Als je toch naar de HA gaat debby86 zou ik persoonlijk dat testje gewoon laten doen. Als hij negatief is wat we natuurlijk niet hopen blijft het rot Maar volgens mij is er geen verschil tussen HA uitslag of eigen test. Het blijf gewoon Kl#te meissie veel sterkte dan maar en hoop dat de HA in elk geval wel kan vertellen waar die moeheid en duizeligheid vandaan komen. liefs,knippy
Das waar het blijft kl*te... ach het is pas de eerste ronde, het zou een zegen zijn als we nu al zwanger zijn. Nou dan zal ik mijn dokter maar eens lief aankijken woensdag. T komt nu allemaal wel heel dichtbij... Liefs Debby
GRRRR :x ... Ik typte vanochtend dat "ik nog geen bruinverlies had gespot" .... Nog geen twee uur later zit ik op de wc.. en... bruinverlies.... :x ... Ik geef de moed op voor deze ronde. Bij mij betekent dit dat mijn ongi eraan zit te komen. Ik moet van mezelf positief blijven... Het pluspunt is dan ook dat als ik woensdag ongi ben, mijn cyclus de laatste maanden zeer regelmatig is. En dat geeft moed voor de komende maanden. Ergens heb ik het gevoel dat het de komende maanden eens raak zal zijn! Ik heb een regelmatige cyclus met een eisprong op dag 14. Nu moet vriendlief nog raak proberen te schieten, hahaha .
Nog niet zo heel veel positiefs dus. Iedereen nog in de wachtstand Ik wacht nog steeds op de . Vanmorgen had ik wel buikpijn, maar dat is weer overgegaan Het mag van mij nou ook wel gewoon komen, dan is de volgende ronde officieel. Gek wordt ik hiervan... @Be Happy: nooit leuk, zulke dingen. Hoop voor je dat je voorgevoel juist is en dat het de komende maanden dan een keer raak mag zijn. @ Ellen: GEFELICITEERD! Geniet ervan! @Debby: Suc6 bij de dokter woensdag. Spannend hoor [-o< @Kaatje, suc6 met aftellen en hopen natuurlijk op een positief resultaat over 7 dagen Groetjes Fly
Hey Fly, Thanx... ik ga er vooral heen omdat ik steeds zo moe en duizelig ben daarnaast is mijn concentratievermogen ook naatje. Maar als ik er toch ben... kan hij best even wat bloed afnemen, toch?!? Het is morgen al! Als ik er aan denk gieren de zenuwen al door mijn lijf. Ik zei het gisteren tegen mijn mannetje. Hij reageerde heel erg nugter. Volgens mij praate hij er zelfs overheen. Hij zegt altijd 'Het is raak wanneer het raak is, laat het me maar weten als het zover is.' Ik ben dus zo blij dat ik hier dagelijsk mijn ei kwijt kan. We hebben namelijk aan elkaar beloofd het aan niemand te zeggen. Zelfs tot de eerste echo. Dus... dat wordt lang mijn mondje houden. Liefs Debby
Hey iedereen, Het is weer een tijdje geleden dat ik hier nog was, maar zit weer in mijn laatste dagen voor mijn NOD en word zo een klein beetje gek! Voel me enorm moe en ben al 3 dagen ongemakkelijk in mijn maag en darmpjes... Weet niet goed wat ik ervan moet denken maar testen doe ik voorlopig nog niet. Ik weet dat het niet goed is om er zo mee bezig te zijn, maar ik kan het gewoon niet helpen. Mensen zeggen me overal dat ik het moet laten gaan en dat het dan wel vanzelf komt, maar welke vrouw kan dat nu van zich afzetten als je het zo graag wil? Enfin, ben mijn ei weer even kwijt. Veel succes nog aan iedereen die aan het proberen is! Liefs van Nanske
Hoi Allen, Nog 5dagen te gaan.... Tja het is lekker weer, dus nog heerlijk naar buiten. Een verjaardag & paar uur werken voor de boeg en vooral wachten...... Succes allen de laatste week
Hey Bikkel5126, Ik zie dat je ongeveer gelijk loopt met mij en dat we bijna dezelfde leeftijd hebben. Sannend hé, toch voor mij, want ik ga voor mijn eerste kindje.... dus een beetje onervaren. Heb jij al kindjes? In elk geval wens ik je veel succes en geniet nog van je dagje! Grtjs Nanske.
