Mogge meiden! Ik ben vrijdagavond ongi geworden en gister was het alweer voorbij! Alleen zaterdag dus tampon in gehad en alleen 's middags bloed, verder alleen bruinverlies....
Hoi maar, Heb je al een test gedaan? Als je zo weinig ongi bent geweest kan het toch zijn dat je zwanger bent. Ik hoop voor je mee.
Hey Maare, Ik zou toch een testje doen dan. Kan nog altijd zijn dat je zwanger bent hé. Ik duim voor je mee! Groetjes, Nanske
Heb vorige week al getest, maar die was negatief. Misschien gaat het nog wel doorzetten..... Ik durf er ook niet op te hopen hoor, anders ben ik strax weer zo teleurgesteld. Vrijdagavond was ik ook heel chagi en hebben we besloten om vriendlief zijn zaadjes ff te laten testen.... Iemand enig idee hoe dat in z'n werk gaat?
Je moet het natuurlijk zelf weten. maar deze onzekerheid zou ik helemaal gek van worden. Hoe dat het in zijn werk gaat weet ik helaas niet. Veel succes en hou je ons nog even op de hoogte?
Haha, simpel toch? Potje wel een beetje op lichaamstemperatuur houden. Sta je daar bij de balie riepen ze naar achter ' Een zaadmonster!" Lekker genant voor de eigenaar van het monster..
Ha ha, ik zie het al voor me! Vriendlief moet eerst nog ff de huisarts bellen... dat kan wel weer ff duren natuurlijk. Erover práten is één, maar het ook daadwerkelijk doen...! Ik hou jullie op de hoogte!
Ja he, hihi.. is toch blijkbaar best beetje vervelend voor mannen.. hun genetisch materiaal, hun mannelijkheid in een potje deponeren en achterlaten bij vreemde mensen die het aan een nader onderzoek gaan onderwerpen.. ale: Haha, best te begrijpen toch? Maar ja, ze zouden eens bij de gyn in en stoel moeten liggen of een inwendige echo moeten ondergaan ofzo.. Ook heel prettig! Had ik aan het begin van de zwangerschap van mijn dochtertje steeds.. Maar ja, het is voor een goede zaak tenslotte! O
Pffffff voel me al 2 dagen zo misselijk ale: . En last van mijn darmen. Moet volgende week ongi worden maar heb nog geen last van maandelijkse ongemakken. Geen pijnlijk (.)(.), niet prikkelbaar. Maar het kan ook zijn omdat ik vanmiddag moet afrijden voor mijn rijbewijs en morgenochtend moet ik naar gyneacoloog. Zullen de zenuwen wel zijn en miepke zal volgende week wel gewoon die verrekte op bezoek krijgen. Ben niet meer zo vaak op de site omdat ik er n beetje moedeloos van word dat het zolang duurt. Nou ja we wachten maar weer af
Dank je knippy Jullie zijn de enige die weten dat ik moet afrijden. Ik had bedacht dat ik tegen niemand iets ging zeggen want dan is de druk wat minder. Het viel nie mee om mijn mond te houden maar het is gelukt. Alleen mijn vriend weet het omdat hij de kids moet ophalen van school. Pffffffffffff ben zo zenuwachtig.
Ik moet om tien voor vier. Pffffffffff ben helemaal op van de zenuwen. Gelukkig moet ik eerst nog n uur voorrijden en kan ik n beetje de zenuwen verminderen hoop ik. Ben blij als het half 5 is. 8-[
kan het me helemaal voorstellen. Nou het enige wat ik kan zeggen is doe je best en zorg dat je met dat papiertje naar huis komt Ik zal aan je denken vanmiddag. Laat je nog wel ff weten of het gelukt is? toi toi toi liefs,knippy