Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    mama van youri ,

ja ik weet het ik heb idd veel te vroeg getest,daarom heb ik nog alle hoop voor een positieve test,nu wacht ik tot zat 29 nov ik kan vanaf woensdag testen (26nov)maar ik hou nu vol en wacht een paar dagen langer,wil niet weer teleurgesteld worden.

liefs melissa

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ja je mag zeker nog goede hoop hebben want wie weet is hij mega positief op 29november.
    Denk je dat je zo lang gaat kunnen wachten? ;)
    Je pendels zijn ook positief over deze maand.. Ben benieuwd of ze kloppen :D

3. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    mama van youri,

waarschijnlijk kan ik niet zolang wachten maar het moet,gewoon geen testen meer halen hihihi,en ik ga vanacht de nachtdienst in dus dan ben je al ontregeld dus deze week zal ik het wel vol kunnen houden.

Ja ik ben ook zeer benieuwd naar mijn pendels van mijn mag het uitkomen,leuk een meisje.

liefs melissa

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

En er is weer een dag voorbij.... :D

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen mama van Youri,

Indd, weer een dag voorbij na gister ;)

Nu nog maar 8 dagen wachten geloof ik... Jij 6?!?

Liefs Debby

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Héhé.... ik kan me ook bij dit topic aansluiten ;) Nog zeven daagjes wachten! Pfffff..... vanmorgen werd ik wakker met een droom dat mijn rechterborst 2x zo groot geworden was en de straaltjes melk spoot er uit :) Ja, ook goeiemorgen hihihihihi!

Groetjes Cynthia

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Whahahhaa :) Goedemorgen Cyntje!

Wel sneu voor je linkerborst... :) :p :)

8. sanne1980

sanne1980 Actief lid

9 jun 2008
    110
    0
    0
    Goedemorgen,
    hoe erg zijn we er allemaal mee bezig he?
    Ik word nu alweer gek terwijl ik me had voorgenomen er deze maand niet teveel mee bezig te zijn.
    Lijkt wel of ik nu alweer wat ongipijntjes krijg en mijn borsten gaan ook alweer zeer doen.
    heb dus weinig hoop.
    Heb wel 2 pendels die allebei november hebben gezegd dus hopelijk komen die dan uit........
    We zullen helaas af moeten wachten.

groetjes,

9. Kaatje1980

10 okt 2008
    87
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, nog 2 dagen geloof ik!

@ debby86, met mij gaat het uitstekend en met jouw? Komen we elkaar hier weer tegen, zoals ongeveer een maandje geleden! Ik had ongeveer 10 dagen voor mijn nod ook het gevoel dat ik gewoon ongi ging worden, maar 7 a 8 dagen voor nod ging dat veranderen en dat gevoel is nog steeds zo, ik denk dat ik al weet dat het raak is! Bij jouw kan dat ook ineens veranderen hoor, je weet nooit!

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Indd we meet again! hihihi :)

Ik krijg sinds gisteren steeds meer het idee dat het zo zou kunnen zijn... Ik gloei de hele dag door. 's avonds ben ik helemaal kapot, ik slaap erg onrustig (normaal nooit) en 's ochtend sta ik om 05.30 al naast m'n bedje. Ohhh jahhhh Ik ben behoorlijk vrolijk! :)

Maar ik durf niet teveel te hopen... Ik zou het zo graag willen. Maar ja, wie hier niet! hihihi :)

Ik hoop dat je gevoel gelijk heeft Kaatje! Je zit nu in de 2e ronde hea?!?

Liefs Debby

11. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Gisteravond kreeg ik erg jeuk aan mijn tepels. Mijn borsten voelen weer voller aan & branden ook een beetje.....maar nog geen gevoel van ongesteld worden, integendeel. Juig niet te vroeg ik wacht tot zaterdag met testen.
    De andere dames ook niet zoveel symptomen zie ik?

12. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    ik zit ook alweer zo goed als op het wachtbankje. Ik geloof dat mijn ei nu echt al wel geweest is. Hebben n dag of 10 om de dag geklust dus ben heel erg benieuwd. Heb 2 pendels die november zeggen maar mijn eigen pendel blijft februari volhouden. Aan een kant wil ik erin geloven maar aan de andere kant vraag ik me af waarom er dan zoveel verschillende antwoorden zijn. Nou ja we wachten af. Pfffffffffffffffff [-o< [-o<

13. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Hoi allemaal,

Wat gaan de dagen toch tergend langzam,ik wordt er knetter gek van...
    Ik heb het idee dat het dee ronde niet gelukt is ik voel helemaal niks...wat moet ik hier nou toch mee.

liefs melissa

14. Aidualc

Aidualc Lid

23 jul 2008
    41
    0
    0
    Hier ook eentje op de 'wachtbank'!

