BBkane: heb je die ovutest smorgens gedaan? ik zie dat deze pos. is ,en als getest met een zw. test? Ik denk dat t weer niet raak is ,ik begin al weer een deprigevoel te krijgen, zo vervelend! Het al weer zo lang
Nou meiden zoals je ziet ben ik dus toch zwanger! in mn album staat een testje, van 5dgn voor NOD(kruitvat)
Makey: gefeliciteerd met je zwangerschap Hier nog iemand die echt niet meer WIL wachten op zekerheid Ik heb zo veel (zwangerschaps)kwaaltjes. Gister had ik echt zo'n gevoel van of ik ben ziek of ik ben zwanger. Dinsdag is mijn NOD zou dan eigenlijk pas woensdag testen. Maar weet niet of ik dat ga volhouden. Misschien toch van het weekend een testje wagen. Als ik zie dat Makey ook snel zwanger test denk ik dat wil ik ook... Tsja en als je zoveel kwaaltjes hebt zou je dan niet sneller positief testen omdat je HCG ook al hoog genoeg is om je al die kwaaltjes te geven. Maar dit zal wel weer een redenatie zijn die ik bedenk omdat ik het gewoon zo wil, niet omdat het de werkelijk is...Of ik ben gewoon echt ziek aan het worden... *** Zo een heel verhaal van een gefrustreerde wachtende Afrola die eigenlijk heeeel erg hard aan het werk moet zijn ipv te ouwehoeren op dit forum ***
Hey Makey! Van harte gefeliciteerd! Ik zit nu 4 dagen voor mijn NOD, maar heb gisteren getest (kruidvat ook) maar was negatief... Ga nu wachten tot ik ongi ben, want wordt er alleen maar zenuwachtiger van... Groetjes Nancy
Afrola! Hey! Wij lopen zowat gelijk! Ik zou ook moeten aan het werken zijn, maar soms even ontstressen kan geen kwaad he Ik wens je in elk geval succes volgende week, hou me op de hoogte hoor! Groetjes Nanske
Hey makey. Ik ben echt onwijs jaloers natuurlijk. Heel hartelijk gefeliciteerd hoor. Ik zit midden in mijn klusrooster dus ik hoef nog ff niet stil te zitten en af te wachten, ik mag nog even wachten. Toch kan ik nu al niet wachten tot mijn nod er is. Ben ik errug : : Ik wil nog zo graag 1 keer n beebje in me buik en na 9 maanden vasthouden en kroelen en groot laten worden en................ Pfffffffffffffffff was het maar vast zover haha. En als het zover is, gaat de tijd veel te snel. Het is ook nooit goed he
Hey Nanske, vandaag ongesteld geworden? balen meid... Hopelijk heb je de volgende ronde meer succes! Ik denk dat ik van het weekend toch alvast maar ga testen. Wilde eigenlijk wachten tot volgende week woensdag, maar heb zoveel klachten dat ik erover denk om toch vast te testen. Ik zie dat makey ook snel posi test dus waarom ik niet ** Tuurlijk weet ik dat het zo niet werkt ** Maar ik laat het weten hoor zodra ik het weet. Eerst mijn hubbie een knuffel en dan zal ik het uitschreeuwen op het forum , tenminste als ie posi is . Maar eerst maar eens testen... Succes aan alle andere wachters...
dank julie wel allemaal! vonmorgen een cb test gedaan en ook posi tief voor iedereen die nog niet zwanger is zety m op ! t eeft bij ons ook 5 rondes geduurd ,terwijl ik eerder steeds meteen zwanger was, dus t zegt niks!
@Makey, Hoe komt het denk je dat het deze keer langer heeft geduurd? Ik was de vorige 2 keer in notime zwanger maar nu ben ik al met 4e ronde bezig. Het is wel prettig om te lezen dat ik niet de enige ben die niet meteen zwanger wordt terwijl dat voorheen wel zo was. Nou geniet lekker van komende tijd en ik hoop dat ik ook heel snel mijn banner mag veranderen
Hallo! Ik ben nieuw op het forum. Makey, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Iedereen die net als ik in de laatste week/dagen van hun cyclus zitten, heel veel succes. Ik heb mijn NOD op 2 october. Alleen ik heb bloed in mijn afscheiding sinds afgelopen zondag en weet niet waar die vandaan komt. De dokter heeft gezegt dat ik gewoon moet afwachten omdat het meerdere dingen kunnen zijn. Mijn temperatuur is hoog dus mijn opoe komt er nog niet aan. Wachten duurt lang!
Ik heb geen idee waarom het nu langer heeft geduurt, ik dacht zelf al bijna dat ik niet meer zwanger kon worden misscihne iets niet goed gegaan na de bevalling ofzo geen idee
Ja dat wachten is soms echt een crime, terwijl ik een druk leven heb. Ik had vanmorgen een twijfel test. Ik had twee keer een licht streepje. Toch blijf je dan onzeker en wil je graag elk uur van de dag testen om maar zekerheid te hebben, tenminste daar heb ik last van. Dus we wachten gezellig met z´n allen!
