Jeetje hummie.Het jaar begint weer goed maar niet heus. @Zethu ja wachten...wachten en nog eens wachten bah. ik bel morgen ff naar de verloskundigen. dikke knuffel voor jullie
Goch wat is dit een lange week voor de Nod.. Het lijkt wel een maand te duren.. Soms denk ik "ja misschien is het wel zo!"en daarna denk ik weer "mn lichaam houdt me vast voor de gek en heb ik ineens nergens meer last van.. Ik vind het allemaal wel erg spannend! Dit is de 2e keer sinds dat we gestopt zijn dat ik een eisprong heb gehad dus is het extra spannend! Ik heb PCOS en na anderhalf jaar met hormonen te hebben geprobeerd, die maar 1 keer tot een eisprong kwam ben ik in december geopereerd. Een Leo operatie.. Dit keer zonder hormonen een eitje gehad! Nu maar hopen dat het een suprise eitje is! En anders maar hopen op de volgende ronde! Vond dit al een goed begin van het nieuwe jaar! Ik duim met jullie!
zou willen dat ik weer in de week voor nod zat en niet waar ik nu ben. Moet nog laaaang wachten tot mn ei komt ben ik bang. Hoop dat de teunisbloemolie mn cyclus ietsje korter maakt. Zien wel...Eerst nog even wachten tot de klusperiode er weer is....
Ik denk dat voor iedereen wachttijd lang duurt. Net zoals ik, ik moet tot dinsdag (dan is het zelfs al de 10de) wachten op de echo. Er is 1 dag voorbij sinds ik de afspraak heb gemaakt, maar die ene dag lijkt al een week.
@zethu nou ik hoop voor je dat de dagen snel voorbij zijn! sterkte he! ik hou jullie op de hoogte als ik ga testen!
@Zethu; Balen dat je pas dinsdag terecht kunt, hopelijk krijg je dan wel goed nieuws, ik zal voor je duimen! Je geduld wordt wel enorm op de proef gesteld. @Hummie & minkep; Meiden heel veel sterkte! @snippie; Vreemd dat HA verder geen onderzoek doet, ik zou daar toch geen genoegen mee nemen. Succes in ieder geval en hou ons op de hoogte. Liefs
hoi huismus. ik heb besloten zelf niet meer etrug te gaan naar de huisarts en vk.(hun weten dus ook niet dat ik nu met digi test negatief getest heb).als ze dat had geweten dan had ze me echt wel veder geholpen want dta had ze ook gezegd.dat al voor die tijd nog iets veranderd ik meteen terug moest komen.maar ben het gewoon even beu dus vandaar dat we het nu even laten. maar in eertse instantie had zei me geadviseerd een echo te laten maken.(zei heeft me lichamelijk onder zocht en daar kon ze uit concluderen dat ik ws zwanger ben,ze zei 100%zeker kan het niet zeggen want kan het natuurlijk zo niet zien met het blote oog!vandaar dta ze advisieerde snele en afspraak bij het echo centrum te maken!) liefs maar nu die andere test negatief aan gaf.hebben we besloten de 14de af te wachten. dus het is mijn eigen keus geweest meis. liefs
Gelukkig heb ik veel geduld. Maar soms is het wel te veel hoor. We wachten maar weer he. Kan je toch niet veel anders mee doen.
Bedankt meiden.... Nou nog een week te gaan... en dan eindelijk naar de verloskundigen dan weet ik of ik leeg ben.Inmiddels vrolijk door aan het klussen... me man word der weer gek van haha. hoest veder hier?
@minkep! wij hebben onder tussen ook door geklust! ben achteraf blij dta ik dat heb gedaan. anders klinkt raar was er weer een maand verkeken. Nou meid nog maals heel veel sterkte! liefs
jij ook suc6 snippie.Je mag al bijna weer testen heerlijk gevoel.Ik hoop het nu dat het raak is. knuf minke
ik hoop meer dat het nu blijft zitten! weet in ieder geval dat het raak kan zijn nu alleen nog blijven zitten! liefs
ik weet niet of je mijn verhaal had gevolgd. maar heb een vmk gehad vleden maand. dus vandaar,dta ik zei ik hoop dar het nu weer raak is en dan blijft zitten. Ik gun het iedereen!zoals een moeder last op me werk tegen mij zei:Kinderen krijgen is het mooiste wat je kan overkomen! liefs