Midden september was ik zwanger maar de echoscopie zag een lege baarmoeder. Waarschijnlijk een vroege miskraam.

Nu 1 cyclus rustig aan gedaan en dit keer er weer vol voor gegaan.

Nu sinds een paar dagen wat last van m'n boobs en m'n darmen houden niet op met rammelen.

Het liefst zou ik nu gaan slapen en pas weer na m'n NOD wakker worden! :confused:

Good luck y'all! :p

15. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Ey meiden,

Ik kan zaterdag testen en ben ook al behoorlijk zenuwachtig! Heb ook al een test liggen (nog over van de vorige maand), maar heb me voorgenomen om echt minimaal tot mijn NOD te wachten. Vorige maand maakte ik mezelf helemaal gek. Ik begon al een week van tevoren te testen.. :oops: en kon ik nog maar aan 1 ding denken. Voelde me ook echt zwanger, dus de teleurstelling was groot toen ik ongesteld werd...

Nu voel ik nog bijna niets! Normaal als ik ongesteld moet worden, heb ik een week voor de ongesteldheid al hele zere borsten. Nu heb ik alleen hele ieniemienie steekjes in mijn onderbuik en heb ik heel gevoelige tepels.. Maar ik ga nergens op hopen... (stiekum wel natuurlijk :( ) Maar ik wil gewoon niet weer zo teleurgesteld zijn...

Wachten is echt vre-se-lijk! Succes iedereen! En hopen op positief nieuws! :D

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hoi meiden,

Ja ik begin nu ook wat dingen te 'voelen' enzo maar ik ben zo bang dat ik het me inbeeld omdat ik het zo graag wil he.

Debby, idd ik moet er nog 6... maar ik denk dat ik overmorgen ofzo al stiekem een test doe :oops: heb er toch nog 7 liggen :)
    Ga jij nog 8 dagen wachten denk je?

Cyntje, wat een leuke droom :p

Sanne, ik wilde me er ook niet zo mee bezig houden maar lukt gewoon niet. Ik hoop dat jou pendels uitkomen!

Kaatje, voor jou is het wachten bijna afgelopen gelukkig! Ben benieuwd!

Melissa, je hoeft niet perse iets te voelen he... Wie weet...

Yoki, ik begrijp je volledig en herken je verhaal heel erg... :)

Hopelijk testen we allemaal positief!

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Voor alle meiden die aan't wachten zijn en al teleurgesteld omdat ze zich net zo voelen als normaal voor nod..
    Het zegt echt niets hoor! Ik voelde me echt precies zo als normaal. Compleet met een eng gevoel in mijn hoofd wat ik vaak heb voor nod en pms humeur. Geen enkel verschil. Had meer vroeg getest met een gevoel van, het is toch niet zo..
    Nu nog maar afwachten of het goed gaat natuurlijk [-o< ..volgende stap. 1 dec. een echo dus heel spannend..

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey mama van Youri,
    Ik ga echt mijn best doen om te wachten op m'n NOD. Het is nog even de vraag of ik wel regelmatig ben namelijk... :) Vorige ronde 34 dagen, lang genoeg zou je zeggen... dus hopelijk test ik dan vet positief en anders hoop ik die dag ongi te worden. :( :( :(
    Afwachten dus...
    Liefs Debby

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Spannend hoor Miepke, die pendels..
    Bij mij kwam hij uit! Maar ik heb maar door 1 persoon laten pendelen, Alies...
    Hoop het voor je! X

20. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Hey lotuss,

Spannend voor je hoor. Hoop zo voor je dat alles goed gaat.

Ik hecht eigenlijk niet zoveel waarde aan die pendels. Ze zijn allemaal verschillend. Als ze nou allemaal hetzelfde waren zou ik het nog kunnen geloven. Nu wacht ik maar gewoon weer af. Ik zie wel of het lukt.

Leuk je weer op t topic te zien

Deel Deze Pagina