haha grappig Ik was net zwanger toen ik me aanmeldde op ZZP en noemde `Ons Kleintje` samen met mijn man `Kleintje`. maar ik vond Ons Kleintje mooier, van mij en mijn man. dus van ons. vandaar dat ik deze naam gekozen heb.
Mijn naam was eerst Bolbuikje, die naam had ik omdat ik zo inspiratieloos was en dus niks kon bedenken, maar had destijds wel een aardig bol buikje gezien de zwangerschap, dus toen die naam gekozen. Ruim een jaar geleden heb ik mijn naam laten veranderen in gewoon mijn voornaam, gezien ik toch voor mij gelukkig geen bolbuikje meer heb , maar soms mis ik mn oude naampje best .
Sja heb er laatst zelfs aan gedacht om te vragen of ik hem terug mocht . Heb al een jaar mn eigen naam, maar toch voelt bolbuikje hier altijd erg goed, haha ! Maar vooruit, hier geen bolbuikje meer dus ook die naam niet meer he ! Hoewel er een tijd geleden bollebuikje ofzo was en dat was toch behoorlijk !
ja zo is hier ook iemand die `kleintje` heet en een die `kleintje van ons` heet, bijna hetzelfde, maar ja niets aan te doen. ik herken je niet als hanneke maar wel als bolbuikje
Haha, dan heb je bolbuikje terug gevonden ! Maar idd die bijna dezelfde nick's kan ooit best 'lastig' zijn !
mijn naam is de naam van een gestorven nichtje.ze had veel voor me betekend en mijn naam was bezet hier al. @skatje hier jaren wow gespeelt! nu af en toe online cabal
Ik ben een paar keer naar Florida op vakantie geweest, en dat blijft een van mij favo vakantie's vandaar Florida. De 13 erachter komt omdat ik de 13e jarig ben en heb vroeger altijd op nummer 13 gewoond...
Heb een dikke bos krullen en iedereen noemt me vanaf kleins af aan dus al pluisje...en 0807 is de geboortedatum van mijn dochter...
Hier ook een fervent gamer Mn favoriete ras bij WoW (speel het nu niet meer, ben weer terug bij mn oude PS2 en DS) is de nightelves en 1979 mn geboortejaar, vandaar.
Rosanna is de tweede naam van mijn dochter en 04 het jaar waarin ze geboren is, vond het wel prettig, dichtbij huis maar wel anoniem