Hoe geven jullie thee/sad e.d aan kind van 6mnd.? Uit een gewone drinkfles? of nu al uit zo'n tuitbeker? Mijn kindje drinkt het beste namelijk als ik van een lepeltje geef.
ik geef alicia het uit zon beker met een rietje en ze drinkt er prima uit. hij is eigenlijk vanfa 8 maanden. ik zou het niet uit een flesje geven maar gewoon wat anders proberen
De eerste paar weken was dat even wennen (andere smaak, eten+fles was lastig omschakelen kauwen/zuigen). Maar het makkelijkst werk nu toch een gewone fles, met de kleinste speen. De anti-lek-tuitbeker wordt alleen maar op gekauwt. Uit een gewoon bekertje hebben we ook wel gedaan, maar dan verdwijnt er nogal wat in het slabbetje..
Jesper wil niks anders uit zijn flesje drinken dan melk. dus water of thee geven we in een tuitbeker, hij moest even uitvinden hoe het werkte, maar had het al snel door.
Voor kinderen is het duidelijker als de flesjes alleen voor melk zijn, en ander drinken zoals water uit een beker wordt aangeboden. Op zich is het met 6 maanden nog niet nodig om naast melk iets anders te drinken.
Ik geef Jelle nog wel eens drinken uit zo'n oefenbeker van Difrax en dat gaat eigenlijk best goed. Hij drinkt bijna niks als ik thee in een flesje geef, maar uit een beker drinkt hij zo 150cc... Ik maak 250cc, de rest zit in zijn slab, shirt enz.. Maar de wasmachine draait wel..