Hallo, Iemand enig idee waar ik een leuk zwangerschapsdagboek kan vinden. Die van Anne Geddes vind ik ook wel leuk, maar andere zijn ook welkom.. Debby
Hoi Deb26 Als eerst gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er van. En ik heb een 9 maanden dagboekje van Marianne Amelink en dit heb ik gekocht bij de Prenetal. Ik gebruik het nu al een tijdje en ben er erg tevreden mee. Doei groetjes van Teddy.
Heb er twee , had er zelf al en gekocht en kreeg er later nog een kado. Eentje die ik eigenlijk veel leuker vind... Is nieuw en heeft ook om de week een stukje tekst voor de a.s vader en eens in de zoveel tijd een plekje om wat te schrijven voor de vader! Vind ik echt heel leuk en hubbie gelukkig ook. Weet alleen ff niet hoe die heet, is in ieder geval van lenny duivelaar ( of hoe je dat ook moet schrijven) Zal morgen eens ff kijken hoe die heet, heb nu eigenlijk niet echt veel zin meer om naar beneden te lopen.... Ga zo lekker m'n bedje opzoeken
Ik maak 'm zelf (heet niet voor niets crealinda) mbv scrapbooken kom ik een heel eind. Nu alleen nog even de puf om te beginnen, maar dat komt wel. Linda
Dat is natuurlijk ook een idee om er zelf 1 te maken. mooi boek kopen en je bepaalt zelf wat er wel en niet inkomt..
Mama van Amber waar heb je die van Anne Geddes vandaan? ik heb echt overal gezocht en kan hem nergens vinden.
Ik had hem gekocht via http://www.bol.com, maar ik ging net even kijken voor je, en ik zie dat het boek momenteel niet meer leverbaar is. Je kunt het misschien ook proberen via de contactgegevens van de leverancier in Nederland. Terra Lannoo Huis Welgelgen Bonendaal 2a 7231 GG Warnsveld Netherlands Website: www.terralannoo.nl Email: frank.noe@terralannoo.nl Tel: + 31 575 581 327 Fax: + 31 575 525 242
Ik heb ook deze! Vind hem erg leuk...nou hou ik persoonlijk niet zo van Anna Geddes dus ja..das persoonlijk Elmo
Hoi ladies ik heb mijn eigen dagboek gemaakt. gewoon een schriftje van de Hema met harde kaft. Kan ik ook alles in kwijt.....werkt net zo goed maar ik moet zeggen dat wanneer ik in de stad loop, ik wel op zoek ben naar een leuke. Maar ik heb hem nog niet kunnen vinden. Ik durf in mijn woonplaats niet naar de prenatal te gaan, omdat ik ban g ben iemand tegen te komen.....kan niet zo goed liegen!
Ik heb die van Anne Geddes wel op de belgische website van proxis gezien. En op Amazon.com. Ik kijk nog even rond of ik een leuke vind, anders maak ik er zelf 1.. Debby