Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1980

24 jan 2009
    29
    0
    0
    spannend perfection , hoop dat je snel een positieve test in handen krijgt ;)

ik heb vanochtend weer een testje gedaan, 2 dagen na de vorige test en de streep begint al duidelijker te worden, iets donkerder dan de vorige test :D

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wat fijn kristen:D heel zeg:D

3. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    negatief...

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

wat fijn kirsten :D:D

geniet er maar lekker van :)

5. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Hoi,

Ben al lange tijd niet meer op dit forum geweest omdat ik het na 8 rondes helemaal niet meer zag zitten. Had me er helemaal op ingesteld dat het me niet meer zou lukken om nog 'een zwanger te worden. Toen ik dus 2 dagen overtijd was, durfde ik niet te testen. Na 3 dagen toch maar gedaan en terwijl de urine opliep, werden er al meteen 2 streepjes zichtbaar. Ik was dus door het dolle heen. Heb de test in een kaart geplakt met n gedichtje erbij en 's avonds toen alle kinderen op bed lagen (we hebben er samen 4), heb ik hem het kaartje gegeven. Hij vond het natuurlijk ook geweldig en nu moeten we het dus nog n tijdje stilhouden voor de buitenwereld. We gaan het met pasen bekend maken dan ben ik haast 12 weken. Valt wel tegen hoor zolang te zwijgen maar het gaat me wel lukken. Er is ook niemand die wist dat we bezig waren om zwanger te worden dus die paar weken kan ik mijn mond ook nog wel dichthouden.

Ben nu zo blij en hoop dat alle andere meiden ook zo snel mogelijk n positieve test hebben.

Groetjes Miepke

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    GEFELICITEERD!

Zo zie je maar...ik hoor het best vaak dat als vrouwen er minder mee bezig zijn, of de hoop een beetje opgeven, dat het dan wel ineens snel lukt. Soms denk ik...deze maand kom ik niet op de site en dan doe ik t toch nog weer haha

Deel Deze Pagina