Thanx Kaatje! Nog steeds geen ? Ik ben elke keer als ik naar het toilet moet aan t slipstaren. Whahaha Ik hoop eigenlijk dat ik me nu zo voel omdat ik zwanger ben, maar daar ga ik maar niet van uit. Waarschijnlijk ligt het gewoon aan m'n bloedsuikers... (Ik krijg net een boekje van mijn baas over hypoglykemie, een te laag bloedsuikergehalte, dat heb ik waarschijnlijk. Das wel lief van hem!) Liefs
Wat is het spannend hier! 8-[ Ik voel precies hetzelfde, alhoewel het deze maand helemaal niet te banken is. Heb zo het gevoel dat het raak is nu! (moet er ook niet aan denken als het niet zo blijkt te zijn.... ) @Petrablessie: skatje, je bent volgens mij gewoon onwijs zwanger! Alvast een voorzichtige gefeli. @Debby: wat een lieve baas! Echt heel attent. Ik hoop dat ie heeeeel snel een zwangerschapsboek voor je mee kan nemen! @all: sterkte en suc6 met wachten!!! Het wordt een spannende week voor de meesten!!!
Thx meis! Vlieg echt tegen de muren op en er komt op m'n werk ook bijna niets uit m'n handen. Heb nu iedere avond iets gepland en ben het weekend weg, dus hoop dat ik zondagavond kan gaan testen...!
Debby wat lief van je baas dat hij zo meeleeft, miss dat hij het morgen kan gaan omruilen voor idd een boek over zwangerschap en maar veel suc6 met wachten, gewoon veel doen en niet te veel aan denken en dat ineens is het zover en kan je gaan testen! Suc6 Kaat
Whahaaha Nou ik ben heel erg benieuwd hoe mijn baas zal reageren als ik het hem vertel. Een vriendin van mij heeft een kindje van 1 inmiddels alweer en hij zei dat ze er wel erg vroeg bij is... Ach hij mag er verder toch niets van zeggen. Liefs
Oh, maar dan ben ik al zoooooover overtijd..! haha, geintje! Ik hoop dat ik het volhou en of er nog geen zijn dan! Dat "niet teveel aan denken" is nou nét het probleem
Ik verwacht er niets van hoor! t zou natuurlijk wel heel erg leuk zijn... Misschien morgenochtend even testen, want moet daarna gelijk naar de huisarts dus kan ik hem gelijk (wanneer het positief nieuws is) het nieuws melden. Liefs
Ik herken dit zo! Ik ben 2 dagen over tijd... Vorige cyclus (1ste ronde) was 25 dagen, dus nu ook op 25 dagen gerekend en ben dus nu 2 dagen overtijd... maar ik durf niet te testen... Heb ongi krampjes en heel veel last van warmte aanvallen... Dus ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken... Zaterdag ga ik pas testen, als ik het nog zolang kan volhouden Veel succes aan jou in elk geval! Liefs Nanske
thanx Nanske, Die warmte aanvallen ken ik wel! Pfff... af en toe komt t zomaar opzetten! Ik wilde eigenlijk wachten tot zondag... maar misschien toch morgenochtend... ohhh ik weet het niet... ik weet het niet... ik weet het niet! Denk je dat je het gaat volhouden?
Vervelend hé...haha Ik weet het ook niet. Heb al een bericht gestuurd naar mijn vriend en die vroeg om vanavond nog te testen... maar is beter smorgens zeker? Goh zo spannend!
Of je moet 4 uur niet naar het toilet gaan en niets meer drinken... dan is je urine meer geconcentreerd. Snappie!?!
Ik weet niet of ik dat wel kan volhouden hoor.... zonder dat mijn blaas springt... hahaha Moet om de 5 min naar toilet... hmm ik zie wel... Jij morgen testen? Hou me op de hoogte hoor! grtjs Nanske
Sluit me aan bij debbie86 en nanske. Spannend nu! Ik mag ook al testen, vriend wil ook wachten tot zaterdag (wil de hoop houden, zegt hij) Ik kan niet wachten met testen maar wil op safe gaan en in de ochtend testen dan het meeste hcg in urine.. Had me voorgenomen de hele dag te wachten tot ongesteldheid wel/niet door zou breken. ben normaal gezien eentje van de klok. vorige keren was ik voor het 12 uur was ong. Nu merk ik niks... Morgen een testje wagen? Succes met wachten of toewerken naar het testmoment allemaal... Gr.