Gefeliciteerd Makey! Super voor je! En in vijf rondes zwanger worden is best snel hoor! Lijkt lang omdat je meestal ongeduldig bent en dan is elke maand teveel, maar gemiddeld gezien is dat écht niet lang! Dus Miepke maak je maar geen zorgen, het is gewoon elke keer anders. Als je het stukje leest van de verloskundigen van dit forum is het volgens de cijfers helemaal niet zo normaal dat je binnen 3 maanden zwanger bent, eerder is het normaal dat je dat binnen twee jaar bent en waarschijnlijk dat het binnen een jaar lukt. Dus moed houden Miepke, geen zorgen, komt goed!
@lotus Mag ik vragen wat jij voor werk doet? Ik vind jou echt n mens om te coachen. Jij weet iedereen steeds weer moed in te praten. Ik word er gewoon zo onzeker van dat ik de vorige 2 keren meteen zwanger was en nu al in 4e ronde zit. Nou weet ik ook dat het op latere leeftijd moeilijker is om zwanger te raken en deze keer is het met n andere partner (en zijn ex deed er ook gemiddeld n half jaar over) maar toch maak ik me ongerust. Ik heb me onlangs wel laten onderzoeken bij mijn huisarts omdat ik veel last heb van mijn onderbuik (darmen en ongi-pijnen) maar daar is eigenlijk niks uitgekomen,behalve dan dat ik volle darmen had en laxeermiddel heb gekregen. Maar ik heb nog wel steeds die ongi pijnen ineens midden in mijn cyclus. Soms ben ik bang dat ik endometriose heb en ik wil dat wel laten onderzoeken maar ik vind het eng om hiermee naar de huisarts te gaan omdat ik bang ben dat hij mijn bezorgheid wegwuift met stress. Is het heel raar om je huisarts te vragen of je n echo mag laten maken voor de zekerheid.
Ik ben fulltime mama maar denk dat het een beetje van nature in me zit ofzo? Ben wel vrij empatisch en vind het ook fijn mensen te steunen. En ik vind het helemaal niet raar om naar de dokter te gaan als je ongerust bent. Je hoeft ook niet te zeggen dat je 4 maanden bezig bent. Als je zegt dat je een jaar bezig bent sturen ze je gewoon door naar de Gyn. Heb ik toen ook gedaan, voor ik zwanger raakte van mijn dochtertje. Gewoon voor de zekerheid. Er was niet mis en een paar maanden later was ik zwanger maar als het maakt dat jij je beter voelt, waarom dan niet? En natuurlijk ben je als stél vruchtbaar ja, kan best zijn dat het met een andere partner wat langer duurt maar bij mij verschilde het van keer tot keer zelfs met dezelfde partner. Maar ik denk niet dat je je al zorgen hoeft te maken hoor, eerst had je misschien ook dat ongi gevoel maar lette je er niet zo op. En het is goed mogelijk trouwens dat er regelmatig wel gewoon een innesteling plaatsvindt. Alleen gaat er dan nog heel vaak iets mis, 50% van de bevruchtingen gaat tenslotte mis en wie weet als je ouder wordt dus wel meer. Maar als je je echt zorgen maakt zou het gewoon na laten kijken hoor. Beetje gaan overdrijven..
Ja het vervelende is dat mijn huisarts weet hoelang ik bezig ben dus kan niet meer zeggen dat ik al langer bezig ben. Maar ik heb besloten om deze nod nog af te wachten en als er dan nog nix is dan ga ik ff vragen of ik naar gyn mag. Het is natuurlijk wel zo dat je nu veel meer op je lichaam let en veel meer bezig bent met gevoelens in je lijf die er eerst "niet" waren. Ik heb mijn nod pas eind volgende week pfffffffffffffffff. hahaha Overleven we wel weer. Ben aan het schilderen hier in huis dus heb nog genoeg om handen. Bedankt weer voor je steunende woordjes. Je bent echt geweldig.
Graag gedaan hoor! Zou het inderdaad gewoon proberen, weet niet of je 35 of ouder bent maar dan sturen ze je toch al eerder door. Beter dan je ongerust maken, ook al is het vast voor niets! Ik dacht zelf ook van alles toen ik zwanger probeerde te worden van mijn dochtertje. Was ook met een andere partner en mijn zonen waren al groot. Mij heeft het toen wel gerustgesteld om even een checkup te laten doen. En inderdaad, je gaat op álles letten na je eisprong. Ik verbind er nu geen conclusies meer aan want ik voel elke maand van alles. Bij mij is het gewoon pms, haha! Maar als het wel raak is ben ik benieuwd of het anders zal voelen. Bij mijn vorige zwangerschappen merkte ik zo vroeg nog geen verschil maar ik heb dan ook nooit zoveel kwaaltjes gehad tijdens mijn zwangerschappen. Lichamelijk dan, want die hormonen doen wel raar met je verder! Wel lekker dat je ff veel te doen hebt, afleiding helpt wel! Succes met wachten..