Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Inderdaad vervelend, die laatste week! Eigenlijk al na de eisprong maar die laatste week wel in het bijzonder. Ik ga eigenlijk niet eens uit van wat ik wel of niet voel, dat kan volgens mij alles of niets betekenen. Maar ben altijd wel blij dat het weer voorbij is..weer even rust, zwanger of niet!
    En het is niet eens zo dat ik ongelukkig zou zijn als het niet meer zou lukken ofzo. Ik heb drie prachtige kinderen en de laatste is pas 1...
    Maar het is wel frustrerend dat je met iets bezig bent en dan moet wachten of het wel of niet is gelukt! Tja...mensen willen denk ik nu eenmaal graag controle hebben over hun leven..en dit kan je nu eenmaal niet controleren! Alleen de omstandigheden zo gunstig mogelijk maken..
    Succes met wachten allemaal!

Gr. Lotuss

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik ben op dit moment niet te genieten pffff

3. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Hier sluit ik me volledig bij aan!
    Die wachtweek mag van mij wel geschrapt worden. Kunnen beter meteen van ei-sprong naar test gaan, al dat gestress is toch nergens goed voor?
    Moeder Natuur, wat doe je ons aan? :p

4. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Pffffffffffff nog 4 lange dagen. Maar ik heb n beetje de hoop laten varen deze keer. Ik voel me echt als altijd voordat :evil: :evil: komen. Pijnlijke (.)(.), prikkelbaar [-( , ik jank om alles :cry: , buikpijn, rugpijn, zere benen :thumbdown:, misselijk :sick: . Zo voel ik dus iedere maand. Ik ga er nu dus niet vanuit dat het gelukt is. Maar ik ben wel blij als de :evil: :evil: er zijn dan is dat rotgevoel tenminste weg.
    Nog 4 lange dagen.
    Iedereen die ook in de wachtstand zit, succes :thumup: Hoop dat het andere meiden wel gelukt is.

(en toch zit er stiekem in mijn achterhoofd nog hoop :oops:)

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ben dus niet de enige die zo lekker kan pmsen!
    Heb het ook zo erg meestal, vooral geestelijk zit ik na mijn eisprong alles behalve lekker in mijn vel! Wisseld wel van maand tot maand en heb het ook als ik niet zwanger probeer te worden. Ben gewoon gevoelig voor hormoonschommelingen. En Miepke, het zegt ook niet alles! Je hoort vaak genoeg van vrouwen dat ze zich nét zo voelden als dat ze ongesteld moesten worden! Dus nog ff hoop houden! ;)
    Het is pas over als het bloed gaat vloeien :x Zo zijn de spelregels nu eenmaal! ;)

6. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    nog 4 dagen en dan mag ik testen.. ik weet het eerlijk gezegd niet deze maand, eigenlijk omdat we al een tijd bezig zijn ga je uit van het ergste zodat je niet weer teleurgesteld bent.. maar toch je let zo onwijs op je lichaam dat je alles voelt..
    bijvoorbeeld (ben benieuwd of anderen dit ook hebben gehad) vorige week had ik al af en toe steekjes links en steekje rechts richting lies. Gisteren weer felle steek rechts. Wat kan dat zijn? verder voelde ik me vorige week en afgelopen weekend wat overhit, en spierpijn. eigenlijk moet je dan denken ow gewoon een griepje ofzo maar je linkt het dan meteen aan een mogelijke zwangerschap. hebben jullie dat ook meiden?

7. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    @lotuss
    Tuurlijk hoop ik dat het allemaal symptomen zijn voor een zwangerschap maar ik geloof er even niet in nu maar natuurlijk zit de hoop er toch en ben ik toch even teleurgesteld als ik echt de :evil: :evil: op bezoek krijg. Maar ik durf het eigenlijk niet meer te hopen omdat ik de afgelopen maanden ook vanalles voelde en er toch nix aan de hand was.
    Ik kan niet anders doen dan afwachten en das zooooooooooooooooo moeilijk :cry:

@nina. Ik heb dat ook hoor. Bij alles wat ik voel vraag ik me af of het deze keer misschien niet stiekem n keer raak is maar word iedere keer teleurgesteld. Probeer er niet op te letten maar gaat vanzelf. Ik ga nu ook uit van het ergste dan kan het alleen maar meevallen. En toch ben je dan nog teleurgesteld als het niet lukt.
    En over die steekjes? Het zou kunnen maar ik wil je geen valse hoop geven.

