Vandaag naar de kapper geweest, wou wat anders. Nou dat domme wicht wou "zóóóó graag een grove, natuurlijke krul in mijn haar maken" en ze bleef maar zeuren...en tja waarom niet, doe maar wat, jij bent hier de kapster. Ze wast mn haar, ik loop mee terug naar de spiegel, ze kamt m'n haar, ik SMS intussen voor de 1000e keer de Niet Nader Te Noemen Persoon terug, lees in een oude Story dat Sylvie Meis geen tweede kindje meer durft te nemen maar wél wil en waarom Yolanthe nog niet met Jan Smit wil trouwen...dan kijk ik even tussendoor in de spiegel en WTF! Dat Domme Wicht is in mijn haar aan het knippen als een wildeman! "Wat doe je?!" riep ik kwaad uit. Haar antwoord: "Ja er zaten wat dooie punten in de middenlagen en die punt ik even bij dan blijft de krul er beter in zitten!" Op de grond lagen hele stukken blond haar IK WAS ZO KWAAD Eigenlijk had ik toen al moeten opstaan en weggaan, maar ze beloofde dat het "écht héél errrrg mooi zou worden echt fantástisch!" en ik laat me permanenten. En hoe ze de rollertjes erin draaide zag er ook wel professioneel uit. Uurtje zijn de rollers eruit en is mijn haar "gefixxxeeeeerrrrrddd" zoals dat heet en kijk ik in de spiegel...en daar staat gewoon een POEDEL! Heel gedoe, manager erbij, en uiteindelijk 50% korting gekregen omdat het idd niet het beloofde kapsel was...Ik heb het snel gewassen toen ik thuiskwam dus nu is het ergste Poedel-idee er wel uit....en als ik het opsteek ziet het er redelijk mooi uit, maar los.... echt waardeloos!
Jeetje wat een drama..........misschien volgende keer een andere kapper? Ben vandaag ook mijn haar wezen doen..zit wel goed gelukkig.
sommige denken dat ze topkapper zijn. Ik zou zeggen zoek 1 goeie en blijf daar naartoe gaan dan weet je in ieder geval dat het goed gebeurt. Hopelijk is het snel weggezakt zodat je het weer los kan laten hangen.
Owww ik herken me zooo in jouw verhaal heb een keer precies hetzelfde gehad , ik vroeg voor een beetje mn haar uit te dunnen en wat kreeg ik : een matje , het was echt helemaal bol bovenop en dik leek wel een champignon en achter had ik gewoon wat slierten haar hangen Heb echt gescholden , en gehuild en mn haar is tot op heden nog aan het herstellen van de knipbeurt ... maarre een foto zou idd wel een beter beeld scheppen
Ik zou ook helemaal gek worden. Gelukkig is een goede vriendin van mij kapster met eigen zaak dus ik schat de kans dat het mij overkomt erg klein in maar ehm een foto lijkt me ook wel wat
Weet je zeker dat het een kapsalon was en geen hondentrimsalon? Nee sorry, flauw, maar inderdaad foto ! Ik ben ook wel eens compleet verknipt, vreselijk, wist niet hoe snel ik thuis moest komen en maar hopen dat ik geen bekenden tegenkwam!
Mijn zusje laat haar haar ook altijd permanenten. In het begin heeft het ook een hoog poedelgehalte, maar daarna wordt het meestal echt heel mooi. Dus misschien is er nog hoop voor je... Ben wel benieuwd naar een foto eigenlijk