Lotuss, gefeliciteerd! Dames help! Ik wil zo graag al een test doen maar is natuurlijk veel te vroeg? Ben zo bang voor een teleurstelling...
Ik zou ook al zo graag willen testen! Maar ben zo bang voor weer die teleurstelling...... Oeoeoeoeoeoeh, vervelend dat wachten! Gelukkig kunnen we elkaar hier een beetje kracht geven!
Ja ik moet me echt bedwingen, denk er nu al de hele avond aan Maar ik heb ook best wel buikpijn en veel dorst en dat heb ik altijd voor mijn duivels dus het zal denk ik niet zo mogen zijn.. Als ik me niet kan inhouden zal ik morgenvroeg een testje wagen denk ik
Hihi, ja, als ik me niet kan inhouden doe ik de test misschien ook stiekum al eerder hor..... Ben niet zo van het geduld!
Ik vind het ook moeilijk hoor...moet nog 9 dagen wachten. pendel zegt deze maand en 1e week van dec posi test...als dat uitkomt ben ik 7 aug 2008 uitgerekend en laat ik nou net op 7 aug jarig zijn Voel me ook echt zo zwanger, anders als de vorige maanden. Heb vanaf mijn ei al gevoelige tepels en ongi klachten met hier en daar een steekje. Vanaf vandaag erg last van mijn rug en 3 keer vandaag misselijk en wee-ig gevoel. Maarja afwachten maar. Heb met mezelf afgesproken dat ik zeker wacht tot na mijn NOD voordat ik ga testen, mits de duivels zich melden....
Hihi Yoki, ik ben ook helemaal niet geduldig Kweb, das spannend zeg! Ik wilde ook wachten tot 29nov met testen (positieve test zegt pendel) maar dat kan ik dus niet. En uitgerekend op je verjaardag! Das super! Ik was 5 dagen voor mijn verjaardag uitgerekend van mijn zoon en hij is nu precies een week voor mij jarig
joh, das ook errrug leuk hoor... je moet wel ff volhouden hoor...jij hebt wel veel voorspellingen voor deze ronde....Bij mij is het Justfem die voor deze ronde pendelde...tot 2x toe zei de pendel: nov.... Nou nog 9 daagjes geduld...ach, ze zijn zo voorbij
Goeiemorgen! Ik heb vanmorgen getest en natuurlijk was hij hartstikke negatief Ik heb wel beetje buikpijn enzo dus denk dat het door naar de volgende ronde word maar we wachten rustig af Nog dames die zich niet in konden houden?
ik mag nog lekker 9 dagen op het wachtbankje. Pfffffffffffffff maar ik heb eigenlijk in mijn hoofd geprent dat het vast nix wordt deze maand. Dan kan het alleen maar meevallen (en toch hoop ik stiekem dat het wel gelukt is) Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ja, joehoeeee, Mama van Youri..... moet ik me bij jou melden als "stiekumtester"? Ik heb vanmorgen ook getelst en natuurlijk negatief... Had ik dit nu maar niet gedaan! Stom stom stom! Want nu ben ik een beetje teleurgesteld Ik ga vannacht voor 2 nachtjes de nachtdienst in dus ik hoop dat deze dagen voorbij vliegen! Dan zaterdag in mijn ritme komen... zondag dansles en luieren... en dan is het al weer maandag! Groetjes Cynthia
hallo allemaal ik heb even een vraagje, ik heb al een 2 dagen een beetje raar gevoel in mijn onderbuik aan de rechter kant kan dat iets betekenen,het lijkt op krampjes? want afgelopen weekend had ik mijn ovulatie. ik hoop dat het deze maand raak is zou het erg leuk vinden !
Hoiiiii allemaal, Ja hoor ik ben ook in de laatste week beland. Wachten wachten wachten. Ik heb afgelopen maanden zoveel tests verspild dat ik nu ECHT ga proberen te wachten.
Hihi, ik ga ook ECHT proberen te wachten hor! Vorige maand kon ik me niet inhouden, maar toen was ik zoooo teleurgesteld; dat wil ik nu niet! Dus ik mag zaterdag testen... Maar meestal word ik 's middags ongesteld, dus ik hoop dat ik me kan inhouden tot zondag (als ik nog niet ongesteld ben geworden natuurlijk....). Whaaaahoeoeoeoeohaaaahoeoeooee, ik ga even wat doen voor de afleiding! doeiii Succes allemaal!
cyntje, ohhh jij ook al teleurgesteld gelukkig zal het voor jou snel omvliegen tot maandag! Bij mij niet echt... Maar goed... Ik weet dat ik bij mijn vorige zw.schappen (3 mk gehad en 1 gezonde zoon) ook pas vaak een week na mijn nod een positieve test had dus het kan natuurlijk wel nog. Gek he, toen kon ik nog wachten met testen tot aan mijn nod hahahaha
Yoki, vind het echt spannend, je moet nog maar 2 dagen! En als het lukt 3! Ik zal zaterdag en zondag heel hard voor jou duimen!
OMG Ik dacht laat ik nog eens de test van vanmorgen uit de prullenbak vissen... En wat zie ik! Een heel licht streepje
Ik nog ruim een week! Maar weer even van voor af aan in de huishouding beginnen, shoppen en relaxen zodat die dagen voorbij vliegen
Spannend! Je hebt ook wel vroeg getest natuurlijk, ik had een lichte blauwe streep 3 dagen voor nod en de volgende dag was hij al heel duidelijk. Wie weet als je twee dagen wacht..
Kon mij niet inhouden....hihihi....getest maar helaas negatief! Ook voel ik steken in mijn buik, zou mijn NOD mijn WOD worden? Wel Ongesteldheids Dag? Wel teste ik bij onze dochter pas op dag 49 van de cyclus positief, nadat ik s'avonds "de" gevoelige borsten kreeg en die heb ik (nog) niet. Wachten dan maar......of de duivels of.......