Opas en huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kleinmonster, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Even een vraagje aan jullie,

M'n Zoontje heeft de laaste 2 keer dat m'n schoonmoeder oppaste beide keren een uur aan 1 stuk door gehuild, hij is dan niet te troosten.
    M'n moeder denk dat het komt omdat hij veel bij ons op schoot zit wat denken jullie?

Echter heeft hij bij mn moeder niet veel gehuild en als hij dit wel deed kreeg ze hem stil als ze hem op schoot nam

2. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    kan het zijn dat je zoontje je schoonmoeder minder vaak ziet en daarom zo reageert?
    ik zie bij mijn dochter van 6 mnd dat ze echt een band moet opbouwen met mijn man's moeder want die ziet ze gewoon wat minder vaak. Mijn ouders passen op en ze lacht bij hen altijd gelijk. Bij schoonmoeder is het toch kat uit de boom kijken en soms ook huilen als ze te snel uit de maxi cosi wordt geplukt door een enthousiaste oma..

Ik durf niet te zeggen of het komt dat hij vaak op schoot zit. Onze dame zit ook vaak bij ons en we knuffelen vaak, maar ze speelt ook in de box alleen. Je zoontje zoekt geborgenheid en liefde en knuffels, dat denk ik .

3. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Hij ziet m'n schoonmoeder juist vaker, die woont hier om de hoek en m'n moeder 20km verder op.
    Maar hij heeft bij haar ook wel dat als hij bij haar op schoot zit hiij gaat huilen en als ze hem dan weer aan mij geeft hij echt naar de lacht als of hiji wil zeggen kijken eens wat ik kan.

Nou is ons mannetje al wel bijna 4 weken ziekjes dus opzich was het van de laaste keer niet heel vreemd maar wel raar dat hij dat bij haar doet.

Verder speelt ons mannetje als hij niet ziek is ook regelmatig in de box, op de grond of z'n loopwagentje

4. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan van alles zijn; soms is een bril bv intimiderend of een bepaald kapsel/haarkleur/etc/etc. Heeft niks te maken met dat hij graag bij jullie op schoot zit hoor.

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Mijn dochter is gek op haar opa, maar toen hij vanmiddag met een gekke muts op binnenkwam begon ze meteen te huilen!
    En bij een tante van mij net zo, zij draagt een bril....

Deel Deze Pagina