NATUURLIJK BEN JE ZWANGER!!!!! Van harte meid! Tis je ontzettend gegund! Geniet van je zwangerschap en laat nog ff weten hoe de echo was.
Succes bij de gyn Miepke! Altijd beter om het na te laten kijken als je je zorgen maakt, anders blijf je er maar mee in je hoofd zitten toch? Hoop dat de uitslag goed is voor je!
Proficiat! Nanske ik zie bij jou ook weer nieuwe cyclus, ggrrr. Andere dames in nieuwe ronde: Veel succes.
Hey Bikkel, tja vannacht doorgekomen hé. Balen vanmorgen maar ja, op naar de volgende ronde... Ik troost me met het feit dat we nog maar pas bezig zijn, beginnen nu ronde 3, maar ben stiekem toch beetje jaloers op diegene die direkt zwanger zijn... hihi Liefs Nanske
Tja balen idd. Wij zijn ook 3e ronde ingegaan. Hopen dat het deze maand raak mag zijn. Nu zie je ook steeds BN'ers die zwanger zijn of net bevallen en dat "steekt" wel een heel klein beetje..... Ik heb ovulatie testen besteld en net binnen. Toch deze maand daar eens mee proberen. Wie weet?
Allé, dan lopen we zo een beetje gelijk hé. Misschien kan ik daar ook eens mee proberen... misschien volgende maand. Ik wens je in elk geval veel succes!
PetraBlessie, gefeliciteerd meid! Genieten! Voor alle meiden die opoe op bezoek hebben, schop haar na 4 dagen weer weg en wees goed chaggerijnig tegen d'r dan hopen we dat ze gewoon volgende maand wegblijft! Balen! Ik zit nu in ronde 2 en denk dat ik gewoon vrolijk naar ronde 3 ga, maar ik herken jullie gevoel hoor...dat het toch een pietsje steekt als meiden direct zwanger zijn...Niet dat je het hen niet gunt, juist wel! Maar je wilt het zelf ook zo graag...gewoon dik sjaloers dus! Ik zie dat mijn banner zegt dat ik nog 3 dagen moet voordat ik kan testen...in agenda staat morgen NOD..Hmmm..ff tellen nogmaals! Liefs, Pluis
ff ego...bannercheck! Sorry! Huh? Ik ben blond dus dat helpt al niet echt...maar mijn NOD staat op zaterdag 25 okt...oh wacht... en dan kan ik dus zondag testen... En dat is over 3 dagen... Heppum! Pfff...wachten, wachten... 8-[
He Maar; moest afgelopen dinsdag ongi worden. Nog steeds niks. Was ook te vroeg met testen. Maar het wordt nu toch echt wel spannend hoor. heb redelijk regelmatige cyclus dus snap het niet goed. Zaterdag weer testen. PetraBlessie: Gefeliciteerd meid! Zo zie je maar. ben je in een keer al 6 weken zwanger. geniet ervan.
Zolang je nog niks ziet houd dan moed je weet maar nooit misschien test je pas heel laat zwanger sterkte nog met wachten
Je zit nog voor je NOD dus het kan heel goed dat je nog nega test maar wel zwanger bent... Bij de een wordt nou eenmaal sneller HCG aangemaakt als bij de ander Liefs Debby
Ook ik ben ondertussen wel redelijk benieuwd wat de uitslag zal zijn. Ik moet nog een weekje wachten. Ik heb al wel aardig wat klachten. Heb ik normaal nooit last van van te voren en ontpillen kan niet meer.
Bedankt meiden, maar denk dat het deze ronde weer nix wordt. Temp was ook gezakt naar 36,8... :x Afwachten is zooo niet een sterke kant van mij! ](*,) We gaan lekker een weekendje weg morgen, dus hoop toch zeker niet dat ik ook nog ff ongi word nu!
Hoi meiden, Helaas....ik heb opoe op bezoek gekregen vanochtend, wel weer precies na 28 dagen, dus over een regelmtige cyclus gesproken...Als er dan iets positief moet zijn hè! Verder een lichte teleurstlling hier... Maar verder oké.. Dus op naar ronde 3! Voor allen die nog in spanning zitten, ik duim hoor! Liefs, Pluis
he meiden. vanochtend maar weer es een testje ertegenaan gegooid. Helaas wederom negatief. Ben nu 5 dagen overtijd met normaal gezien een mooie cyclus.. Snap het niet?
ja had ik ook gewoon teveeel willen er meebezig zijn .. dan blijft het ook weg.. ik had 5 testengedaan en een bloedtest en opo de dag dat ik de uitslag kreeg kwam me nod:S toen was ik 7 dagen overtijd en normaal altijd heel regelmatig...