Hoi laura ik zal je vertellen wat ik doe splits die week door midden test over 3 dagen en dan weer 3 dagen laten ik ben het zelfde daarin ik kan ook niet wachten . hou vol nog 3 dagen
minkeb ik las het meid:S! ook al was het zo pril het maakt heel wat in je los he! ik hoop van harte dat we dit keer weer zwanger zijn en dat alles goed blijft zitten! als het volgende maand niet gelukt is gaan we sowiezo naar de huisarts voor onder zoeken. dan zijn we een jaar bezig. liefs
Wat gaan de dagen weer langzaam. Nog even en dan mag ik in ieder geval weer aan de ovutesten beginnen....Hoop niet dat t eerste gedeelte van mn cyclus weer 3 weken duurt! Weet dat er mensen zijn bij wie t langer duurt, maar ik had altijd 28 dagen in totaal...vandaar
yeeeh nog maar 7dagen wachten!dan weten we hopelijk meer! hoop zo dat we kunnen testen allemaal meiden en dan een positieve test graag! @liano veel succes met testen zo meid! liefs snippie
Pff, moet nog ongeveer een week wachten om te testen, maar gelukkig heb ik een drukke week dus dan niet echt heel veel tijd om er over na te denken dat ik moet testen hihi..
Hee meiden, Ben een paar dagen niet geweest, was niet zo in vorm, ben eigenlijk nog steeds niet zo in vorm maar goed.. wilde even kijken hoe het met iedereen is. Dus ik volg jullie wel hoor! En ik duim voor jullie! Liefs
ahhh bij mij wordt het ook spannend, met ovu testen mn eisprong gezien, ik kan me bijna niet inhouden:S:S
Ik hoop dat het deze keer raak is! Ik mag woensdag testen maar als ik het vol hou wil ik het als er nog niks is het vrijdag doen. Al die zwangerschapstesten kosten handenvol geld! Als ik nu niet zwanger ben ga ik ook maar eens aan de ovulatietesten beginnen. De kriebels om een kindje in mijn armen te houden worden steeds sterker. Zaterrdag was ik bij mijn schoonouders en mijn man was zo leuk met zijn kleine nichtje en neefje aan het spelen een geboren papa!
Hallo meiden hoest vandaag met jullie, Ben ernorm ziek geweest...griep enzo Maar ik kan weer klussen als me man vanavond thuis komt hahah knuffel van mij
zucht kan bijna ook testen.... ik heb enorme (.)(.) me vriendin zei al vandaag zo wat hebben je boobies tog ineens....... en heb het heel erg koud .....en pijn aan mijn (.)(.) dus ben benieuwd
leuk is dat he hoe de mannen zich bezig houden met kinderen. Ik vind het ook steeds heerlijk te zien hoe mijn vriend met zijn petekindje om gaat. Morgen spannende dag. Ik heb weer zo'n punt dat ik denk dat er niets binnen in me groeit. Dat het gewoon iets anders is waardoor ik niet ongi wordt. Ik ben benieuwd wat er te zien is.
@ Zethu heel veel suc6 morgen.Ik moet nog 2 dagen wachten... wacht wacht wacht..zucht. groetjes sarina
Zeker leuk hoe hij met kleintjes omgaat! Die van jou ook zo te lezen en het is inderdaad heerlijk om naar te kijken. Ik fantseer dan hoe het zal zijn als het ons eigen kindje zou zijn! Ik lees net dat je morgen inwendige echo krijgt spannend. Waarom krijg je dat was de zwangerschapstest negatief? Veel sterkte morgen en ik hoop dat er een heel mooi en gezond kindje in je groeit. Laat je me de uitslag weten Liefs Lynn
Hopelijk mag ik deze maand eerder bij jullie op t wachtbankje komen zitten! Heb wel al vruchtbaar slijm (volgens mij), dus hoop dat mn cyclus korter is! Zijn gisteren begonnen met klussen, dus eitje moet nog even wachten met springen tot we meer geklusd hebben hihi. Gebruik wel ovutestjes hoor.