buurt want bij hem mogen ze al helemaal niet in de buurt komen.

Langpootmuggen. Geen idee waarom, ze doen niks. En toch sta ik half gillend en met knikkende knieën zo'n beest uit mijn huis te verwijderen.

6. Deliana

Deliana Niet meer actief

Vissen in de zee... Verder dan mijn knieen kom ik niet.

Alzheimer. Zit in de familie.... mijn opa zit in een kliniek, is geestelijk en lichamelijk onherkenbaar, en gaat nog steeds achteruit.... Verschrikkelijk wanneer ik mijn eigen kinderen niet meer herken.... :(

7. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Lieveheersbeestjes 😳

8. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Kleine ruimtes waar ik niet meteen uit kan als ik dat wil. Ik neem wel de lift omdat zo'n "ritje" maar even duurt maar als hij stil zou komen te staan zou ik gek worden. Ook dichte glijbanen waar ik het einde niet van zie vind ik eng. Hartstikke claustrofobisch dus.

En dat mijn dierbaren iets overkomt.

9. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Wespen, ik zie al een heel jaar op tegen de maanden waarin die beesten rondvliegen.
    Het belemmert me ook in alles en het liefst blijf ik dan hele dagen binnen.
    Ik zit er wel eens aan te denken om er iets mee te gaan doen, het lijkt me zo heerlijk om het schijt aan die beesten te hebben.

10. Veera

Veera Niet meer actief

-Hoogtes en kleine ruimtes! Daar kan ik echt paniekerig van worden.
    -Spinnen, wespen, bijen, sprinkhanen
    -Paarden en koeien (een beetje :D)
    -Kwallen en vissen in zee

11. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Dat ik moet poepen tijdens het persen bij mijn komende bevalling.

12. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Overgeven. Heel naar en rot, bah. Ben ik echt bang van.

Dat mensen die me dierbaar zijn ongeneeslijk ziek worden, of ik zelf.

13. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Wespen. Ben echt doodsbang voor die beesten.
    Niet dat de steek pijn doet of dat ik een bult heb, maar ik heb mezelf aangepraat dat ik er vast allergisch voor ben.
    Vorig jaar ben ik voor het eerst geprikt en toen ik was ik helemaal triomfantelijk blij dat ik geen allergische reactie kreeg. Maar toen vertelde de huisarts dat je nooit bij een eerste steek allergisch bent. Het is juist vanaf de 2e.
    Ik zit s zomers altijd op een boot in kroatie en daar stikt het in augustus van de wespen. Ik kan echt nachtmerries hebben van dat ik dan in de middle of nowhere ben en dat ik dan een allergische reactie krijg en doodga. Zat zelfs al te googlen op zo'n epipen om die te kopen terwijl dat echt NER-GENS op gebaseerd is. En mijn huisarts gaat hem me vast niet geven zonder aantoonbaar allergisch te zijn.
    Conclusie: ik zit erg vaak binnen op de boot. Super zonde.

14. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    De zon! Klinkt misschien raar, maar ik verbrand zo snel en dat stomme ding zorgt ervoor dat iedereen maar gigantisch zweet. Als hij er niet meer is, kunnen wij ook niet meer bestaan. Dus ik moet de zon gewoon accepteren, maar ik vind het een doodeng gevaarte.

Verder ben ik niet snel bang, maar ik wil wel graag zelf de controle over dingen hebben.
    En beesten als teken voel ik mij heel ongemakkelijk van

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Spinnen en wespen. Echt als de dood, vooral voor wespen. Zodra ik er een zie zit ik de rest van de dag binnen, echt zonde.

16. Lovelymom85

Lovelymom85 Actief lid

1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL
    Om met de auto in een kanaal oid te raken als ik alleen achter het stuur zit met mijn kinderen. Ik weet dan niet welk kind ik als eerste eruit moet halen :( Die angst had ik ineens na de bevalling van de 2e.

Dat mij iets overkomt terwijl ik alleen thuis ben met de kinderen.

Kikkers, padden en naaktslakken.

17. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    Insecten. Water. Vuur.
    Bang om ongeneeslijk ziek te worden.

18. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Hoogtes
    de dood
    voeten
    ratten (trauma kwamen uit de wc toen ik 6 was)

19. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Spinnen en brand.

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Naast dat ik of mijn dierbaren ernstig ziek worden; vlinders! En dan vooral de motvlinder. Gadverdamme. Hysterisch word ik er van.
    En inderdaad zwemmen in grote dieptes, ik krijg er echt jeuk in m'n benen van. Ik zie Jaws al cirkelen.

Deel Deze Pagina