N.a.v. van het wc-topic ben ik even benieuwd naar het volgende, maken jullie een prop van het toiletpapier of vouwen jullie het dubbel? Ik vouw altijd, maar kwam er laatst achter dat dit niet de enige manier was. Wat is jullie voorkeur?
hahaha ik ben benieuwd naar de reacties! bij een kort bezoek prop ik en bij een lang bezoek vouw ik (we veel laagjes)
Ik heb geleerd om te vouwen maar prop tegenwoordig eigenlijk altijd. (Moet ik me nu schamen ) Hahahaha geweldige vraag
Ik vouw. Ben een beetje 'autistisch' met mijn wc-papier haha, ik tel altijd de velletjes en vouw ze precies op het lijntje!
ik prop ... een hele grote prop! of het nu voor een plasje of een poepje is! er gaat dus ook wel 1 rol per 2 dagen doorheen hier! (2 volwassenen, kind zit nog in de luiers)
Hahaha geweldig! Ik prop. Maar ben wel zuinig met het wc papier. Als het een redelijk grote prop is kan hij na gebruik nog eens dubbel en opnieuw gebruikt worden Mijn man vouwt. Wij hadden deze discussie al eens sinds mijn zoontje op het potje gaat. Hihihi te grappig gewoon dit topic, gaat nergens over maar toch ook wel