Nog 6 daagjes, maar heb zo mijn vermoedens alleen durf ze niet hard uit te spreken, vorige maand dacht ik echt dat ik symptomen had, hield mezelf voor de gek eigenlijk, maar nu weet ik het zelf al wel denk ik, ik voel het gewoon. Het is net of ik van een afstand naar mezelf kijk, dat ik mijn eigen lichaam niet ken zeg maar, maar het voelt nu allemaal zo anders, zo heb ik me nog nooit gevoeld. Wil zo graag een bevestiging via een test, maar is nog veel te vroeg. Maar ik wil het weten, mijn man zegt wacht nog ff weet dat het moeilijk is, maar laat het ook nog een beetje een verrassing blijven, straks is t'ie negatief en dan ben je nog meer teleurgesteld! Dus ja, na die wijze woorden wachten we maar weer! boeh
Kaatje hou vol! Zo loop ik ook al een week rond! Ga morgen samen met mannetje mijn eerste test doen... en als die nega is, volgende week weer! Geniet van wat je weet, het is best leuk hoor, dat geheim dat je hebt dat niemand nog kan raden!
niet. Maar ik ben nu ruim een week (bijna 1,5) overtijd, de periode tot de dag dat m'n NOD was kwam ik wel prima door, dacht er weinig aan. Ben ook pas een halve week na mijn NOD gaan testen en die was negatief.. en nu ga ik morgen weer testen maar dit is echt lang wachten..
Goed, vrijdagmorgen dus negatief getest. Maar dat was twee dagen voro mijn NOD. Vrijdagmiddag in ene flinke pijn alsof ik ongesteld moest worden. Echter....nog niks. Gevoel is ook weer weg. Buik voelt "raar" en mijn borsten doen gewoon zeer. Vandaag is mijn NOD, maar tot op heden is het stil en voelt het ook niet alsof ik ongesteld moet worden. Spannend!
Hallo allemaal! De tip die heel aan het begin staat van dit topic vind ik wel een goeie: zorgen dat je geen testen in huis hebt! Helaas heb ik die wel en ik ben erg geneigd om er zo snel mogelijk 1 te doen. Mijn NOD is 22 Nov, nog een paar dagen dus. Maar.... ik heb zelf het vermoeden dat de red devils zullen gaan doorbreken, gezien de krampen die ik af en toe heb. Maar dan heb ik liever dat ze heel snel komen dan dat ik nog een week moet wachten! Groetjes, mexican
Nog 4 dagen voor mij, maar voel helemaal niets. Geen gevoel van zwanger zijn of van menstru die eraan komt. Afwachten dus..........
Hoi hoi, Heeft er iemand nog tips voor mijn,ik wordt helemaal gek van dat wachten,het lijkt wel of de dagen steeds langzamer gaan...en ik moet nog zo lang wachten tot ik kan testen... liefs melissa
Ook ik moet nog 9 dagen... maar omdat ik het onverklaarbare gevoel heb dat het deze ronde niet is gelukt, kan ik het iets beter van me afzetten. Of dat nu positief of negatief is weet ik eigenlijk niet. Ik moet deze week veel doen op m'n werk, maar het forum blijft me roepen. hihihi Nou hup aan t werk dan maar! Misschien geeft dat ook wat afleiding. Liefs Debby
Ik moet ook nog een paar dagen, maar voel het gewoon, ik ben anders, mijn lichaam is anders, dus denk toch echt dat het raak zal zijn, hoop het zo!
ook ik moet nog even geduld oefenen. Hoe moeilijk is dat zeg. Het liefste wil je nu al zekerheid maar dat kan helaas niet. Ik spin me maar niet meer teveel vast op vage klachtjes want je lichaam kan je erg voor de gek houden. Ga er maar vanuit dat ik ongi wordt,dan kan het altjid meevallen. Succes allemaal met de laatste week wachten en hopleijk zijn er veel positieve testen volgende week.
Ik ben ook aan het aftellen. Ik kan vanaf vrijdag testen, maar heb besloten te wachten tot zaterdag of zondag. Eigenlijk weet ik al zeker dat ik weer zwanger ben, maar ja je lichaam kan je goed voor de gek houden.... Symptomen: zere boobs, misselijk, slecht naar de wc kunnen. Zelfde als de vorige keer.... Hopen, hopen, hopen, hopen. Ik hoop ook met jullie mee....
Hoi hoi, wat knap van de dames dei zolang kunnen wachten met het doen van de test,ik heb vandaag al een test gedaan en natuurlijk negatief,ik weet het ik bne ook veel te vroeg,maar ik kon het niet laten. Ik dacht gisteravond op de bank ook ineens dat ik het niet eens zo heel erg zou vinden als ik nog even neit zwanger zou worden raar he,zijn vast de zenuwen en een beetje angst voor als het wel zo zou zijn...ik bescherm mezelf zo denk ik tegen alle teleurstellingen pfff leifs melissa
Diana, ik heb dus ook symptonen, nou ja een symptoom: pijnlijke (.)(.)'s! Gewoon ze zijn gevoelig en het is net of mijn lichaam het vanuit zichzelf laat weten, misselijk ben ik gelukkig niet en mijn stoelgang mag ik ook niet over klagen. Vorige maand dacht ik van alle kwaaltjes last te hebben, maar toen ongesteld geworden. Deze maand is anders, het is net of ik via mijn onderbewuste het al weet! Ik blijf duimen voor iedereen!
Hey Kaatje, Ik heb juist het idee dat ik niet zwanger ben, gek is dat! Maar misschien probeer ik me te beschermen tegen de nega test. Maar ik moet nog 9 dagen wachten! T duurt zo lang! hihihi Test voor m'n geduld... Hoe gaat t verder met jou? Liefs
Mag ik me ook hier aansluiten Pffff ik moet ook nog 8 dagen wachten Veel te lang! Heb ook helemaal niet het gevoel zwanger te zijn dus. Alleen had ik vanmorgen bloedend tandvlees! En dat heb ik al heel lang niet meer gehad maar kan me wel herinneren dat ik het bij mijn vorige zw.schap ook had Maar misschien was het ook gewoon toeval... En testen die heb ik al in huis... Ook niet zo goed he... Heb het laten pendelen en die zegt op 29november een positieve test. Dus dat is nog langer dan 8 dagen
Melissa, hihi dan heb je inderdaad heel vroeg getest maar zo gek ben ik ook hoor... Alleen probeer ik me nu toch echt in te houden hihi. En de dames die nog 3 dagen moeten wachten... Spannend!