ik heb mijn naam + de dag dat ik jarig ben en het geboortejaar. ik wilde eerst ellen1982 maar die naa was al bezet vandaar de 29 erbij
Ik heb iets met 11. Wilde eerst 11je maar die was al bezet. Toen dacht ik aan Fairy, ook bezet. Vandaar Fairy11 Op alle andere sites heb ik ook een vaste nickname, deze gebruik ik hier niet. Ik wil een beetje anoniem blijven vandaar dat ik hier een veel andere naam gebruik.
Ik zag de banner van buikbanden.com hierboven op de pagina. Daar staat stralend zwanger,...... Dus pakte ik de stralend en dat was het begin van mijn nicknaam en 'leven' hier op zwangerschapspagina.
Ik werd al vanaf de middelbare school mini genoemd, wat na de middelbare school door vrienden verandert werd in minimuisje... Is gewoon blijven hangen...
Sweetamber is de titel van een nummer van Metallica, ik ben fan dusss..... Ook had ik de naam Amber op mijn lijst staan met meidennamen (omdat dat weer de link met metallica had) Oh ja, zoon (zie banner) is vernoemd naar de drummer van....
Ik wilde iets totaal anoniems verzinnen...kon dus ook mn nickname niet gebruiken... Ik heb geen flauw idee meer waarom ik zo heet als ik nu heet... En nee, heb heb niet bij de scouting gezeten Dacht later wel, hé ik had mezelf beter Eitjekarweitje kunnen noemen...eitje en dan een karweitje, oftewel 'klusje' doen voor het gewenste resultaat.....hihi Sommigen denken ook dat ik Heidi heet, maar mijn echte naam lijkt er in de verste verte niet op!
Missy, omdat ik vroeger helemaal fan was van Missy Elliot en Zuilen omdat dat mijn geboorteplaatsje is en we er graag weer naartoe willen verhuizen.
juffie= heel voor de hand liggend mijn beroep en 1984 hoe verrassend mijn geboorte jaar Wilde anoniem blijven hier dus vandaar niets met mijn echte naam. Ondertussen ben ik niet zo heel anoniem meer maar dat geeft niet