pfff ik heb ook een geduld van heb ik me jou daar...kan vrijdag eigenlijk pas tetsen en kon me niet beheersen door nu al een test te doen...ik denk je weet maar nooit... Helaas wassie nega, maarja het is of te vroeg of niet zwanger...nu toch maar wachten tot na het weekend
Hallo allemaal, helaas vanmorgen getest en negatief. Jammer, maar is ook nog maar onze 1e ronde, dus ja, wat dacht ik wel niet! Dat het gelijk raak zou zijn, had er al wel een beetje rekening meegehouden. Ben op dit moment ook niet echt verdrietig wel teleurgesteld, had het helemaal geweldig gevonden. Nu maar wachten op mijn ongi, indien vrijdag nog niet, dan nog maar een test, kan natuurlijk dat ik te weinig HCG in mijn urine had maar ik ga ervan uit dat het niet het geval is, dus gaan we gewoon vrolijk verder met klussen, maar eerst wachten op opoe!
Hey Kaatje, Ook ik zit in de eerste ronde en wacht nu op mijn ongi of eigenlijk veel liever op een posi test. Zondag was mijn NOD, vrijdag had ik getest hartstikke negatief natuurlijk! en nu durf ik nog even niet te testen. Zaterdag namelijk wel tijdens het oefenen een bloedinkje gehad maar verder nog niets te bekennen van ! Morgenochtend moet ik naar de huisarts, zal ik daarvoor testen... zodat wanneer het raak is hij gelijk op de hoogte is enz. Of zal ik nog tot zondag afwachten... het is tenslotte nog maar de 1e ronde... Ik duim voor jou Kaatje! bijna net zo hard als voor mezelf Liefs Debby
ach kaatje wat rot voor je maar goed zolang er nog geen bloed is houd dan moed je weet maar nooit. en anders heel veel klus plezier de volgende ronde.
Hey allemaal, Ik ben nu 2 dagen overtijd maar durf niet te testen. Heb sinds gisteren, op mijn NOD, lichte ongi pijntjes dus ik denk dat deze er toch staan aan te komen. Ook heb ik het steeds veel te warm, precies of mijn lichaam geraakt oververhit... Ben ik zwanger of niet? Zijn dit misschien toch tekenen van zwanger zijn? Alleen een test zal het kunnen bewijzen zeker? Maar mijn vriend en ik hebben afgesproken om nog tot zaterdag te wachten... spannende week voor me dus... weet niet of ik het zal volhouden tot dan Liefs Nanske
Heey Nanske, Spannend hoor, maar alleen een test geeft idd zekerheid. En ze zeggen hier vaak ff na je NOD. Hopen op een positieve test..... Helaas bij mij afgelopen vrijdag de ongi begonnen. Dit keer weer "normaal", dus hopen dat cyclus weer beetje normaal wordt.
Hey Bikkel, Ja Jammer voor je. Hopelijk loopt je cyclus weer normaal en kan je er weer volledig voor gaan nu hé. Ik weet eigenlijk ook niet of mijn cyclus regelmatig is want ik zit nog maar in ronde 2. Vandaar dat ik niet goed durf te testen en nog wat wil afwachten. De eerste ronde was 25 dagen, maar deze kan evengoed 28 dagen zijn... Blijf toch wat realistisch he... Ik hou je zeker op de hoogte hoor.
Dit had ik vorige maand ook: als of ik last had van opvliegers! De testen gaven vervolgens aan dat ik hartstikke zwanger was...helaas mocht het niet lang duren, maar de symptomen waren hetzelfde als die jij nu hebt hoor! Ik hoop voor je dat het raak is!
Enne, wat betreft dat doorkomen van de laatste week: ik vind het vreselijk! Vooral deze maand. Vorige maand een vmk gehad en heb wel eens gehoord dat je daarna wel extra vruchtbaar bent. Wij hebben optimaal gebruik gemaakt van mijn vruchtbare dagen...en de dagen er om heen...dus hoop zo dat het weer raak is
Kom deze maand mijn laatste week niet door, kijk maar in mijn album. voel me al meer dan een week totaal anders. zulke zere borsten, dat ik gewoon niet meer op mijn zij kan slapen - zere en schraal voelende tepels - licht misselijk - allemaal steekjes onderin mijn buik (vooral links) - moe - snel aangebrand, zin in dingen wat ik normaal nooit at, omdat ik het vies vond.. Vooral van die japanse mix en voel gewoon dat het zo is.. wat denken jullie na het zien van de foto's en mijn verhaaltje?
Hey Robin, Het spijt me te lezen dat je vorige maand een vmk had, maar ik voel dat het deze maand weer helemaal goed zit voor je! Ik kruis mijn vingers voor je!
Nou robin, ik zal voor je duimen, we kunnen bijde over 3 dagen testen, ondanks dat ik me nu al niet heb kunnen inhouden zie maar album
je zit nog een aantal dagen voor je nod dus ik heb er een goed gevoel bij als ik zo naar je foto's kijk heel veel succes die laatste dagen
Inhouden...wachten...toch testen, negatief.. Ik heb herfstvakantie, maar kwou dat het al vrijdag was! Wat een narigheid is dat wachten! En ik heb tot op heden eigenlijk nergens last van... Wel wat steken onder mijn schaambeen, maar dat is na 5 minuten ook weer over.. En een zere linkerborst, ben me gewoon erg bewust van mijn borsten, dat heb ik anders nooit en ik huil echt om ALLES! Raak ook compleet over mijn toeren, terwijl ik normaal toch vrij nuchter en rustig ben.. Maar goed, wie weet hoort dit allemaal bij mijn aankomende ongi.. Ben nog maar sinds augustus gestopt met de pil en deze maand is voor het eerst voor het echie ( hiervoor even met een jasje aan geklust...die hormomen leken me nu niet echt goed voor het eventuele kindje...) dus wie weet hoe ik ben met een naderende ongi! Dus het is echt gewoon...afwachten... 8-[ Meiden, hou vol! Enneh..PetraBlessie...SPANNEND! Ik duim voor je hoor! Liefs, Pluis
Ik duim ook voor jou hoor debby en voor de rest ook natuurlijk, tot op heden nog geen te bekennen, dus ben benieuwd, ik hoop niet, maar wellicht te vroeg getest ... who knows....en anders op naar de volgende ronde!
Ohh meiden... Gisteren voelde ik me zo goed! Niet moe, vol energie, geen pijntjes, geen hoofdpijn niet misselijk... en nu... Bleghhhhh m'n kop knalt uit elkaar en kan wel over mijn nek gaan zo misselijk ben ik! Ben blij dat ik morgen weer naar de huisarts moet, ivm de uitslag van de bloedtest. Ik hoop zo dat daar wat uitkomt! Sorry voor mijn ego-berichtje... Liefs Debby
Geef niks hoor Debby, je moet gewoon ff je ei kwijt, dat heb ik ook weleens...ben benieuwd wat de dokter je te vertellen heeft morgen!