Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Hoi allemaal,

Ik heb vandaag ook getest met de testen van matcare die zes dgn voor de nod kunnen maar hartsikke negatief,

helaas op naar de volgende ronde.

Mama van Youry wat ontzettend spannend ik hoop zo dat je geluk heb.

Liefs melissa

2. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    het is nog wel heel vroeg hoor! ik zou nog even een paar dagen wachten en dan opnieuw testen.

3. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Ik hoop zo dat je gelijk hebt deebie,ik ga nu wachten tot....ik weet het niet maar ik ga nog wel een testje er aan wagen het weekend of zo.

Liefs melissa

4. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    @Mama van Youri

Wauw op de foto's zou je zeggen dat het zo is. Je ziet echt wel n streepje. Ik hoop echt voor je dat het raak is.

@melissa,

Als je jou pendeluitslagen ziet, kan het haast niet anders of je moet deze ronde zwanger worden. Is natuurlijk wel heel sterk dat iedereen hetzelfde pendelt.

5. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Hoi Miepke,

Idd mijn pendeluitslagen zeggen idd wat anders dan mijn negatieve test,ik houd nog een klein beetje moed,maar ik ga er toch maar vanuit dat het niet gelukt is deze ronde,kan het alleen nog maar meevallen...

liefs melissa

6. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Sooo, spannend! Als ik jou was zou ik morgenochtend meteen nog een test doen! Hoop voor je dat het raak is!

7. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    trekken jullie het nog een beetje dames
    ik niet zucht.....ik ben nog steeds niet ongie

8. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Ik trek het nog wel redelijk... Zo lang ik genoeg afleiding heb, is het goed te doen. Nog 2 dagen, dan ben ik aan de beurt! En jij mag morgen testen toch? Gewoon nu even lekker een beetje tv kijken ofzo en dan morgen, first thing in the morning: testen! