Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    Ik ben ook zooooo ongeduldig ! Ben deze maand aan het temperaturen, maar ik snap er niks van ... had ineens pas op dag 21 een hoge temp, terwijl ik altijd netjes 28 dagen ben. Hmmmm ... we hebben ook geklust toen ik tussen de 15 en 19 dagen was, dus tsja ... was dat nu wel de goede tijd? En nu maar wachten. Had afgelopen donderdag ongi moeten worden, maar behalve wat roze slijm op woensdagochtend en 1 roodachtig klein stipje op mijn ob van vanochtend niks te bekennen ... wil eigenlijk nog niet testen, maar aan de andere kant, kan ik haast niet wachten. Nog geen verschijnselen van zwanger of ongi, wat denken jullie? Ik ben normaal wel redelijk op tijd met ongi worden! Aaaahhhh, ik wil duidelijkheid (en ik wil zwanger zijn!)
    Sterkte allemaal .......... Dyaan

2. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    hey dyaan wat spannend zeg ..
    nou als je die zekerheid wilt zit er maar 1 ding op he ;)
    testen!
    hahahah

pffff heb zowat kramp in mn duimenben zo druk voor iedereen hahahha

3. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Ancie,
    Thanks voor je reactie ... ja ... dat is wel het enige wat direct duidelijkheid geeft, maar aan de andere kant wil ik ook wel weer geduld hebben. Hmmmm ... ik denk dat ik het weekend nog probeer af te wachten, heb twee keer eerder MK bij 6 wkn gehad, dus baal van die eerste paar onzekere weken. Hoe later ik het weet, hoe minder lang ik hoef te wachten, maar ja, dat slaat eigenlijk nergens op, want als ik komende dagen niet ongi word, ben ik er toch continue mee bezig ... ik word soms wel een beetje gek van mezelf ... hahahaha ...
    Ga nu lekker mijn bedje op zoeken ... misschien ben ik van 't weekend nog online, keep you posted!

4. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    hmmm ja er zit wat in in wat je zegt hahaha wachten of niet maar goed ik hoop het voor je ! slaap lekker

5. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Zie in album; test 3 dagen na NOD.

Liefs Inkie

6. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Inkie duidelijke test toch?
    Gefeliciteerd zal ik zeggen!
    Geniet ervan!

7. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik stond op de lijst om morgen te gaan testen, maar ben zo net ongesteld geworden. Jammer, maar ook voor het eerst deze cyclus helemaal kunnen voorspellen met ovutesten en eindelijk geen cyclus meer die oneindig lijken te duren. Ik weet nu gewoon waar ik aan toe ben en dat vind ik ook al wat waard.
    Moet alleen mijn banner even aanpassen.... En eindelijk kan ik die invullen omdat ik het weet en hoef ik niet te gokken. hehe.

Veel succes dames en ik ga vol goede moed op naar de volgende ronde.

Liefs

8. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi zwanger worden
    Aan de ene kant balen, maar zoals je zegt heb je nu duidelijkheid en dat is inderdaad heel veel waard. op naar de volgende ronde!

Ik ga morgen testen, maar verwacht helemaal niets..........
    Ik ben altijd heel regelmatig en voel en zie een duidelijke ovulatie, dus wij gaan waarschijnlijk de 11e ronde in en............naar de huisarts!

groetjes Hanneke

9. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @ Hanneke,

Ik ga nu eindelijk na een half jaar ontpillen nu mijn derde serieuze ronde in waarin ik dus nu echt duidelijkheid heb....
    Voor jou is dit anders en wil je dan ook enorm veel succes wensen morgenochtend en ik zal zeker even aan je denken. Ik ben erg blij dat ik niet eerder getest heb, geen echte teleurstelling dan.
    De medische molen is natuurlijk niet iets waar je je vrijwillig voor zou opgeven, maar ik denk dat het je wel duidelijkheid kan geven over de verschillende dingen die eigenlijk allemaal optimaal moeten zijn wil je zwanger worden. En die duidelijkheid is inderdaad ook wat waard (tenminste dat voel ik nu heel duidelijk)

Ik denk even aan je morgen vroeg

Liefs

10. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    @ Zwangerworden, Lief dat je even aan me denkt.

Ik verwacht echt niets! en ik ken mijn lichaam behoorlijk goed
    Ik laat het morgen wel weten, zowiezo op de NOD van september!

