iemand had het laatst over deze hond....

Discussie in 'De lounge' gestart door willow23, 22 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willow23

willow23 Niet meer actief

Iemand omgeving Schoonebeek, Coevorden die deze lieve schat herkend? Onvoorstelbaar dat er mensen zijn dit hier toe in staat zijn! Hier staat zijn hele verhaal incl foto's http://www.tierheim-wilsum.de/Aktuell.htm

Update: het schijnt dat deze hond te koop heeft gestaan op MARKTPLAATS!! en dat hij uit de omgeving van Coevorden vandaan moet komen!! dus... wie zegt dit wat??...

Angels en dan heb ik WEER een misselijk makkend verhaal .. deze hond is gevonden aan een boom in het bos.. dat op zich is al vreselijk maar de hond zat zover in het bos aan een boom dat ze bij toeval gevonden is… dus wij willen ook de politie heel graag helpen met het vinden van de persoon die dit op zijn geweten heeft… denk eens na komt de hond je bekent voor? Ken je iemand die zo n hond had en nu niet meer? Bel dan de politie met tips….hoe meer hij gedeeld word hoe groter de kans dat iemand hem herkend

Deze jonge reu werd gevonden op de grens Nederland/Duitsland.
    Hij heeft daar minstens 5 dagen vastgebonden gezeten aan een boom ,ook nog eens op een moeilijk vindbare plaats.
    Hij kon bijna niet meer op zijn poten staan, zo zwak was hij.

De duitse politie is op zoek naar de eigenaar/getuigen

Heeft u tips? Bel met de politie in Emlichheim 05943 92000 of naar het asiel: Dld 05945 447 Of bel 144!

hoe meer hij gedeeld word hoe groter de kans dat iemand hem herkendMeer weergeven

lees dit bericht net op facebook hij is bij ons in de buurt gevonden hij stond op marktplaats maar hij was gestolen....

2. willow23

je moet even op de link klikken om de foto te zien...sorry...

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Och arm beestje :( Gelukkig hebben ze hem gevonden!

Maar de hond waar hier op zp een topic over is, was toch een bruine stafford? Helaas werkt de link (facebook) die ts van dat andere topic had geplaatst niet meer.

Ik kan me wel iets herinneren over een oproep over deze hond. Maar waar ik die heb gezien weet ik niet meer.... ik denk ook fb. Ik zal eens kijken in mijn fb of ik nog iets kan vinden.

4. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Dat ander bericht ging om Marley een staff pup ja en was veel lichter van kleur, heb ik op FB ook nog gedeeld is niet deze hond.

Hoop wel voor deze lieverd dat ze degene die dit gedaan heeft pakken!!

5. willow23

oke bedankt meiden dacht dat het om deze hond ging....lag me iets van bij....

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Helaas kan ik de oproep van deze hond niet (terug) vinden op fb :(
    Maar het belangrijkste is dat hij nu de zorg krijgt die hij nu nodig heeft.

7. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Bah wat zijn er toch vreselijke mensen op de wereld !!
    Zijn het leven niet waard !

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Vreselijk:(

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
  10. willow23

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Toevallig kwam ik deze link net tegen op FB. Daarna las ik je berichtje... en toen dacht ik he?!.... Bekend!!

Vandaar.

Gelukkig is in ieder geval die Marly weer terrecht.

Deel Deze Pagina