Hoi Nanske, Idd ja, nog ff spannend dus, "voel" je jezelf al anders als anders? Dit wordt ons 2e kindje. we hebben al een dochtertje van bijna 20maanden. Eind augustus heb ik een miskraam gehad. Nu weer op voor een broertje of zusje voor haar. Het is een heerlijke dag! Als ze zo wakker is gaan we er heerlijk van genieten. Aftellen meid, nog ff.......(ggrrr, hihihi)
hallo allemaal nou ik ben 2 dagen overtijd ik heb getest maar was negatief maar je wilt niet weten hoe ik me voel ik weet niet wat ik moet denken wel zwanger of niet zwanger heb wel en beetje last van ongi krampjes maagzuur last van me rug en vanmorgen een goede steek in me borts maar ik weet het niet ik w8 af tot morgen denk ik
Hoi allemaal, Ik moet ook ff m'n spreekwoordelijke ei kwijt hoor. Zit nu in m'n laatste week van de cyclus en ben zo benieuwd wat komen gaat Dus ben aan het nagelbijten geslagen en heb nu al af en toe een eetkick om maar even niet aan het mogelijke wondertje te hoeven denken. Voor iedereen veel succes en hoop op veel roze! Liefs
Ohhh Lenos... je mag morgen al! Dat is zeker spannend! En ehhh van die nagels afblijven hè! Het lukt mij ook niet altijd hoor... Liefs Debby
Hey Bikkel, Ik voel me wel misselijk en heb enorm pijnlijke borsten, heb ook last van krampen in de darmen. Maar dat had ik vorige ronde ook, dus ik denk dat het misschien van het ontpillen is... In elk geval probeer ik er rustig onder te blijven... Het spijt me te moeten lezen dat je een miskraam achter de rug hebt. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn. We houden mekaar zeker op de hoogt hé! groetjes, Nanske.
@ Debby: moeilijk hè, je mond dicht houden. Ik heb er ook veel moeite mee. Nu helemaal. Overtijd en nega-test, erg irri allemaal. Ben benieuwd wat de dokter zegt morgen. Hou ons op de hoogte! En de andere dames: nagels bijten, vreetkick... ja, dat kan natuurlijk ook allemaal. Ik heb een wc verslaving ontwikkeld volgens mij. Moet iedere keer heen. Niet dat ik nou zo nodig moet, maar steeds maar kijken of de er al zijn. Frusti gewoon. Iedereen suc6 de laatste dagen met wachten en met testen natuurlijk! Groetjes Fly
Nog 6 daagjes, eigenlijk 7 wil pas de dag na mijn NOD testen....spannend... iedereen wens ik veel succes met wachten en niet teveel aan denken, ja heb makkelijk praten, ik denk er zelf ook teveel aan moet ik eigenlijk ook niet doen. Eigenlijk verwacht ik ook niets en toch weer wel. Heb soms toch ook krampen en maagzuur, soms een misselijk gevoel, maar dan denk ik dat ik het mij inbeeld. Die maagkrampen kan ik niet plaatsen heb ik anders nooit en die zijn er dus echt, ook niet veel eten heb ik anders ook nooit, alleen de dag dat ik ongi moet worden heb ik krampen, maar is nog 6 dagen, en hoop natuurlijk niet dat ik het wordt. Help! Vanavond klussen (letterlijk met een kwast en verf) in ons nieuwe huis, zijn mijn gedachten er weer even vanaf! Nou moest ik gewoon ff vertellen, fijn dat ik het lekker hiero vanmezelf kan afschrijven, kan moeilijk mijn man de hele dag op zijn werk lastig vallen, zal zijn baas blij mee zijn, hihi! Blij dat jullie erzijn!
Fly, heb nogeens terug zitten lezen he, maar waarom test je niet nog eens een week na je NOD! Zeg maar als je op 7 dagen na je NOD zit en nog geen opoe op bezoek hebt , wie weet? Het kan geen kwaad natuurlijk miss is het toch wel raak? groetjes kaat
Hier is de spanning bijna niet meer te houden. Morgen is mijn NOD en ga dan ook testen. Heb al 2 weken kwaaltjes. Buikpijn in onderbuik, steken in liezen, misselijk, hoofdpijn, wit slijm, lage rugpijn en sinds gisteren gevoelige hoofdhuid en vaker plassen. Nog ongeveer 17 uur en dan hoop ik meer te weten.
Hoi Kaatje, ik wil nog wel een keer testen als de ongi uitblijft als ik zeven dagen overtijd ben. Maar ik voel verder helemaal niks. Ik lees hier allemaal verhalen van meiden die zwanger zijn en misselijk zijn, gevoelige borsten en tepels hebben, afscheiding, enz enz. Ik wil niet zeggen dat ik niks voel, maar op lage rugpijn en af en toe 'steekjes' in mijn buik na(die ik volgens mij alleen maar voel omdat ik erop let) voel ik helemaal niks. Maar idd, het kan geen kwaad nog een keer te testen. Zolang opoe er niet is, is er een kans. Groetjes Fly