Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    denk je er wel om dat je die teunisbloemoliecapsules niet mag gebruiken wanneer je zwanger bent? van het moment dat ik mijn ei vindt op ovu test slik ik ze niet meer nl.. je weet nooit of het innesteld ofzo..

2. MissFirdaus

17 jan 2009
    24
    0
    0
    He he,

Ik kom ook amper de dagen door. Moet vandaag ongi worden, maar geen ongi krampjes in mijn rug en buik te bekennen. Ga een paar dagen wachten, zodat ik echt overtijd ben.

Heb afgelopen zaterdag, 4 dgn te vroeg getest met midstream en die was negatief. Wil dat niet nog een keer mee maken.

Heb echt een rpaar rare weken achter de rug. Normaal gesproken nemen mijn tepels na mijn eisprong in gevoeligheid toe. Heb ik helemaal niet gehad deze maand. Tot gister. Heb ook het idee dat ze er anders uitzien. Had 5 dgn na mijn eisprong een roze veeg. Pfff word gek van de onzekerheid. Wat denken jullie?

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ohja is dat echt zo? Dat wist ik niet, goed dat je het zegt!
    Maar dat houdt dus in dat je ze eigenlijk beter niet kan slikken als je zwanger wilt worden? Want anders kan je ze toch maar steeds 2 weken nemen ongeveer en dat heeft geen zin lijkt me!? Zal ik anders maar stoppen nu dan?

ps: bedankt dat je precies op tijd bent met dit te zeggen, want vandaag is mn eisprong! :D

4. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    misfirdaus.... denk gewoon nog eens testen...
    Tenzij het de eerste ronde is... die duren vaak langer...

5. gimena

gimena Niet meer actief

wordt gek in me hoofd en van me buikkrampen!
    zijn sinds vandaag echt erg!
    voel het heel goed links onderaan de steken.
    pff

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jihippieeeeee ik mag gezelli op t wachtbankje:D

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Niet om het een of ander...maar ik wilde vanmiddag testen om mezelf te bewijzen dat ik NIET zwanger was.
    En zie foto album en banner......
    Kwaaltjes zijn dus niet noodzakelijk.

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gefeliciteerd Liesben! Had het op het 35+ forum ook gelezen net. Echt super voor je!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    GEFELICITEERD LIESBEN!

super hoor!

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Van Harte Liesben!

Wat lekker weer een zwangere erbij! Daar wordt ik altijd zo vrolijk van!
    ook achteraf gezien geen kwaaltjes kunnen ontdekken?

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Iedereen bedankt!
    En nu kwaaltjes? Nee. Behalve een doorwaakte nacht (maar dat vind ik niet vreemd ;) ) heb ik nog steeds het gevoel ongesteld te moeten worden. Mijn buik voelt wat zeurderig. Misschien heel liecht wat misselijkheid, maar dat heb ik ook wel vaker als ik slecht geslapen heb...
    Vanmorgen nogmaals een CB-digitaal ertegenaan gegooid, en weer zegt ie dat ik zwanger ben. Nou, dan zal het wel he? ;)
    Op de KV testen zie ik trouwens ook een heel licht streepje.

12. kirsten1980

24 jan 2009
    29
    0
    0
    Hoi, ik zit vandaag 8 dagen voor mijn NOD, kon het niet meer laten en getest, puur omdat ik gek werd van de kwaaltjes: of ik nou echt zwanger ben of dat het tussen mijn oren zit, wat denk je? met Mat Care ultra een zacht roze streepje gekregen :D

zondag test ik weer om te kijken of die streep wat duidelijker wordt.

PS, meiden, ik wens dat jullie heel snel ook een positieve test in handen zullen krijgen. ;)

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Kirsten, geweldig meid! Hopen dat je zondag een twee vet roze streepjes in handen hebt!

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Kirsten en Liesben, Gefeliciteerd! Leuk hoor!
    En nou genieten geblazen!

Dikke kus

15. kirsten1980

24 jan 2009
    29
    0
    0
    bedankt meiden, ik hoop dat jullie binnenkort ook een positieve test in handen zullen hebben ;)

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    oei meis, pin je er alsjeblieft nog niet op vast...8 dagen is echt heel vroeg. Wil je niet ontmoedigen, maar in heeel veel gevallen gaat t dan nog mis. Normaal weet je dan dus niet dat er een innesteling is geweest en is er niks om je druk om te maken.

Als je 8 dagen voor nod zit dan is normaal gesproken t eitje ook pas vandaag aant innestelen ongeveer. Kan het ook zijn dat je nod eerder is? Anders kan t bijna onmogelijk dat je al posi test.

Natuurlijk hoop ik t wel voor je!

17. kirsten1980

24 jan 2009
    29
    0
    0
    de innesteling heb ik vorige week vrijdag/zaterdag gehad, voelde steken en had wat licht roze afscheiding.

matcare ultra kan je officieel tot 6 dagen voor je nod gebruiken, kon niet meer wachten dus vandaag getest, en was positief. de 26 moet ik mijn nod hebben, heb elke maand een cyclus van 34 dagen, nog nooit afwijkend geweest.

ik wou niet meer wachten met testen omdat ik al bruine pigmentvlekjes op mijn tepels begin te krijgen, en de aderen zijn heel sterk aanwezig, net als lichte vermoeidheid, veel plassen, ochtendmisselijkheid en slecht slapen.

de vorige keer dat ik zwanger was, 1,5 jaar geleden, had ik ook al flink voor mijn nod een positieve test, helaas ging dat mis met 11 weken (vruchtje was al met 6 weken ongeveer gestopt met groeien, alleen stootte mijn lichaam het pas wat laat af, bleek op de spoedecho)

zondag test ik weer, want wil graag natuurlijk een dikke vette roze streep zien ipv een zacht roze steep, en ik weet dat het vruchtje de NOD nog moet overleven, maar niet testen tot na je nod kan je misschien volhouden als je weinig tot geen symptomen hebt, maar ik heb er al verscheidene, zoals de donkere vlekjes op mijn tepels, dus kon het testen niet laten.

als ik 6 a 7 weken zwanger ben moet ik een afpraak maken bij de gyn, dit vanwege mijn vorige miskraam.

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Als ie zaterdag of zondag (dus 4dgn terug) is ingenesteld dan had je n innesteling 2 dagen na eisprong. Dat kan eigenlijk niet, dus misschien dat je eisprong dan toch eerder is geweest dan je dacht. Maja maakt niet uit, hopelijk blijft t zo. Daar gaat t om:)

19. kirsten1980

24 jan 2009
    29
    0
    0
    ik heb mijn ei de 9e gehad, ik heb een langere luthele fase, of hoe ze dat ook noemen

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

kirsten en liesben van harte gefeliciteerd meiden geniet er lekker van :)

ik moet nog even 4 daagjes op het wachtbankje blijven zitten..en hard duimen. uiteraard duim ik ook voor de andere meiden hier:)

Deel Deze Pagina