Off topic, meid van harte gefeliciteerd met je wonder. Ik zie al jaren topics van jou voorbij komen, ook van de tijd dat ik in de mmm zat. Het is jullie gegund. Ot Ik moet hem nog aanpassen, (al jaren ) mijn eerste 2 letters en die van mijn dochters alleen nu moet mijn zoon er nog bij en ik evt. eraf. Dus masamide of samide
Ik had eerst een account met mijn voornaam erin, maar toen mijn ex stalkgedrag ging vertonen en via zp op de hoogte bleef van mijn leven heb ik mijn account gesloten. Nu deze, de voorletters van mij en mijn kindjes door elkaar gehusseld Met een A erbij om het uit te kunnen spreken. Heb ooit die fout eens gemaakt bij VF (vampirefreaks) om een onuitspreekbare naam te kiezen. Stond je bij zo'n meeting, ' ja wie ben jij?' *keelschraapgeluid* 'huh, hoe?' Dus dat leek me niet niet weer handig, ljal jlal ajll Dus nu maar Lajla
Ligero betekent lichtje. Ik Was net weer zwanger na een bbz. De kleine man Is nog steeds ons lichtpuntje, meer dan ik toen kon vermoeden!
lovelive omdat ik op dit moment wel van mijn leven houd na een zware periode in ons leven (positief vaarwater zeg maar) en ik 3 kinderen heb.
toen ik begon met gamen deed ik dat met 2 vrienden. de eerste had een konijn die fluffy heette en heeft zijn gamenaam naar zn konijn vernoemd. vervolgens hebben die andere vriend en ikzelf onze naam aangepast zodat er ook iets met fluffy in zat. vervolgens om ons uit elkaar te houden werd ik op een forum miss fluffy genoemd, omdat ik het enige meisje was. dat klonk wel lekker en is altijd mijn gamenaam en forumnaam gebleven
Haha vf was langggggg geleden xd Kan mij alleen niet meer herinneren of er bij de meetings ooit een hele lastige naam tussen zat ^^
Ik heb hem van de tekenfilm boesboes. Ik heb er alleen wel een e tussen geplaatst, gewoon omdat ik dat leuker vind staan.
Conejita betekent konijntje in het Spaans. Koosnaampje hoe mijn man mij soms noemde. Ik zat hier eens in een groep en vroeg wat zij dachten dat het betekende. Iemand zei een tropische cocktail of zo haha. Je spreekt het uit Konnegieta.
Ik maak me nogal gauw zorgen en zie vaak beren op de weg. Ben vrij onzeker. "Don't worry, be happy" is dus zeker op mij van toepassing. Vandaar Be Happy.
M'n eerste nickname hier was de naam van de prinses uit mn lievelingssprookje. En deze omdat ik geloof ik heel hard vuurwerk hoorde.