Pffffff wat n ellende in de wachtweek.

8. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hey miepke.. ik zie dat we allebei over 4 dagen mogen testen!spannend..

9. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    ja spannend he. Maar ik wil (als ik het volhoudt) wachten tot na het weekend met testen.
    Zou toch wat zijn als we samen tegelijk zwanger zouden zijn :D. Dan gaan we ook tegelijk bevallen he :(:

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier nog iemand die deze week mag testen. Ik heb niet het gevoel dat het raak is. Heb al 2 dagen ongi buikpijn, maar er komt niks?!

Ik wacht iig tot donderdagochtend met testen, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden...

Hopelijk houden we deze week allemaal een positieve test in handen :D:D

11. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Hoihoi,

Spannend hoor voor iedereen! ;)
    Hier nog iemand die dus deze week mag testen!
    Ik doe zondag ochtend de test, dat is mijn NOD! Ik wilde eerst wachten tot ik een dag overtijd ben zeg maar, maandag dus maar dan werkt mn man weer en we willen het toch samen doen!

En had net begrepen dat je mag testen op de dag dat je normaal ongi gaat worden, toch? ;)

Verder wel wat klachten maar ja die had ik vorige maand ook, dus ik durf verder nergens op te hopen eigenlijk!
    Ben wel benieuwd of ik in de loop van deze week van die bruinige afscheiding krijgen gaat want dat is altijd het teken dat mn ongi eraan komt zeg maar... :( NOg niks te zien dus dat wachten we nog even af!

Hier nog 6 dagen tegaan dus!

Wil jullie allemaal veel succes wensen met testen, en dat iedereen heel blij van de test mag gaan worden zeg! :D
    Ik duim, duim, duim , duim, duim, duim, duim voor iedereen!

Laten jullie het ook weten?

kus mmooii

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Met ingang van morgen gaat mijn laatste week tot NOD ook weer in. Wordt altijd een beetje zenuwachtig van die laatste week.... Bij mij begint mij ongi namelijk ook een paar dagen vantevoren met af en toe wat drupjes bruinverlies.

Ik zie dus met angst en beven aankomend weekend tegemoet. Dat wordt weer broekstaren op de wc, of ik ook weer bruinverlies zie.... :( ... Laten we het niet hopen! Ik hoop dat dat hele bruinverlies dit keer wegblijft en dat ik gewoon lekker zwanger ben deze ronde. Ik heb nog nergens last van (geen krampjes, geen last van mijn borsten, niks), voel me gewoon mezelf. Ik hoop maar dat dat een gunstig teken is.

Iedereen veel succes met testen deze week. Laat dat tweede streepje maar verschijnen :D ! Ik duim voor jullie (en ook voor mezelf natuurlijk :p ).

Overigens ga ik maandag 13 oktober testen. 13 is namelijk ons geluksgetal, dus ik hoop dat het ons op die datum geluk brengt!

13. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    zijn n hoop testers deze week. Spannend zeg maar ik heb ook het vermoeden dat het nog niet raak is deze maand.
    Heb wel laten pendelen maar heb 3 keer n andere uitslag gekregen. Gelukkig ben ik geen type die zich vastpint op die uitslagen want dan zou ik de komende 3 maanden 3 keer zwanger zijn hahahaha

14. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ja ik heb het ook.. wil het liefst elke dag testen maar dat schiet niet op joh.. geld wat ik er in het verleden heb doorheen gegooid aan testen.. koop je een kinderwagen voor! :)

nou meid ik hoop het echt voor ons beiden.. en natuurlijk voor alle andere dames op het forum. Vandaag ben ik als een gek gaan schoonmaken, en niet een uur of 2 nee wel 7 uur achterelkaar... vreemd. had er geeneens een redbull voor nodig ;)
    verder.. iets meer dan normaal plassen, af en toe gevoel van wat misselijkheid. en ja mn rug... maar ja het kan goed nieuws zijn of duiveltjes nieuws......

15. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    @ be happy: JA ik ken het dat in je broek kijken of er al bruinverlies komt.... :( Wordt je niet vrolijk van!

Hoop met je mee dat er in deze week geen afscheiding gaat komen hey!
    Je gaat de 13e testen zie ik!
    Ik wilde het ook eerst de 13e gaan doen, dan zou ik 1 dag overtijd zijn! Maar begreep eerder vandaag dat je ook gewoon op je NOD kan testen dus kan ik zondag met mn mannetje samen testen! :D Wel zo leuk! ;)

NOu heel veel succes in ieder geval!
    Iedereen heel veel succes natuurlijk! :D

Trouwens:

Vinden jullie ook dat je op de dag dat je ongesteld moet worden kan testen?
    Of is het verstandiger om dan nog 1 dagje te wachten?

Ik hoor het graag!

xxx mmooii

16. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    Ik sluit me bij jullie aan ... ik zou vrijdag/zaterdag ongi moeten worden, maar wil echt proberen pas te testen als ik een week overtijd ben. Volgende week dan dus pas. Weet nu al dat me dat echt niet gaat lukken, maar mocht ik niet ongi worden van 't weekend, wil ik niet gelijk testen. Zeg ik nu ... tegen die tijd is het echter een heel ander verhaal, dan ben ik er een paar keer per dag mee bezig, in ieder geval elke keer dat ik naar de wc ga en op die dagen ga ik ook vaker naar de wc ... niet dat ik vaker moet, maar ja ... toch weer ff checken. Spannend. Ik duim voor jullie, en ook voor mezelf ja, het mag nu wel eens goed gaan ...

17. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Dames ook ik sluit me bij jullie aan. Ik heb alleen helaas geen goede hoop dat ik deze maand een kleine michelle met me meedraag. Aan alles voel ik dat ik ongesteld ga worden. Ik heb al wat ongikrampen in m'n buik, gevoelige en opgezette boobies, ik ben een jankerd eerste klas, voel me zooooooooooooooooooo lelijk en dik en draag als accesoire een dikke vette puist op mijn slaap. :cry: boehoehoe laat het dan nu ook maar gewoon beginnen... En ik wens natuurlijk de rest een hartstikke positieve test toe!

18. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

whaaaa, ik vind het afschuwelijk om te wachten net als julie.

Heb ook elke keer het id dat ik klachten heb misselijk veel plassen enz enz.
    Dan denk ik zou het echt of is het omdat ik het zo grag wil.
    En dan wil ik naturlijk testen maar nog ff wachten :(
    vrijdag zou ik ongi moeten worden dus hoop dat ik het nog een week volhou voor ik ga testen.

Dames allemaal veel strekte de komende dagen.

19. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Hai,

Twijfel nog steeds wanneer ik nu zou testen?
    Zal ik zondag de 12e testen? dat is de dag dat ik normaal ongi gaat worden!
    Of zal ik wachten tot maandag de 13e?
    Ik weet het even niet...wat zouden jullie doen?

Het is wel zo leuk om het zondag te doen omdat mijn man dan ook thuis is en we het samen kunnen doen natuurlijk!
    Maar kan je nou werkelijk de dag dat je ongi zou worden de test ook doen?

xxx

20. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Mijn hoop begint toch n klein beetje terug te komen. Ben al 2 dagen n beetje misselijk 's morgens en heb helemaal geen trek in eten dan. Terwijl ik normaal 's morgens meteen moet eten anders word ik chagi. Pffffffffffffff ben blij als het weekend voorbij is, dan is er weer meer zekerheid.

Deel Deze Pagina