Ik was mijn wachtwoord kwijt van vorige account. Dus nieuwe account aangemaakt. En toen zat ik te denken, over hoe alles hip werd gemaakt door een i voor te zetten. Vond dat een beetje stom eigenlijk. Maar ja ben wel moeder, dus tegelijk; ik, moeder. Vond het wel een leuk grapje.
Mijn sterrenbeeld + mijn geboortejaar Niet erg origineel, maar ik ga voor de rest vaak voor voorletters en letter achternaam, en wil hier graag wat anoniemer zijn
SG staat voor Saint Germain, een personage van een hidden object serie. En 2007 is het jaar waarin ik getrouwd ben.
Ik had eerst mijn echte naam en deze heb ik een paar jaar geleden laten veranderen, maar ik ben gewoon heel slecht in Nicknamen. Dus toen dacht ik hardlopertje want ja jullie raden het al ik loop veel hard.
Mijn nickname is mijn naam achterstevoren Duurt soms lang voor mensen het door hebben en denken wat heb jij voor rare nickname
De nick van mijn vriend is online overal Diablo (and Evil Twin) en ik ben zijn vriendin. Dus MrsDiablo(to be 😉
Neeeeeeee nu zit dat liedje in m'n hoofd. -- Samentrekking van mijn favoriete naam en een achtervoegsel voor meisjes in het Japans.
Je weet wel wat een shart is toch? Ik zou idd voor een andere naam gaan, aan de andere kant, ik moet er wel altijd om grinniken Bewaren
Wat betreft mezelf; ik hou enorm van allerlei soorten mythologie, inclusief joods/christelijke. "In demonology, Leraje is a mighty Great Marquis of Hell who has thirty legions of demons under his power. He causes great battles and disputes, and makes gangrene wounds caused by arrows." Vond het een mooie klank, maar zou met die betekenis mijn kind niet zo noemen hahah.
Toen ik hier mijn account aan maakte lag er een foldertje met de naam huggybird naast de computer en toen was mijn nickname gevonden. Er schijnen leuke boekjes van te zijn.
Leuk om te lezen! Hier was ik een broodje hagelslag aan het eten en ik bekeek het pak en daar stond mixed op. En dat leek me wel een leuke naam voor zp.
Mijn nickname gekozen omdat ik me aanmeldde toen ik zwanger was van onze eerste en daar heel blij mee was...en 01 erachter omdat jippie al bestond