Als alles goed gaat haal ik over een paar maanden mijn diploma. Ik doe de opleiding tot kraamverzorgster en dat vergt erg veel tijd. Niet alleen door het naar school gaan maat daarnaast werk ik ook nog en werk ik dus niet op standaard dagen. Nu heb ik bedacht dat ik graag iets voor mezelf wil doen als ik me diploma heb gehaald en daarbij ook mijn dochter wil meenemen. Vooral omdat ik haar nu veel minder zie door de flexibele werktijden. Mijn dochter wordt bijna 2. Wat zouden jullie zelf gaan doen om het te vieren? En dan echt ik met met dochter. Uiteten met anderen doe ik sowieso maar gewoon echt iets voor mij en haar. Ik kan alleen maar stedentrips bedenken.
sprookjesbos in enkhuizen oid? gewoon lekker spelen en wat attracties voor de kleintjes.. dl vond het zelf altijd erg leuk!
Met twee jaar zou ik iets kiezen wat jullie samen leuk kunnen doen. Bijv. Opstaan, lekker samen tutten/douchen, ergens ontbijten. Als ze nog een slaapje doet overdag weer naar huis, samen slapen of zij slaapt jij ligt er met een goed boek naast. Nadat ze wakker is gaan zwemmen in een zwembad bijvoorbeeld of naar een kinderboerderij, speeltuin oid. Naar een park om samen foto's te maken is ook erg leuk om te doen! Om daarna weer samen iets gaan eten en dan lekker voldaan naar huis.