Nadat ze jarenlang in de vuilniszakken op zolder hebben gestaan, heb ik nou toch maar besloten om mijn knuffelverzameling weg te doen Nu wil ik ze graag doneren aan kindjes, waarvan de ouders geen geld hebben om ze te kopen. Weet iemand een goed adres (omgeving Nijmegen) waar ik ze dan heen kan brengen?
Wat een super idee! Zo heb ik nog wel meer dingetjes die een ander beter kan gebruiken dan ik. Ik lees even mee, maar dan wel voor Friesland
Goed idee! Ik heb ook nog mooie En nieuwe knuffels waar ik van af wilt, maar het zo de vind om weg te gooien! Zouden ze niet in de textiel bak kunnen bedenk ik me nu?
Volgens mij neemt de voedselbank alleen nieiwe aan (net als bij speelgoed).. Maar kan je het wel in zo"n textielbak gooien. Of mss bij een kerk? Of een zkh?
Wat verstaan ze onder nieuw? Ze hebben altijd gewoon op een kamer gestaan, dus er is niks mee gebeurd of zo. Kerk of zkh is inderdaad ook wel een idee.
Is dat zo? Dan zoek ik toch liever ergens anders, want ik wil wel echt dat ze naar mensen gaan die echt niks te besteden hebben.
Leger des Heils zit tussen station en school Windesheim in, geen flauw idee hoe het daar heet . Misschien dat ze meerdere panden hebben, dat weet ik niet. De knuffels heb ik ingeleverd bij de Voedselbank toen ze in de AH waren.
Ik hoorde vanavond dat dat verschillend is. Dat sommige dingen ook naar het Leger des Heils gaan. Maar ga morgen gewoon eens even rondbellen en dan komt het vast allemaal goed
Ik dacht van speelgoed te weten dat het echt nog ongebruikt in de doos moet zitten. Knuffels.. tja dat is niet te controleren Ik denk altijd dat als iemand er blij mee is, het niet uitmaakt "hoe nieuw" het precies is.
Ik heb vorige maand schoonmaakspullen,dierenvoeding en schoolspullen gedoneerd voor Sardinie. Door de cycloon hadden mensen niks meer,ook knuffels waren verdwenen in de modder.Een paar weken geleden zijn er spullen gebracht waaronder knuffels,die zijn uitgedeeld oa in de ziekenhuizen en de kinderen zijn er zo blij mee. Mochten er nog mensen knuffels(of spullen)willen doneren,er zijn verzamelpunten in Heemstede,Dordrecht en Losser. Meer info op noodhulpsardinie.nl
Knuffels doneren voor het goede doel | Teddybears for help http://www.teddybearsforhelp.nl/wp-content/uploads/2011/06/Visitekaartje.jpg
Ik heb een paar maanden geleden een paar zakken vol afgegeven in Venray, aan een oudere man die ze dan transporteert naar Roemenië, naar weeskindjes en kindjes in ziekenhuizen/tehuizen. Heel fijn gevoel, mijn kinderen hadden er echt veel te veel....Ik heb onze oudste uitgelegd waar die knuffels heen gingen en zelfs zij vond dat heel fijn. Zoals ze zelf zei hoefden die kindjes ook niet zonder een knuffeltje te gaan slapen