hallo allemaal, Mijn vriend en ik hebben een enorme kinderwens! Niets wat we liever willen dan zo'n lief hummeltje voor onszelf. We zijn misschien pas een paar maandjes bewust bezig met 'klussen' op de vruchtbare dagen. Maar, hiervoor deden we het ook zonder 'beveiliging' (een jaar) maar niet bewust op die dagen. Ik dacht eerst dat het veel makkelijker zou zijn. Steeds zodra mijn NOD naderde stond ik te popelen om te testen. En elke keer dat een test weer nega is, zijn we beiden teleurgesteld. Ik denk zo vaak: Wat als er iets mis is met mijn eitjes? Of zijn zwemmers? Meneer is namelijk zwaar diabeet, maar of dat invloed heeft weet ik niet. Elke keer zegt hij dan 'Zie je wel, ik kan gewoon geen kinderen krijgen..' En dan zit ik aan hem uit te leggen dat we niet de enige zijn met dit probleem, en dat mocht er iets mis zijn wij ons na (3?) jaar proberen ons kunnen laten onderzoeken om te kijken of er iets loos is. Zo ja dan hebben we nog IVF en IUI en ga zo maar door.. Maar zo ver ist nog niet eens! Hij geeft de hoop al op waardoor het moeilijk word voor mij, ik ben ook zeer onregelmatig ongesteld en het is voor mij moeilijk uitrekenen wanneer de eisprong is! We houden zo ontzettend veel van elkaar en willen zo graag een kleine! Mijn kinderwens is te groot en ik heb er alles voor over. Ik moest gewoon even mn 'ei' kwijt, ik kan tegen niemand anders erover beginnen. Ik hoop dat andere hier op het forum meer geluk hebben dan wij! Groet, Viz.
Hoi, Ook ken ik het gevoel wij gaan nu ronde 27 tegemoet, mijn kinderwens is ook erg groot en uit de onderzoeken in het ziekenhuis is gebleken dat alles goed is, maar heb overgewicht en rook dus daar zijn we nu iets aan het misschien dat het daar aan ligt. Julie zijn niet alleen dat dacht ik ook eerst maar na het lezen van brichten op het forum weet ik dat er meer zijn. Iedere maand de terleurstelling, ik probeer er nu niet veel mee bezig te zijn maar dat gaat vanzelf, ik probeer nu af te vallen en te stopppen met roken, mijn vriend is al gestopt. En hopelijk is het dit jaar ons jaar. Vizzle: hou wel de moed er in
Ja, nu moet ik eerlijk zijn: Ik rook ook! en mijn vriend ook.. Overgewicht niet maar dat roken is ook niet goed nee. Ik dacht altijd van: Ik stop wel zodra ik zwanger ben. Maar als ik heel eerlijk ben tegen mezelf dan weet ik dat ik ervoor beter alvast kan stoppen.. Dankjewel Sweetgirl 22, ik wil snel ong worden en dan op naar de volgende ronde. Laat je nog wat van je horen? Ik ga duimen voor je hoor! Groetjes Viz.
ik ben meer dan 1,5 jaar bezig! en mijn hoop was ook aardig weg gegaan! was heel negatief op alles! me aantal lieve dames op deze site hebben me goed gesteunt. en daardoor heb ik weer meer moet verzammeld! me moet was echt hellemaal weg na me miskraam! omdat je er zo lang meej bezig ben! en je denk dat het raar is! hellemaal gelukkig dit geluk duurde ma 5 weken! even afwacht wat deze ronde doe. ben nu 4 dagen overtijd
Wij zijn ook al sinds juli 2008 bezig! Dus al meer dan een half jaartje en het is moeliijk! Natuurlijk probeer je positief te blijven. Maar elke maand is de teleurstelling erg groot.... Ik denk dat het belangrijk is om je niet gek te maken en gewoon blijven proberen (zegt mn man ) Gimena, ik hoop echt dat het raak is!
heb tijdje terug testje gedaan ma hij is negatief! maar me temp blijft heel hoog das dat vindt ik heel vaag
@Vizzle Ik hou je zeker op de hoogte. Ja is moeilijk stoppen met roken heb zelf ook al een aantal pogingen gedaan en mislukt, mijn niet die stopte in 1x. Ik ga voor je duimen, hou je me op de hoogte...? Liefs
Mocht iemand een bekertje met hoop vinden, dan heb ik er wel belang bij Ja erg herkenbaar om de moed erin te houden. Ik doe mijn best, maar soms... meiden die willen stoppen met roken: good luck En ik hou me aanbevolen voor de gouden tip om hoop te houden en te verzamelen. Wat mij trouwens wel helpt is om successtories te lezen. Ik denk dan altijd als zei het kunnen en volhouden, moet ik dat ook kunnen. Geen gouden tip, maar wie weet heeft iemand er wat aan.