Eerst witte afscheiding daarna bruin!!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Visje1403, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visje1403

Visje1403 Lid

26 jan 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve mensen...ik ben nu 5-6 weken zwanger en ik had eerst een paar dagen last van witte afscheiding maar nu is dat omgeslagen in bruine afscheiding en hier en daar wat lichte krampjes..weet iemand wat dit is?? Moet ik me zorgen maken?? :(

Liefs Visje

2. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Hoi Visje,

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik heb tot gisteren een dag of 4 een klein beetje bruinbverlies gehad.. In de meeste gevallen hoeft dat helemaal niets te betekenen, volgens mij is het een kwestie van dat je lichaam nog wat oud bloed afvoert.
    Zolang het geen rood bloed is, zou ik me niet al teveel zorgen maken. Krampjes horen ook bij zwangerschap, er gebeurt ontzettend veel in je baarmoeder, en dat in razend tempo!
    En als je echt twijfelt, bel gewoon de verloskundigepraktijk, die kunnen je hopelijk gerust stellen!

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik sluit me bij mamaloes aan, ik heb het twee weken na nod gehad en vk heeft gezegd geen rede tot zorg, dat bleek, hartje klopt :)

4. bian

bian Lid

31 mrt 2011
    6
    0
    0
    noord-holland
    hoi visje
    probeer je geen zorgen temaken even een rare vraag maar heb je misschien sex gehad?
    dan kan je ook beetje bruin bloedverlies krijgen:)
    ik heb bij 4 weken 7 weken en 8 weken beetje bruinverlies gehaden de echo was goed en het hartje klopt
    xxx

5. Visje1403

Visje1403 Lid

26 jan 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden! Bedankt voor jullie lieve reacties en de verloskundige zei idd dat het oud bloed zou kunnen zijn..het is nu ook wat minder geworden dus ben al weer een stuk vrolijker hihi...ik heb over drie weken mn eerste echo dus ik ga me niet meer stressen en laat het op me afkomen..

Veel liefs visje

6. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Nou, fijn dat het nu minder is en je wat gerustgesteld bent! Ik ben hier ook nog behoorlijk neurotisch hoor...
    Ik hoop dat je over 3 weken een mooie echo hebt, dat is zoooo gaaf en bijzonder!

7. Visje1403

Visje1403 Lid

26 jan 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mamaloes: ik verheug me ook echt op de echo hoor weet echt niet wat me te wachten staat! Hoop dat er iets te zien is...can't wait!!

8. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Visje, jij hebt dus met 8 weken de echo?
    Ik moet nog een afspraak maken, hier doen ze het met 10 weken. Ik vond de eerste echo tijdens mijn vorige zwangerschap zo bijzonder, een heel miniscuul mensje dat danste in m'n buik..WOW!! Vanaf toen werd het echt! Klein kloppend hartje.

Hoe voel je je verder? Geen bruinverlies meer gehad? En al lekker midden in de kwaaltjes? Hier nog niet echt, behalve wat buikpijn, wat gevoeligere borsten en obstipatie.
    Misselijkheid kwam bij mij rond de 6 weken..

Geniet er van!

Deel Deze Pagina