Ik wil een zaadonderzoek aanvragen, dit lijkt mij het logischte begin omdat ik 5 jaar geleden zwanger ben geworden van mijn vorige vriend.
    Ben benieuwd of de huisarts hierin meegaat? Ben nog nooit bij die huisarts geweest, ken hem ook niet omdat ik de laatste 3 jaar niet bij de huisarts geweest.

Succes allemaal met wachten........

11. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Ik ben benieuwd hanneke.......iniedergeval veel suc6 enzow......

Ik ga woensdag waarschijnlijk weer een test doen.... als ik dan nog niet ongesteld ben geworden......

This zow naar gevoel.....negatief testen en niet ongesteld worden... als ik niet zwanger ben laat die ongesteldheid dan komen....dan zit ik niet zo in die twijfels!

Maar goed ik kan wel meer willen, moet dus gewoon nog ff rustig afwachten.

12. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @ Marleen, ja dat is balen toch nog ergens hoop?
    Of kun je het wel los laten omdat je neg test?

Ik hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt, zet hem op!

13. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Wachten met testen heeft geluk gebracht zie m'n album!
    1e test 3 dagen na NOD, 2e test vanochtend 7 dagen na NOD..

14. JackieG

JackieG Lid

29 aug 2008
    29
    0
    0
    Ik begrijp volkomen hoe de dames zich voelen. Ik twijfel deze maand of ik nu al zal gaan testen. Ik heb al bijna weer een eitje maar ik ben ook al 2weken geleden ongesteld geweest, het was maar heel weinig terwijl het normaal echt een waterval is en 7dagen aanhoud.
    Ondertussen zeg mijn vriend dat mijn borsten aan het veranderen en mijn stemming ook enorm. Het is allemaal zo dubieus. Ik weet niet of ik al wil testen want heb wel hoop maar zolang ik niks weet is het idd ook niet negatief.

Het is erg lastig om er zo weinig mee bezig te zijn omdat je het bijna niet uit je hoofd krijgt.
    Dus toch maar gewoon wachten, hoe moeilijk het ook is.

15. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Gefeliciteerd inkie!
    Geduld werd beloond!

Ik heb vanmorgen zoals verwacht negatief getest. Nu wachten totdat ik ongesteld wordt, ik denk morgen of vandaag. Ik verwachte niet anders en het went ook een beetje.........dat negatief testen!

Op naar de volgende ronde en HA........
    Ga nu eerste even een kleuter naar school brengen en een appeltje voor hem schillen.

Liefs Hanneke

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Inkie gefeliciteerd! En jammer Hanneke, binnenkort is het vast ineens raak! Maar ff laten nakijken kan nooit kwaad! Ik ben ook ongesteld geworden vandaag maar dat had ik ook al verwacht! Ach,geduld is een schone zaak.. ;)
    Voorlopig is het zaterdag feest want m'n meisje wordt 1 jaar! :baby:

17. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    @lotuss
    De 1e verjaardag! Heel bijzonder.....kan je je eerst lekker daarop richten en inderdaad hopen dat het een keer raak is!

Groetjes
    Succes voor alle wachtende onder ons!

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Trouwens Hanneke, je zal wel worden doorverwezen naar de gyn. Ik heb alles ook na laten kijken voor ik zwanger raakte van mijn dochtertje. We waren nog niet zo lang bezig (wel al een poosje onvoorzichtig) maar omdat ik al ouder ben..niets gevonden verder, alles was goed.
    Ze beginnen met een echo, bloed en zaadonderzoek. Toen daar niets uitkwam wilden ze een kijkoperatie maar daar voelde ik (nog) niets voor. En terecht want kort daarna was ik zwanger!
    Is in de eerste instantie dus zo gebeurd en je bepaalt natuurlijk zelf hoe snel je verder wil gaan met onderzoeken, want ook al lijkt het lang voor jezelf, gemiddeld valt dat best wel mee! succes bij de HA! :thumup: groetjes lotuss!

19. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    helaas zijn bij mij gisteren de verrekte :evil: :evil: op komen dagen. Wel precies op tijd. Ik heb echt n ongelofelijk regelmatige cycles. Het zou toch wel n keer moeten lukken? :(:

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Tuurlijk Miepke! Het is normaal dat het wat langer duurt hoor, gewoon pech of geluk hebben!
    Ik ben ook zo regelmatig (en precies met volle maan) vandaag ook geworden. Kan precies voorspellen wanneer ik mijn eisprong heb en ongesteld zal worden. Moed houden meid!

Gr. Lotuss

Deel Deze Pagina