Hoe kom jij de laatste dagen door?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjanienu1, 9 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poeh30

Poeh30 Actief lid

10 jun 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet als het goed is nog 18 dagen als dan de kleine ook dan geboren gaat worden de 29ste, maar dat ligt niet aan ons. Man lief heeft geen vrij meer. Heeft twee weken 2 dagen vrij kunnen krijgen. Wil ook zijn vrije dagen een beetje opsparen om straks als de kleine er is vrij te nemen. Probeer elke dag iets in het huishouden te doen, maar neem ook genoeg rustmomenten en slaap 's middags even zodat ik dan 's avonds niet heel vroeg al moe ben en ja dan slaap ik 's avonds gewoon goed hoor.

Wel bezig met echt de allerlaatste voorbereidingen. Net de enveloppen opgehaald voor de kaartjes, kunnen we vast adressen plakken en en binnenkort de babykamer een keer goed stoffen en de vloer zuigen en dweilen en het bedje opmaken.

Koffertje voor het zkh is al gepakt en de maxicosi is al samen met de easy fix in de auto gemonteerd en nu nog even geduld en kunnen we ons kindje in onze armen sluiten.

2. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Ik moet ook nog even , maar ik dood ook de tijd met wat huishouden doen , hondjes uitlaten (hoewel dat moeilijk gaat) en op bezoek bij vriendinnen.
    Maar op een gegeven moment ben je al 10 x bij de zelfde langsgeweest in 2 weken tijd dus ja.. :)
    Verder zit ik veel op de laptop , loop veel te keutelen in de babykamer..
    Verder is het gewoon afwachten ! pfffffff.. :(

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nou ik moet nog vier weekjes tot mijn verlof.
    ik ik hoop niet dat ik mij zo ga vervelen. ik ben nu ook aardig vaak vrij omdat het nu allemaal te zwaar word werk ik nog maar 20 uur in de week. maar ik verveel mij nooit ach ik heb in huis ook nog giga veel te doen dus ik denk dat ik straks nog wel kan verven enzo. moet nog een hele trap kaal maken en afwerken en schilderen nog 4 deuren. babykamer leuk maken ik moet alles nog wassen en strijken. nou de huishouding gaat wel door ik moet elke dag stoffen en stofzuigen dus ik denk dat ik me absoluut niet ga vervelen koffie drinken heb ik straks niet eens de tijd voor. de voortuin word dit weekend onder handen genomen komt een kraantje in en alles word er uit getrokken.
    en dna weer mooi maken ik heb gewoon te weinig tijd. ik zou blij zijn dat ik met verlof kan! hihi

liefs

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    khad nog wat dingen in de planning een bruiloft en de kermis hier...die zijn nu achter de rug en brrrrrr nu wordt t afwachten dus!!!moet nog babywasjes draaien en mn ziekenhuiskoffertje inpakken....verder lekker veel slapen aangezien de nachten een drama zijn verder beetje bij ouders schoonouders me eigen laten verwennen hihi....en veeeeeeel internetten!!ik heb de hele zwangerschap tegen mezelf gezegt ik ga gwoon uit van 42 weken...maar kvindt 3 weken nu al lang laat staan nog 5!!!maargoed probeer goed mn rust te pakken en er ook van te genieten want straks heb je t druk zat met zo'n kleintje!!maar nieuwschierigheid!!begint te branden nu....iedereen succes met de laatste loodjes liefs sjaantje

5. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Ik moet nog een 10 dagen gaan, als de baby al op tijd komt.
    Hopelijk ga ik niet overtijd, want dat trek ik niet...
    Ben enorm zwaar, futloos en heel de dag alleen thuis.
    Wat doe je dan? Wat opkuisen, internetten, slapen... pfff ik geef het eerlijk toe, ik verveel me steendood!
    Manlief moet werken en heeft zijn verlofdagen idd ook opgespaard om meer thuis te zijn als de baby er is.
    Wat ik echt het vervelendste vind is dat ik voor niets echt zin heb, ben zo moe en alles lijkt me teveel... herkennen jullie dat ook? Of is het bij jullie anders?
    Ik slaap ook slecht snachts, misschien komt het daardoor...
    Nou ik hoop dat het niet te lang meer zal duren voor ik richting kliniek mag gaan... :)
    Veel succes nog aan iedereen.
    Liefs Nanske

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik verveel me dood.

Ik speel af en toe een spelletje op de computer, ik lees wat en kijk tv.

En tussendoor slaap ik.

Gaaaar word ik ervan :p maar ja ik ga nu ook niet meer vanalles ondernemen.

Ik hoop dat de baby deze week komt zeg!

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh ja en de halve dag zit ik zo'n beetje op de plee omdat ik denk dat ik dan moet plassen :p

Deel Deze Pagina