Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Die van mij gaat heel leuk om met zijn petekindje. Hiervoor had hij echt helemaal niets met kindjes! Ik zit dan ook steeds te fantaseren hoe hij met ons eigen kindje is. Volgens mij is hij dan veel leuker!
    Ik zit inmiddels op dag 57 en test nog altijd negatief. Nu is er 3,5 jaar geleden wel pco geconstateerd, de huisarts vermoed dat het daardoor komt in combinatie met stoppen met de pil, maar ze heeft liever zekerheid. We wachten maar af. Maar heb nu wel zoiets van: was het maar 12 uur later, dan hoefde ik nu nog maar een kwartier te wachten.
    Heb ook de pech dat mijn vriend nu middagdienst heeft en pas laat thuis is. Dus ik kan nergens mijn zenuwen op botvieren.

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    (ff copy/paste van een andere plek) Ben terug. Helaas zwaaide er niets terug. En naar alle waarschijnlijkheid is het de pco die alle klachten veroorzaakt. Ik heb gelijk de huisarts gebeld voor het bespreken van de uitslag. Assistente deed weer eens moeilijk: ik heb geen plek meer voor een afspraak deze week. Ik gezegd dat ik verwacht dat ik volgende week waarschijnlijk weer moet gaan werken en dat het dan moeilijk wordt omdat ik niet weet welke dagen ik moet gaan werken en dat ik nog steeds geen ongi heb gehad. En dat ik al op dag 58 zit. Vroeg ze me eerst of ik morgen om 11 uur kan, gaat niet afspraak met psych. Kani k vandaag om 11.50 al terecht. Ik hoop zo dat ik doorgestuurd ga worden. Dan hoef ik niet te lang aan te plaren.

Je hebt je er zo op ingesteld dat het dit is. Maar het is toch ff balen dat je niets ziet zwaaien hoor!

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zit (denk ik) al een week op de wachtbank.
    Maar als ik kijk naar mijn tempkaartje (zie onderschrift) dan begrijp ik niets van mijn lijf.
    Plus dat ik sinds gisteren buikpijn heb, alsof ik ongesteld moet worden.
    En flinke rugpijn! Voelt als spit.
    Nou ja, ik wacht wel af.

4. MissFirdaus

17 jan 2009
    24
    0
    0
    He Liesben,

Je hebt er gezelschap bij op het wachtbankje. Moet ook nog even wachten.

Heb nu testen in huis die ik via testjezelf.nl heb besteld. Schijnt dat je die 10 dagen na je eisprong kunt gebruiken, dus zeg maar 4 dgn voor NOD.

Het gekke is heb deze maand helemaal geen klachten. Vorge maand voelde ik van alles, deze maand niets. Mijn borsten zijn niet eens gevoelig. Vind het echt gek.

Gr

5. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Ben je dan ook al naar de inwendigen echo geweest?

veel liefs minke

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    yep ben al voor de inwendige echo geweest vanmorgen. Nu zelfs al bij de ha teruggeweest. Ze heeft me zonder problemen doorverwezen en ik heb al een afspraak gemaakt. Mag volgende week woensdag al naar de gyn komen

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oh mied wat fijn zeg!dat het zo rap kan.
    nu hopen dat ze wat voor je kunnen doen

8. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Ja maar weer helaas een week wachten.
    of vind je het wachten niet zo erg

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Zo lief hoe iedereen meeleeft zeg!
    Tja de MMM is nu een feit. Gelukkig dat dat al zo snel gaat allemaal.

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nu dan maar hopen dat de MMM kan helpen!

wij gaan als het de volgende maand niet gelukt is ook de MMM in.alles laten testen en zo.
    echter hoop ik dat niet nodig is.maar denk het wel.

sterkte

liefs

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    d'r zijn meiden die maanden moeten wachten. Dan wacht ik liever een week hoor.

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik hoop voor jou dat het idd niet nodig is. Volgens mij wordt je helemaal binnenste buiten gekeerd.

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ja idd.maarjah heb ik wel over.dan zijn we inmiddels een jaar bezig.straks blijven we proberen en blijkt dta het nooit helemaal voordragen kan wordne op een natuurlijke manier.dat moeten we niet hebben.

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Misschien een innesteldip? Of heb je misschien vroeger of later je temp bekeken? Of misschien eerst gedouched oid? T kan van alles zijn. Even kijken of nu je temp blijft stijgen, dan kan t een innesteldip zijn geweest.

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Inmiddels heeft FF mijn ei weer weggehaald omdat ik weer een lage temp had. Ik begrijp er niets meer van.

16. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Nou morgen is het zo ver...

17. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Balen dat erf niks te zien was. Wel fijn dat je nu snel naar de gyn wordt doorgestuurd. Ik moest vandaag ongi worden maar tot nu toe nog steeds niets. was vorige maand ook al zo. Als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik maar weer eens een testje doen.

Liefs Lynn

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Vandaag ff een moeilijke dag. Ik heb daarom ook samen met mijn vriend besloten dat ik minder tijd ga besteden aan het forum.
    Ik zal me voormalijke beperken aan het NOD-forum. De club: wij gaan voor de eerste en Vruchtbaarheidsbehandelingen. Hij vind het vervelend dat ik hier zo veel tijd op doorbreng, en ik kan hem geen ongelijk geven. Hij had het alleen niet moeten opkroppen en niet in een ruzie mij hier op te wijzen. Maar ja.

19. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht

Ik zal aan je denken meid.
    Heel veel sterkte!
    doe rustig aan.

veel liefs minke

20. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Nou vandaag naar verloskundigen.
    Even kijken of alles der uit is wegens miskraam.Wel spannend hoor.
    Me man kon ook al niet slapen.
    Nou vanavond vertel ik hoe het geweest is.
    groetjes minke

Deel Deze Pagina