Hallo hallo.. Hier nog steeds geen Word zo spannend! Net op toilet wel echt krampen dus denk dat het wel gaat komen. Had afgelopen week al een temp van 37 en de afgelopen 2 dagen 37.2 maar ben ook grieperig. Dus daar durf ik niet op te rekenen..!
Ik ben nu echt voor het eerst in de wacht ronde nog 11 dagen haaha maar ben dan op vakantie dus als de duiveltjes dan nog niet gekomen zijn test ik zodra we in NL zijn al zal dat maandag worden dan . Maar ik reken nergens op is p;er slot van rekening pas ronde 1
Weet je wat ik nu heb.. ik ben niet aan het letten op zwangerschapskwaaltjes maar echt op ongi kwaaltjes zoals net voel ik steken rechts en dat heb ik vaak ook een paar dagen voordat het zover is, dus nu ben ik bang dat ik het wel weer komt
Heel herkenbaar allemaal! Dit is de eerste keer dat ik expres geen testen in huis heb gehaald. Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden. En ik denk dat ik dat al wel wordt, ik voel niks anders dan anders. Succes allemaal!
Hier is het nog wachten. En mannen zijn inderdaad bijna allemaal hetzelfde. Zelf wil ik nog wachten met testen tot 1 week overtijd aangezien mijn vorige cyclus volgens de gyn vermoedelijk 6 weken was. Maar mijn mannetje wil daar niets van weten. Hij is ongeduldiger dan ik en vraagt steeds wanneer het zou kunnen. Dit is wel fijn, omdat je het zelf ook wel zo snel mogelijk wilt doen terwijl je verstandelijk wel weet dat wachten beter is. Ik weet het dus niet. Mannen blijven dus inderdaad rare wezens van Mars. Wat zouden jullie doen? Hier ben ik wel benieuwd naar. groetjes, Krissa
Ik ben erg nieuwsgierig en ongeduldig aangelegd dus ik zou me niet kunnen beheersen zodra de NOD er was en ik niet ongesteld was
Helaas meiden, zijn toch vanochtend gekomen, geen twijfel mogelijk. Dus nu weer op naar ronde 2. @tamtam78, hopelijk dat het wel bij jou weg blijft, heeft er toch nog iemand geluk in deze topic! Zal voor je duimen. liefs
@ Melissa, balen joh, maken die duivels eerst een schijnbeweging dat je denkt van: Zou het? en dan toch beuken ze door de verdediging heen....beetje jammer van ze. Deze maand dus weer oefenen op betere verdedigingstechnieken...
Jammer melissa. Die van de verdeigingstactieken is goed. Welke hebben we eigenlijk Ben er wel benieuwd naar. Veel succes deze nieuwe ronde. Ik bijt nog even zo lang mogelijk als het gaat op mijn tanden en wacht af. Groetjes, Krissa
Nou, ik ga mijn testtechniek ook ff aanpassen. Mijn NOD is morgen, maar had toch stiekem woensdag al getest. Wat wordt je daar depri van zeg. Misschien dat ik het zondag probeer, en anders ergens volgende week. Ik heb nu zoiets van: ik merk vanzelf wel of ik ongesteld word. We wachten af.....
Ik had vanmiddag weer wat licht bloed op het wc papier en net ook, maar verder niet. In mijn inlegkruisje ligt zeg maar een drupje. Normaal als ik ongi word dat is dat niet zoals het nu gaat. Heb ik ook niet zo'n buikpijn als ik normaal heb. Wordt echt gek van die onzekerheid
Ik heb me dus inderdaad niet kunnen beheersen. Ik heb net een zw.test gedaan van Kruidvat. Die goedkope, 2 voor 5 euro. Ik heb het met avondurine gedaan en die is dus niet zo geconcentreerd maar alsnog verschijnt er na 5 minuten netjes wachten een lichte streep in het testvenster. Zou het dan echt zijn? Heeft iemand goede ervaringen met deze testen? Hebben zij bijvoorbeeld geen indrooglijntje? Zit helemaal te trillen!
als je na 5 minuten een streepje ziet, dan ben je gewoon zwanger hoor! Gefeliciteerd! @ tamtam, hoest bij jou, hebben de duivels toch doorgezet gisteren? (als ik je banner mag geloven tenminste)
hai dames, ik meg me er ook even in als het mag Vind zelf dat wachten ook zoooo verschrikkelijk, ik zit nu op 4 dpo en moet volgende week zondag ongi worden (korte LF) en heb nu 3 cyclussen zonder de pil en alledrie exact 28 dagen en ga deze maand absoluut niet eerder testen dan NA NOD (neem ik me voor haha) Voor mijn gevoel kan ik er redelijk van op aan hoe mijn cyclus loopt, dus als ik dag 29 niet ongi word word het echt spannend en ik hou al 3 maanden mijn temp bij, kijken of die wat naders doet dan normaal.
Gefeliciteerd Vanesje! Geniet er van. Je bent inderdaad gewoon zwanger denk ik. Heb de zelfde test gedaan en bij mij was er echt niks anders op te zien dan de controlestreep......