Proficiat! Tamtam, Hoop dat het bij mij toch positief mag zijn, maar denk van niet ;-( Ik ga ff mijn gedachten ergens anders op proberen te zetten.
Haai meiden! TAMTAM! Geweldig meid! Gefeliciteerd joh! Hier heb ik al 2 dagen het gevoel dat ik in mijn broek heb geplast.. ( sorry voor de details...) zoveel afscheiding... En hele gevoelige tepels, en dat is echt bijzonder want dat heb ik echt nooit.. Maar goed, kan allemaal ontpillen zijn, maar lief dat je voor me hoopt Debby 86! Ik zie dat jij ook een spannende paar dagen hebt, ik hoop dat de ongi wegblijft en dat je zwanger bent! Ik heb over een uurtje vakantie! Joepie! En dan hoop ik dat ik vrijdag de 24e een supervakantie ga hebben! Meiden, fijn weekend alvast, ik log morgen denk ik pas weer in! Veel liefs, Pluis
Hé thanx Miekie! Tis inderdaad een spannende tijd. Vanmorgen had ik al stiekem getest, natuurlijk negatief... Ik veracht niet dat ik nog positief ga testen. Maar we houden de hoop er in! Liefs Debby
Hey Tamtam, van harte gefeliciteerd hoor! Genieten maar! Ik nog 3 dagen wachten.... spannend! Liefs Nanske
ik heb gisteren ook getest ,maar volgens mij was hij negatief,ik zag zo een licht lijntje maar dan horizontaal .zou dit kunnen ?
Of toch niet... Zaterdagmiddag na het oefenen gevloeid en zondagochtend een beetje met het afvegen (Sorry voor m'n taalgebruik).... Nu weet ik het ook niet meer hoor! Even afwachten nog maar dan. Nu namelijk geen spoor van een ongi te bekennen. Mijn borsten doen nog veel pijn. Vooral aan de zijkanten... daar voel ik dan ook allemaal bobbeltjes, klieren?!? Liefs Debby
tam tam echt meiss toppie van harte gefeliciteerd en geloven doe je pas echt na de eerste echo alle andere meiden balen zeg op naar de volgende ronden en meiden die kunnen testen heel veel sucses laten we het hopen liefs ancie
Misschien moet je nog even testen Debbie? Had ik namelijk ook toen ik zwanger bleek van m'n dochtertje. Een bloeding na een vrijpartij 1 dag voor nod (was gelijk weer weg daarna) en de volgende dag steeds wat rozig bloedverlies, héél weinig.. test was vét positief op mijn nod! Dus...wie weet?
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa stuiter stuiter stuiter! Dat had ik ook! Precies zoals je het verteld! Ik ga er woensdag nog een testje tegen aan gooien. of.... Mijn mannetje begint een beetje koud water vrees te krijgen dus die wilt er nog niet svan horen. Dus misschien test ik zondag pas... dan is hij naar een of andere race en zijn in Amersfoort de winkels open. Als het positief is ga ik dan zo'n rompertje halen met de tekst 'Mijn papa is de aller beste'! Ben erg benieuwd! Liefs Debby
He ben ik weer na een weekend weggeweest, nou ja, op het forum dan, hebben druk geklust in ons nieuwe huisje, de bovenverdieping is nu bijna af, dus al een beetje verhuisd, dat mag ook wel moeten er over twee weken in, oh ik dwaal af, maar wat ik eigenlijk wil vertellen is dat ik dus niet heb gedacht aan het wellicht misschien zwanger zijn, wat we wel heel graag hopen, daar had ik het te druk voor Dus log vanmorgen in, en zag op mijn ticker dat ik morgen, als opoe niet langskomt, 1 dag over tijd bent, joehoe! Dus hopen dat ik geen "visite" krijg vandaag, dan kan ik morgenochtend testen! Kan niet wachten.... En Debby, wie weet, ik hoop het echt voor je, zal duimen, je zal de eerste niet zijn, die toch een beetje bloed verliest terwijl ze zwanger is, een vriendin van mij was gewoon nog ongesteld geweest, terwijl ze, toen ze de echo zagen, bleek dat ze toen al zwanger was toen ze ongi was!
Hiihihiihihi Thanx meiden... word in eens een soort van zenuwachtig! hihihi Hey Kaatje, Wat spannend hè! En ehhh het lijkt wel hoe minder je er mee bezig bent des te meer kans je hebt dat het raak is. Ik hoop het voor je hoor! Duim duim duim duim duim....! Jammer he dat je deze visite niet weg kunt sturen. Liefs Debby
ha debby, was het maar waar zovan heb nu geen tijd kom over 10 maanden maar terug Succes he, laat je het nog wel weten! liefs, Kaat
Natuurlijk laat ik het jullie weten... ik ga gelijk ff een check doen! Voel nu allemaal steekjes... Liefs Debby
hier gisteren ook nog negatief getest,mijn nod was 13/10 en nog steeds geen ongi.dus maar hopen dat ze er rap zijn
Heel veel succes meiden! Ik duim voor jullie mee en ben ook erg benieuwd... Het leidt de aandacht weer een beetje van mezelf af
Jeetje Debby, wat spannend zeg! Ik zal voor je duimen hoor! Hier allemaal klachten die ook gewoon met een naderende ongi te maken kunnen hebben, dus laat ik daar maar vanuit gaan.. Rommelende darmen ( en hoe, het verbaast me dat de buren niet komen vragen of het wel goed gaat zo hard...), gevoelige borsten (da's nieuw..) en al 4 dagen vloei.. Gister stiekem al een testje gedaan ( 9 dagen dpo, dus slaat nergens op...maar je weet nooit..) maar die was, zoals te verwachten viel, negatief... Dus gewoon vohouden tot vrijdag! En dat duurt dan lang zeg... Ik zag dat mijn banner zegt dat het nog 6 dagen is... Hmmm, nog even tellen in de agenda dan.. Dat zou wat zijn zeg, komt de ongi niet, moet ik nog een dag langer wachten!Wat een gedoe...hihi! Ga nu lekker met een boek op de bank, heb namelijk herfstvakantie! Liefs, Pluis