hey dames, gister is toch mijn -jeweetwel- gekomen bah! Op naar de volgende ronde.. nr. 7 alweer.. hoop dat de pendelaars gelijk hebben en maart onze maand is! Succes iedereen op het w8bankje! Liefs Muppet80
He jammer Muppet, maar vol goede moed door dan maar weer? Ik wil van het wachtbankje af....ben er klaar mee. Vandaag tijdens de verjaardag werd ik misselijk, maar had natuurlijk wel van alles door elkaar zitten eten, dus hoeft ook weer niks te betekenen. Wel al de hele dag last van buikpijn. Alsof er iemand aan mijn eierstok hangt te slingeren. Zucht...nog 5 dagen...
ow dat wachten brrrrrrrr Kan ik eerder testen omdat ik miskraam heb gehad.omdat ze zeggen dat je makelijker zwangr kan raken kuzie
he Minke, maar is er geen kans dan dat je lichaam nog steeds HCG van je vorige zwangerschap bevat? Ik weet het niet hoor, misschien is dat wel ineens weg, maar dacht er iets over gelezen te hebben... Ik hoop het zo voor je...
Heej Na me miskraam had ik ook getest was negatief. Maar ik wacht wel lekker die 9 dagen af. Voor de teleur stelling.Elke dag maar wachten en wachten en nog eens wachten zucht
He Minke, gelukkig kun je dan niet vals positief testen. Succes met de komende 9! dagen... Misschien dat ik maar moet gaan leren breien ofzo... Om de komende dagen door te komen. Ik heb nog nooit zulke lange weken gehad en dan moet ik nog 5 dagen... Ik ga me maar weer eens even met mijn vakantie bezighouden, ook al duurt dat nog veel langer...nog 3 maanden... Weet iemand welke tests gevoeliger zijn, de (2 voor 5) van Kruidvat of de Xtra Sensitive van Sensitest?
die van sensitest die jij bedoeld ken ik niet, over die 2 voor 5,00 van kruidvat zijn wel veel mensen positief. Ik wil alleen nooit meer voor mijn NOD testen.. had afgelopen week ook een pieplicht streepje op een test en misschien is het uiteindelijk wel fout gegaan.. ik wil dat ook niet weten dus ik test vanaf deze maand alleen als ik overtijd ben..
Hoe zijn die testen van CB digitaal die de weken aangeven? Echt gevoelig? Hoeveel Hcg is daarvoor nodig? Want die normale hebben behoorlijk wat hcg nodig, voordat ze zwanger aangeven
Hmm, ik moet nog meer dan 2 weken wachten...das pas erg haha. Ben wel btje blij...heb net een posi ovutestje gehad! Duss cyclus zal 33 dagen zijn. Zijn er in ieder geval 3 minder. Maja had gehoopt dat de teunisbloemolie caps iets meer dagen eraf haalde. Misschien helpen ze bij mij niet. Maar ben tevreden hoor met 3 dagen minder wachten! Als ie morgen ochtend niet donkerder is dan was dit de piek. Klusserdeklus dus nog even!
Gimena, prop watjes in je oren. Gooi de testen uit het raam! Niet zwak zijn nu. Nog een weekje meid! Dan mag je testen. Als ik het even goed het gelezen allemaal zijn die van Kruidvat iets minder gevoelig dan Sensitest Xtra Sensitive Kruidvat (2 voor 5) testen vanaf HCG 10 Sesitest Xtra Sensitiev testen vanaf HCG 5 Maar idd over de Kruidvat testen heel veel positieve verhalen, dus die heb ik ook maar in huis gehaald.
Maar LadyJoey, jij had toch een paar daagjes geleden twee streepjes? Of zit ik nu alles door elkaar te halen?
Haha dat weet ik ook wel hoor. Zei t alleen maar zodat iemand die nog maar een week hoeft (bijv.) ziet dat er toch al een week voorbij is. En als je in ronde 26 zit...tja...dat is pas ECHT lang wachten...en dan zie ik bijv. weer dat 2 weken niks is...eigenlijk... Dus vandaar dat ik t zei
Gimena, prop watjes in je oren. Gooi de testen uit het raam! Niet zwak zijn nu. Nog een weekje meid! Dan mag je testen. idd uit de raam gooie is een goede optie! geef me testen morge meej met me vriend zet hij ze op zijn werk. hij zit toch in zijn uppie in zijn baas zijn loots! vondt dat wel een goed idee
Las net in een ander NOD topic dat iemands man op de bank lag te gamen met de opmerking. "Wat kunnen mannen toch kleine kinderen zijn..." Die van mij ziet op het moment zijn voetbalplaatjes van de AH in te plakken.... 30 jaar oud, en dat moet dan vader worden...