Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    @zwangerworden,

Hoop heb ik altijd een beetje, maar loslaten lukt niet echt.

Probeer het wel hoor, maar goed dat is makkelijker gezegt dan gedaan. Hoop alleen dat de teleurstelling niet te groot is als ik toch ongesteld word.

en moet geduldig afwachten, mag pas woensdag of donderdag weer van mijzelf testen....

hopen op positief

2. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    We klussen gewoon vrolijk verder hoor en das helemaaaaaaaaaal niet erg :) :) :)
    Mijn huisarts heeft gezegd dat ik me pas zorgen moet maken als het over n jaar nog niet gelukt is.

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Daarom! En dan is er vaak nog niets aan de hand, duurt het gewoon nog wat langer.
    Zijn we gewoon allebei in december zwanger, ik raak tot nu toe alleen eind van het jaar en eerste maanden van't nieuwe jaar zwanger lijkt wel. Zeker mijn tijd! :p

4. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    goeie topic eigenlijk want ik kom de laatste week praktische niet door grrr ga ik met mn stomme kop al testen (zie album) maarja niks aan te doen ik probeer nog ff 2 a 3 dagen te wachten hahahha

liefs

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Allemaal testen van vandaag? Zie wel vage lijntjes bij sommige..
    Dat is wel hoopgevend :(: Moeilijk he, geduld geduld..grrr :x
    En als je eenmaal een vage lijn ziet wordt het nog moeilijker!
    Wie weet zijn ze over een paar dagen wel duidelijker en ben je gewoon zwanger, hoop het voor je! Succes met wachten! :thumup:

Lotuss

6. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    ja zijn testen vandaag maar het zijn er 2 hoor aleen wat meer foto's hahha ja zeg dat als je 1maal een vaag lijntje ziet dan is de weerstand naar die testen toe nog kleiner grrrrr

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja,maakt het niet makkelijker maar een vage lijn betekend toch HCG hormoon..
    Als je zo vroeg test weet je alleen nooit of het doorzet of weer wordt afgebroken.
    Spannend zeg! Zou toch eens waar zijn..bofferd..
    Zal voor je duimen!

8. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    thanks ik hoop dat het zo mag zijn..
    en ik hoop ook dat jij volgende maand positief mag testen

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja, laten we het hopen! Maar zal ook nog best een paar maandjes kunnen duren, ga ik maar vanuit..
    M'n dochtertje wordt zaterdag pas 1 dus ach..maar hopen doe ik het wel natuurlijk!
    Voorlopig weer een nieuwe ronde in! ;)

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

nou dames zoals belooft ik ben naar de huisarts geweest en met alle geluk in de wereld gelijk doorgestuurd naar de fertiliteits kliniek :D klinkt toch wel lekker toch?
    nu nog kijken of ik die vent van me meekrijg met zijn drukke schema ....

11. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Daar hebben heel veel mensen last van. Kijk maar eens hoeveel mensen er in augustus september oktober jarig zijn en dat komt omdat het in die maanden zo koud is dat mensen heeeeeeeeeeeel dicht tegen elkaar aankruipen om elkaar warm (of heet) te houden hahaha :) :) :)

Het vervelende is dat ik de vorige 2 keren in n zucht zwanger was. Daar was echt niet veel voor nodig maar toen was ik n stuk jonger en met n andere man. Mijn vriend vertelde gisteren dat het met zijn ex ook wel n tijdje duurde voordat ze zwanger was dus ik heb toch nog wel goede hoop hoor. Ik ben gewoon veel te ongeduldig. Als ik iets heel graag wil, wil ik het NU :) Maar helaas de natuur beslist nog even anders. Nou ja we zien het wel.

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja..je kan er echt niets van zeggen. Ik ben nu 40 en ik was van mijn dochtertje met 7 rondes zwanger (wel al een poosje onvoorzichtig bezig geweest soms) En bij mij zit waarschijnlijk 1 eileider iets verstopt maar dat weet ik niet zeker. Maar toen ik 21 was duurde het anderhalf jaar voor ik zwanger was. Daarna steeds met 2 of drie maanden (twee vroege miskramen voor ik mijn 1e zoon kreeg die nu 17 is) Dus je kan er echt niets van zeggen! Dus van heel snel zwanger tot een langere tijd.

13. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    dames ik kon het toch niet laten maar het resultaat staat in mn album had nog een cb liggen en dacht ach wat kan mij het schelen ook en die is veel duidelijker

zie eerste 2 foto's in mn album

ben heel erg benieuwd naar jullie reactie op deze foto

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

je moet gewoon ff een digitale test proberen!

dan staat ergewoon zwanger, of niet zwanger dan weet je het gelijk goed :D hahaha

ik heb nu ook al zin om te gaan testen maar heb totaaal geen zw klachten dus denk dat het egt een nega test zal zijn, maa rtoch.. .hahaha;) groetjess

15. PetraBlessie

15 sep 2008
    72
    0
    0
    Nagelstyliste
    Bleskensgraaf
    Ja idd ik kan ook het probleem, wil elke keer hier naar de drogist om een test te halen echt erg... Kan gewoon niet wachten, aangezien dat ik ook al last heb van een paar lichte zwangerschapsverschijnselen. Buikpijn , zere borsten, onderrugpijn en misselijk moet dus nog afwachten.... Spannend allemaal.

Helaas maken ze het er ook niet makkelijk op om het afwachten. want je hebt tegen woondig al testen die je kan doen 5 dagen na je eisprong...
    Helaas kan er dan ook van alles mis gaan nog..

Groetje

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Zolang het streepje duidelijker wordt is dat een goed teken! Zal in het echt nog beter te zien zijn, is altijd moeilijk op de foto te krijgen. Over twee dagen weer testen...toch? :thumup: En een digitale test doen nu zou ook nog negatief uit kunnen slaan, omdat je nog weinig HCG hebt, maar zegt nog niet dat je niet zwanger bent dan! Kan over twee dagen dan toch positief zijn. Spannend hoor Ancie!

Gr. Lotuss

Gr. Lotuss

17. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    een digitale kan idd nog negatief uitslaan. MMhhh ik zie bij de laatste een heel licht streepje. Er is moed voor je...............
    Kunnen we geen sponsors zoeken die ons gratis testen geeft!
    Ik heb er deze keer geen last van gehad, maar de 9 keer daarvoor.... bleef ik testen en loeren naar de test pfffff
    Ik ben 2 dagen overtijd, maar verwacht ECHT ongi te worden. Test was negatief en temp is flink gedaald, dus gewoon afwchten nu en op naar de volgende ronde!

Succes allemaal

groetjes Hanneke

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nou Ancie, als ik je laatse foto van de test zie is er toch geen twijfel meer? Gefeliciteerd meid! :D

19. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik zie ook een streep! Proficiat

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

nog 8 dagen en ik voel me alsof het nog jaren duurt ik word gek mijn laatste week is nu officieel begonnen

Deel Deze Pagina