Belt net mijn man op, zegt ie: Ik moet je wat bekennen Ik zeg zo: ja zeg het eens hij zo: ik heb al die tijd tegen je gelogen ik zeg zo: over wat hij: nou weet je al die keren dat ik tegen je zei dat ik van je hou ik zei zo: ja wat is daar mee hij zei: nou dat heb ik al die tijd gelogen Nou er ging van alles door me heen. Ik dacht direct aan abortus enzo Het geheugen werkt zo snel... al die verhalen van dames die ik gelezen heb, die in de steek zijn gelaten na dat bleek dat ze zwanger waren... gingen door mijn hoofd. zegt ie ineens: ben je er nog? Ik zo droog: ja.... hij zo: ik hou niet alleen van je op momenten dat ik het tegen je zeg, maar ik hou elke milliseconde van je dat ik leef... ik kan gewoon niet zonder je! Ik begon gelijk te schelden, want zat net een heerlijke visschotel te maken voor in de oven. Hij zei: zie je nou wel, het is ook nooit goed he, dacht bel je ff spontaan op en dan reageer je zo Die vent van mij spoort echt niet (Moest het ff kwijt want hij is pas over een uur thuis en dan zet ik het hem betaald)
geweldig die moet ik onthouden! je schrikt je helemaal suf natuurlijk, vooral met je hormomen op hol! maar heel erg lief van je kerel!
wat een goeie was dat ik zou me ook helemaal rot schrikken. mijn vriend is ook zo'n vent die dat soort streken heeft.
Ik kon er niet om lachen. Ik dacht dat hij het echt meende. Hij bekent nl best wel veel via de telefoon, dus ik dacht het is weer raak. Dus er zijn meer van die weirdo's op deze aardbol, begon echt te denken dat alleen mijn man niet spoorde. Nu moet ik eens iets verzinnen om hem terug te pakken.... iemand ideeen?
haha wat een goeie!zou hem ook terugpakken als ik jou was!wraak is zoet haha.ik ga met je meedenken voor een goeie streek liefs
Hahahahahahaahahhahaah, nou joh! Ik kan me wel voorstellen dat je schrikt, maar wees maar blij dat het een grapje was, bij mij ging het echt zo... Echt lief, wou dat ik zo'n iemand had die me eerst een hartaanval bezorgd en dan zoeits liefs zegt...
Ik zou hem kietelen tot hij letterlijk in zijn broek piest. Maar geniet vooral van het laatste deel van zijn bekentenis en besteedt niet teveel aandacht aan het eerste. Toch zonde van je energie? Eindresultaat is toch een man die oneindig van je houdt. Onbetaalbaar!
Ik moest ook aan jou denken. Ik had vanmiddag jouw verhaal zitten lezen en ik kreeg echt tranen ik mijn ogen, maar was ook zo trots op je, zo sterk ben je. Mijn complimenten voor jou! Jij komt, inchaƔllah, ook nog iemand tegen die jouw aan het lachen maakt. Ik zeg altijd: waar een deur dicht gaat, gaat ergens anders een deur open. Geduld is een schone zaak.
Nou ik zit hier nog steeds met mijn hand op mijn bovenbuik, de spanning was volgens mij net iets te veel. Kietelen is niet voldoende en dan moet ik ook nog de was gaan draaien Andere tip?
Nou jah net een heel verhaal zitten typen... is het foetsie... hmmzz.. maar ehm idd als hij vaker iets serieus opbiecht is het niet meer zo lollig. Ik weet dat die van mij altijd een grap maakt en ik vraag me dus telkens weer af HOE BEDENKT IE HET! geen idee hoe je hem kunt terug pakken.. eeuh misschien via een radio programma hihihi
Dankjewel ... Ik hoop echt dat ik ooit nog iemand tegenkom... EN dan de moed heb hem te vertrouwen, want dat zal wel moeijlijk zijn...
Jeetje wat een streel zeg! Ik zou me ook helemaal misselijk schrikken... Ben ff aan het denken wat een leuke manier is om hem terug te pakken, maar kan niks verzinnen....
Hmmmmz, esma? Heb je al een echo gehad? Je kunt hem als terugpak-streek ook een keer in paniek opbellen dat je een drieling krijgt? Heb ik gedaan bij een aantal vrienden, kregen ook een acute hartstilstand, whahaha!
Ja, helaas die heb ik de echo al gehad, maar hij is daar niet mee af te schrikken, hij zou alleen maar blij en trots zijn, omdat hij zulke goede zaad zou hebben. Ik dacht er aan om morgen niet op tijd thuis te komen en mijn telefoon uit te laten....
Ow hmmm... Jammer, ik weet uit eigen ervaren dat het erg effectief is En het heeft dan trouwens net zoveel met zn zaad te maken, meer met jouw eicellen...
Hij wou zo graag een 2-ling, toen we de echo hadden gezien en gezegd werd dat het er maar 1 was, was hij een beetje teleurgesteld... Ik moet iets effectiefs bedenken... maar ik mag me er niet schuldig over voelen...