Wanneer ik onder in mijn buik raak en beetje druk dan doet het zeer en voel een prikkelig gevoel waarom is dat gebied zo gevoelig en niet andere plek van mijn buik? Groetjes, ANGEL24
Ik heb dat heel erg aan de linkerkant van mijn buik (onderin) en lies... volgens mijn vk kan dit komen omdat ons kleintje altijd met het lichaampje links ligt (favo houding) en het dus een beetje beurs is maar bij twijfel zou ik altijd even je vk bellen of navragen!!! Groetjes Nelleke
kan idd beurs zijn heb ik ook een tijdej gehad ook rond die tijd en dan aan de rechterkant van mijn buik. de placenta ligt ook daar dus ben gewoon ff langsgeweest om te checken en bleek dus niks aan de hand. dus zou bij twijfel gewoon ff bellen hoor. is toch fijn om het van je vk te horen dan. vind ik tenminste.
ik heb sinds een paar weken last van de rechte buikspieren die aan de kant zijn geschoven. voelt alsof je je buikspieren te hard getraind hebt zeg maar.want je gebruikt je rechte buikspieren bij meer bewegingen dan je denkt.