Je moet doen waar je je het beste bij voelt meid. Anders wacht je gewoon je NOD af, is toch niet zo lang meer he? Moest je toch testen... veel succes!
Ja, gewoon doen wat je hart je ingeeft meid.... anders misschien morgenvroeg, is misschien sowieso wat beter... En anders op de je nod dag... Liefs
Ook ik vanochtend getest. Lag al vanaf 6 uur te draaien van de zenuwen. Helaas negatief en nog steeds niet ongi.. Als ik zaterdag nog niet ongi ben, test ik dan nog eens. Misschien waren we met zijn drietjes te vroeg? Keep in touch! XX
Hallo meiden, Jeetje Debby86, wat een verhaal en wat goed van je dat je zo met jezelf aan de slag gaat! Wees maar trots op jezelf dat je al zover bent! Yoga is leuk, Body Balance is een combi van yoga, pilates en thai chi...3 x rust zeg maar en heel goed voor je lijf! Zegt zij die les geeft...hihi! En wat een testers allemaal hier! Spannend hoor! Ik denk dat mijn ongi er gewoon aankomt, heb zo af en toe wat kramp in mijn onderbuik, en ook hoofdpijn ( maar heb geschilderd dus dat zou ook kunnen...) en nog steeds vreselijk rommelende darmen...En ineens ook steken in mijn linkerborst ipv. alleen in mijn rechter... Kortom, ik weet het niet en ik heb besloten om pas zondagochtend te gaan testen als er nog geen duivels zijn...Hoop dat ik het volhou! Zet hem op allemaal meiden, geen bloed geef moed en zo wel...BALEN! Maar ik duim voor allemaal roze hoor! Liefs, Pluis
Hey Pluis, Thanx voor je lieve woorden... ik heb voorheen ook al erg intensief aan mezelf gewerkt daarom wil ik nu meer gericht op de dagelijkse dingen van het leven. Ik ga snel m'n bus halen! Veel succes met testen voor de testers! Andere succes met nog niet testen... even wachten tot je NOD is volgens mij echt het beste! Liefs Debby
Goodmorning, mama's 2 be! Ik heb nog niet getest... Durf niet zo goed. Aan de ene kant heb ik heel sterk het gevoel dat het nu zover is en aan de andere kant ben ik heel bang voor de teleurstelling als het toch niet zo blijkt te zijn! Pfff, dan weer zo'n lange cyclus...
maar wat spannend zeg ik vind het knap dat je het zo lang volhoud ik zou dat echt niet kunnen. veel sterkte en hoop vanharte dat je op roze mag
Hallo, hier ben ik weer, nou helaas hoor, gisterenmorgen is opoe op visite gekomen en een stuk heviger dan ooit! Nu weet ik weer waarom ik ooit aan de pil ging. Ik vloei leeg, dat was ik niet meer gewend, was sinds de pil en nuvaring altijd maar een beetje ongi en het mocht eigenlijk geen naam hebben. Nu moet ik uitkijken dat ik elk uur niet helemaal onder zit, sorry voor de details. En de ongi klachten, hoofdpijn, moe, rugpijn en een hoofd dat uit elkaar lijkt te knallen. Hebben jullie dat ook, dat je ongesteldheid heftiger en heviger is dan toen je nog de pil of iets dergelijks gebruikte? Op naar de volgende ronde dus. Aan de ene kant zie ik het ook positief, ik weet nu wel dat mijn cyclus gewoon goed op gang is gekomen en regelmatig is net zoals altijd en voordat ik aan de pil ging, 29 dgn, netjes toch, het kan ook zo zijn dat je maanden op je eerste ongesteldheid moet wachten en dat is gelukkig niet zo! (sorry voor mijn egobericht, maar moest ff mijn ei-kwijt) Voor alle andere veel succes, ik duim voor jullie! Groetjes, Kaat
Jammer Kaatje, maar wel een mooie cyclus zo hoor! Ik zou er voor tekenen, 29 dagen. (nu niet meer natuurlijk, hoop pas over 9 maanden weer... ) Knippy, bedankt! Zit vandaag op dag 37 en voel ook geen ongi aankomen of zo. Het weekend zijn we in Limburg en blijven daar slapen \/ , dus kan ik niet eens testen, dus zondag zou ik dan al op dag 40 zitten! Kan natuurlijk ook de test meenemen, het weekend.... 8-[
Hey meiden, Balen Kaatje... maar inderdaad zoals Maar al zegt een hele mooie cyclus! Ik had vanmorgen wat roze met het afvegen (sorry for the details) dus hoop dat het nu doorzet! En dan op naar de volgende ronde. Mijn eerste echte cyclus was er een van 34 dagen, t zou van mij iets korter mogen. Maar jah... het is nog netjes vergeleken met sommige anderen Liefs Debby
Hey allemaal, Voor mij ook een beetje balen vandaag. Had zo een goed gevoel, maar gisterenavond (nacht) ongi geworden.. Op naar de volgende ronde!
He he ik mag woensdag eindelijk naar de gynaecoloog. Ik heb zo het gevoel dat er iets niet goed zit in mijn buik. De buikpijn wordt steeds erger en trekt zelfs al door in mijn billen en benen. Zo erg heb ik het de afgelopen maanden nog niet gehad. En toch ben ik bang voor de uitslag. Ik houd me steeds voor dat er echt iets is maar als dat strax echt bevestigd wordt komt het toch als n klap. Gelukkig gaat mijn liefie mee om me te steunen. (ik hoop zelfs nog stiekem dat eruit komt dat ik toch zwanger ben en daarom zo'n buikpijn heb maar dat gelukg zal ik wel niet hebben )
nou damens... Ben vanmorgen naar de dokter geweest na aanleiding van mijn testen en symptonen... IK BEN HARTSTIKKE ZWANGER! en waarschijnlijk al meer dan een maand. aangezien dat mijn ongie vorige maand niet doorzette en al zulke pijnlijke borsten heb, en dat komt pas na 6 weken volgens mijn arts. Morgen om 9 uur naar de gyn voor een termijnecho.. SPANNEND
PetraBlessie van harte gefelicitieerd! Ben benieuwd hoever je bent! Zou wat zijn als je ineens 2 maanden zwanger blijkt te zijn, geweldig! Miepke suc6 bij de gyn hopen idd dat het toch van de zwangerschap is en niet iets anders. Bootsy, Joeke en Maar ik hoop voor jullie dat het raak is, ik duim voor jullie! Spannend hoor! Debby en Nanske, wij stappen samen de nieuwe ronde in, hopelijk over een maand voor ons drietjes beter nieuws. Groetjes, Kaat
dankje voor de felicitaties... Ik ga nu extra hard voor jullie duimen damens, toch zat tijd nu voor! als ik moe op de bank lig! Dikke kus en sterkte