Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    nou meid ik ben begonnen met voor je te duimen
    heel veel sucses

2. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Nhene, succes met de laatste week, voor mij wordt het ook een lange week. We komen er met zijn allen wel doorheen. Ik probeer er niet de hele dag bezig te zijn en niet te vaak op deze site te kijken.

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

haha ik ben er alweer dus schiet niet op met het bezig zijn hahah

4. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ja het is wat hè, hahaha. Ik probeer het ook maar ik kan het ook niet laten. Ik zoek naar bevestiging of het nu raak kan zijn. Het is wel veel te vroeg en vorige maand heeft mijn lichaam me ontzettend voor de gek gehouden.

5. laura44

laura44 Lid

18 aug 2008
    16
    0
    0
    Zo grappig, ik ben nu precies een maand verder dan toen ik dit topic startte, en weer in precies dezelfde situatie. Ik probeer er ook niet teveel aan te denken, maar ben wel minder postitief gestemd dan de vorige 2 rondes.
    Ik heb zoiets van: vorige keer lukte het niet, dus waarom zou het nu wel lukken. Maar ja, stiekem hoop je het toch.

Blijf het raar vinden dat je zo gewaarschuwd wordt voor anticonceptie, de pil slikken terwijl je ziek bent etc, terwijl hier veel mensen echt hun best ervoor doen en dat duurt wel een poos.
    Ik heb me vroeger ook wel eens druk gemaakt als ik een dag de pil was vergeten. Maar als je hier op het forum leest, ga je dat toch iets genuanceerder zien.

Ik moet nog een paar dagen wachten, ik voel of merk helemaal niets. We wachten het af..........

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Maar als je niet zwanger wíl worden gebeurt het juist lijkt wel, dat soort ongelukjes met de pil.
    Ken ook iemand bij wie het gebeurde, terwijl ze hem gewoon slikte zelfs! Werd een miskraam, toen ze er net een beetje aan gewend was dus dat was alsnog wel sneu..
    Nu slikt ze hem op advies van de dokter de hele maand door.
    Tja, en of het invloed heeft om er teveel mee bezig te zijn..er is wel onderzoek naar gedaan en het schijnt wel iets uit te maken maar lang niet zoveel als een ongezonde levenswijze! En als je steeds maar gaat zitten denken, mag er niet mee bezig zijn, raak je daar weer gestressed van en ga je je nog schuldig voelen omdat het niet gelijk lukt!
    Terwijl het eigenlijk normaal is dat het niet gelijk lukt. Je hebt nu eenmaal stellen die supervruchtbaar zijn en steeds binnen 3 maanden zwanger zijn. Maar het kan net zo goed elke keer anders zijn, de ene keer heel snel en de andere keer wat langer of heel lang.
    Ik ben 5 keer zwanger geweest (de 1e 2x vroege miskraam) en het varieerde van de 1e keer anderhalfjaar tot de 2e en derde poging raak!
    Juist toen ik heel jong was duurde het de 1e keer lang. En nu is het maar weer afwachten..

7. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Laura 44, eens moet het toch lukken. Dat je geen symptomen hebt kan ook een heel goed teken zijn.
    Ik wacht gewoon op mijn ongi, dan kan het alleen maar meevallen met de teleurstelling. Ik probeer niets te voelen, ik had gisterenavond wel een pijnlijke blaas. Wachten, wachten en nog eens wachten. En de verhalen lezen van anderen is ook leuk!

8. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Bij sommige mensen is het echt in no time gebeurd hoor zwanger worden. Ik was bij mijn eerste zwangerschap na 1 keer klussen al klaar en bij mijn tweede ook zo'n beetje. En nu zit ik al 3 maanden te wachten en te klussen en te wachten en te klussen en te klussen en te klussen en weer te wachten en we klussen weer vrolijk verder en we wachten weer. En nu mogen we weer klussen. hmmmmmmmm :oops:

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Precies, dat bedoel ik..de ene keer is het zo gebeurd en de andere keer duurt het wat langer!
    Heb het vaak genoeg om me heen meegemaakt en ook bij mezelf. Ook bij dezelfde partner zelfs.
    Maar het is allebei normaal, komt meestal vanzelf een keer als er verder niets aan de hand is!

10. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Ik heb volgende week mijn klusrooster. Maar we klussen alvast vooruit hoor. hahaha. Je weet maar nooit en het is veel te lekker om uit te stellen. :oops: :oops:

11. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    de laatste week (iets meer hihih) is weer aangebroken , ik wordt e reigenlijk helemaal gestoord van.
    Elke keer weer die teleurstelling,ik baal zo.
    Wij hebben een zoontje maar ik denk echt (weet niet waarom) dat een tweede ons niet gegunt is

Ik wordt altijd een beetje depri lijkt wel als mn ei si geweest en ik moet wachten

12. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey allemaal,
    Ik ben nieuw hier sinds gisteren en heb al redelijk veel kunnen lezen en leren moet ik zeggen.
    Wij zijn deze maand voor de eerste keer gestart om zwanger te raken.
    1 september eerste dag van mijn laatste ongi en dus nu ook in de week voor mijn volgende ongi... pfff ik moet zeggen dat ik ook redelijk zenuwachtig van wordt. Denk aan niets anders meer... Heb zelfs woensdag nog een test gedaan omdat ik al 2 dagen misselijk liep en mijn borsten pijn deden. Dom van me want natuurlijk negatief.... veel te vroeg getest volgens de calculator hier. Zo heb ik mijn lesje ook weer geleerd hé :)
    Toch raar dat een vrouw eens ze met zwanger zijn bezig is, zo naar haar lichaam luistert... Elk trekje of pijntje breng ik onmiddellijk in verband met of ik al dan niet zwanger zou kunnen zijn.... Pfff om gek van te worden....

13. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @Makey Ik heb precies hetzelfde hoor. Sinds we "serieus"proberen in verwachting te raken heb ik na mijn ei ( en ik weet pas sinds kort wanneer mijn ei is) ook een depri gevoel (zie ook erdere berichten van mij in dit topic). Ik begin de maand altijd positief, Tijdens mijn ongi en dan klussen is ook altijd gezellig hahah en daarna lijk ik wel in te storten, buien, huilen en gewoon depri gevoel, Ik heb me er wel eens zorgen over gemaakt. Gewoon kop op en doorgaan. Misschien heeft het ook wel te maken met eerdere teleurstellingen? Je lijf geeft het een aan en dan blijkt het toch niet zo te zijn.
    Net als alle anderen wens ik je veel positieve gedachten toe.

Liefs H

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hoi Nanske,

Ha! Nog iemand die na haar 35e probeert zwanger te worden! De meeste zijn natuurlijk jonger.
    Ik ben zelf 40 en op mijn 39e was ik zwanger van mijn dochtertje, die vandaag 1 jaar is! We zitten nu weer op ronde 8..inmiddels trek ik me wel minder aan van die kwaaltjes na m'n eisprong, ik weet inmiddels dat ze bij mij 2 dagen voor mijn menstruatie weer verdwijnen. Heb ik elke maand dus daar kan ik niet van op aan!
    Hoop dat je snel zwanger bent!

Gr. Lotuss

15. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Lotuss, proficiat met je dochter!

Ik voelde de vorige keer ook vanalles na mijn eisprong, nu gelukkig helemaal niets. Ik ben er ook niet te veel mee bezig, toch blijft er een stemmetje in mijn achterhoofd zeggen dat het deze keer wel raak zou kunnen zijn. Als je boven de 35 jaar bent begint de tijd mee te tellen.....
    ach iedereen is ongeduldig hè

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dank je! Dat is zo, maar als de klok tikt maakt dat toch wel verschil vind ik! Geeft wel extra druk.
    Maar mijn zus was 43 toen ze beviel van haar dochter, bijna 44 dus...moet gaan lukken!

17. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Jazeker maakt de klok een verschil. Ik wil ook opschieten..... maar moeder natuur heeft de overhand.
    Ik ben ook 35+ en hoor de klokken ook duidelijk tikken, haha.

18. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Hier ook iemand die 35+ is. 38 om precies te zijn. Wij zitten in de eerste ronde. We hebben een zoontje van 15 maanden en verder heeft ieder van ons een dochter van een vroige relatie. Gezellige boel!
    We zitten nu ook in de wachtstand en dat valt nogal zwaar moet ik zeggen. Had ik eigenlijk niet van me zelf verwacht, want het is tenslotte nog maar de eerste ronde. :oops: De uren lijken wel voorbij te kruipen. Elke vrije minuut zit ik achter het internet om van alles te lezen over zwangerschappen. Alsof ik daar zwanger mee zou kunnen worden. 8) Het zal wel dat klokje zijn, inderdaad. :)

Succes iedereen!

19. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik lees me ook gek, vannacht droomde ik er steeds van dat ik zwanger was.
    Hoe wordt je gek? haha, was de week al maar voorbij.

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik vind het altijd erg leuk om te lezen hoe jullie er allemaal zo mee bezig zijn lijk ik tenminste niet de enige die soms obsesief er mee bezig is haha

Deel Deze Pagina