@ Nina: Het lijkt me zo vreselijk moeilijk als je zo graag kinderen wil en het lukt maar niet. En zeker als om je heen de een na de ander vanuit het niets zwanger lijkt te worden. Ik hoop voor jou en je vriend dat het nu toch eindelijk eens snel mag gebeuren. Je zegt dat je in een dip zit. Meid, ga lekker wat leuks doen met je vriend of met een vriendin of een stel meiden. Lekker een dag pierewaaien. @ Miepke, ook al zit je 'nog maar in ronde 5' het duurt toch altijd te lang. Het frustrerende eraan is dat je er totaal geen invloed op hebt. Je kunt vanalles in de gaten gaan houden, je cyclus op en top kennen, weten wanneer je eisprong is en klussen op de juiste momenten. Dat is alles wat je kunt doen. De rest is aan moeder Natuur. Wordt het eitje wel of niet bevrucht, nesselt het zich goed in, enz... Ik hoop voor iedereen op dit forum (en voor mezelf natuurlijk ook ) dat hun wens in vervulling gaat. Liefst zo snel mogelijk natuurlijk. Groetjes Fly
Ik merk dat ik deze keer er ineens heel erg mee bezig ben. Bij alles denken dat het een symptoom zou kunnen zijn en dan heb je ineens toch een boel lichamelijk ongemakken Maar ik ga pas testen als ik overtijd ben, niet daarvoor. En trouwens, ik moet me ook niet zo aanstellen, ik zie o dit forum zoveel vrouwen die echt wel wat langer bezig zijn dan ik... Sterkte allemaal!
Hier ook in de laatste week...Pfff Ik zit vandaag op dag 28....Mja heb ook wel eens wat langere cyclussen gehad.. Ik wil zoooo graag dat het nou eens raak is!
@dragonfly...zie dat je vandaag kan testen.. laat je het wel even weten hier? ik moet nog 10 dagen wachten (en ja wachten duurt heeeeel lang haha) vorige maand was ik er van overtuigd zwanger te zijn... normaal ben ik vanaf de dag van mn ei misselijk, moe en huilerig...maar ja niet zwanger helaas... deze maand heb ik nergens last van haha..mn ei is paar dagen geleden al geweest, dus wie weet is het deze maand wel raak.. maar gelukkig heb ik afleiding genoeg komende weken.. lekker verhuizen
ja ga je dat onderzoek wel doen dan? ja toch? ik ben nu op zoek naar een andere huisarts dichter bij mij in de buurt. wil gauw doorverwezen worden. x
hoi fly, dank je voor je lieve berichtje! ja ik ga allemaal leuke dingen doen even gedachte op wat anders. maarja ik blijf er wel mee bezig net zoals nu ik heb dus sinds woensdag bloedverlies. maar niet rood maar bruin.. wat dus oud bloed inhoud. je raat het al.. je gaat hopen dat het geen menstruatie is. maar een test doen zie ik zo tegen op.. is altijd negatief.. maar goed ook een pluspuntje.. heb totaal geen hoofpijn, buikpijn of krampen wat ik normaal wel heb met mn ongesteldheid! anyways... tijd voor een wijntje nu. want ja.. dat mag als je niet zwanger bent
Nina ik hoop toch voor je dat het raak is! pff mesnen wat gaan de dagen langzaam zo he? tik tak tik tak Bijna zaterdag, maar ik zal wel ongi worden iidgeval fijn weekend allemaal!
dank je yustin! maar kga uit van slechtste.. kan t alleen maar meevallen. ik duim ook voor jou! fijn weekend
Heb vanmorgen een test gedaan. Negatief natuurlijk. Dus nu maar wachten op de ongi en dan op naar de volgende ronde. Heb nu alleen geen idee meer wat mijn cyclus is Ik had het al een paar maanden bijgehouden, en was dus vijf keer 28 dagen, vorige 31 en ik zit nu al op dag 33 (als ik ervan uitga dat de eerste rode dag de eerste dag van je cyclus is, anders is het al dag 35) en nog geen enkel teken van een naderende menstruatie. Zucht... 8-[ Frustrerend hoor. Ben je eindelijk gevoelsmatig klaar voor het ouderschap, is je cyclus ineens van slag. Maar goed, ik hoop voor ieder ander die vandaag of de komende week gaat testen dat de uitslagen positief zullen zijn! Meiden suc6. Groetjes Fly
@ dragonfly: jeetje das balen zeg.. irritant he? zolang afwachten en spanning... maar misschien kan het nog? gewoon over een paar dagen weer proberen.... x
Ik weet hoe moeilijk het is. Heb hem 2 dagen voor ik ongesteld moest worden getest en positief! Proberen toch iets anders te doen en denken dat het testen voordat het kan meestal toch echt weggegooid geld is. Klinkt misschien raar nu ik positief heb getest maar had daarvoor ook al een test gedaan en daar kwamnatuurlijk niks uit. Was gewoon te vroeg. Ga wat leuks doen met vriendinnen. Succes! En laat het weten wat de uitslag was.
Ik had me hier vorige week ook gemeld. Ik had toen aangegeven dat ik vandaag zou testen... Dat heb ik dus gedaan.... Helaas is de test mislukt. Ik moest vanochtend vroeg naar de wc en ik was daar in het donker heengegaan (zodat ik daarna nog even lekker kon slapen). In het donker dus ook over het staafje heengeplast... Te veel over het staafje geplast. Het hele ding was verzopen! Volgende keer toch maar gewoon het licht aan doen, hahaha. Wat wel positief is, is dat ik nog steeds geen bruinverlies heb gespot. Daar heb ik toch meestal wel een dag of 3/4 vantevoren heel licht last van. Verder heb ik wel af en toe last van ongikrampen. Afgelopen nacht kon ik alleen maar op mijn rug liggen. Op mijn zij en buik lag niet lekker en werd ik ook licht misselijk van dat ongigevoel. Woensdag is mijn officiele NOD, dus dan ga ik nog een keer testen (met het licht aan ). Iedereen succes! Ik zal duimen voor positieve tests!
hier gisteren ook getest en ook helaas nagatief,mijn nod is wel pas morgen ,maar ik geef de hoop dan nu eigenlijk toch wel op,positief zal hij toch niet meer worden,heb ook nog steeds geen bruinverlies,wat ik meestal wel heb enkele dagen voor mijn ,
Ik begin vandaag ook aan mijn laatste week van de 1e ronde. Ik heb geen testen in huis en wil ook pas testen als mijn ongi uitblijft. Weet niet goed hoe ik me voel, niet veel anders dan anders en soms ook wel misselijk en krampen in mijn onderbuik, maar dan vraag ik me af of het ontringen is ofdat ik mezelf voor de gek houd. Hoop dat het wel raak is natuurlijk. Heb genoeg afleiding op dit moment zitten midden in een verbouwing en werk overdag. Dus overdag druk op werk en 's avonds aan het schilderen etc. Maar dat neemt niet weg dat ook ik aftel dus nog 7 daagjes!
Nog 6 dagen voor mijn NOD... Maar nu heb ik as woensdagochtend een afspraak bij de ha omdat ik al een aantal weken enorm moe ben en constant duizelig... Ik wil dat even uitgezocht hebben. Ik zou dan ook gelijk een bloedtestje kunnen laten doen. Maar ben bang dat ze met de mededeling komen dat ik niet zwanger ben. Dat lijkt me confronterender dan dat je ongi wordt of zelf negatief test. Hoe denken jullie er over? Sorry als het een beetje een onsamenhangend verhaal is geworden. Mijn concentratie is ook erg slecht namelijk. Liefs Debby