Dag meiden, Ik vind schrijven erg leuk en heb me dan ook aangemeld voor een schrijfwedstrijd (je moet tenslotte ergens beginnen ). Jullie zouden mij een groot plezier doen door een stem uit te brengen op mijn verhaal. Mijn verhaal is te vinden op de site jouwverhaal.nl en heet overschreden grenzen. Alvast bedankt! Groetjes, Lillith
Hoi, ik kon op de een of andere manier mijn stem niet uitbrengen, misschien omdat ik op mijn mobiel lees... Jammer dat het hele verhaal niet te lezen is. Ik zal eerlijk zeggen wat ik er van vond. Dat stukje wat ik las (daarom zei ik ook jammer dat het hele verhaal niet te lezen is) vond ik nogal eentonig, het gaat alleen over hoe zij zich voelt. Dat was met een paar zinnen voldoende geweest. Wel super dat je er ook echt wat mee wilt doen, je ding op papier zetten. Ik volg sinds kort een curus boeken schrijven, daar leer je echt een heleboel. Dat zou ik voor jou ook een aanrader vinden, niet dat jou schrijven slecht is hoor, maar je haalt echt veel uit die cursus. succes verder!
Ehm... een schrijfwedstrijd zou toch gewonnen moeten worden door degene met het beste verhaal... niet door iemand die toevallig veel vrindjes online heeft...??? Ik vind dit niet zo'n sympathieke vraag (en heel wat anders dan stemmen vragen op de schattigste babyfoto etc. wat een stuk minder serieus is, en waar de deelnemers niet dagen aan zitten te schrijven). Ik heb je verhaal niet gelezen. Succes met je schrijfcarriere.
Oh dan zal ik het daar zetten. En het is een langer verhaal, maar ze tonen alleen de eerste 500 woorden.
Tja, ik doe ook niet mee om sympathiek gevonden te worden he. En natuurlijk gaat het om het verhaal, maar je mag jezelf best promoten. Schrijvers promoten hun boeken ook .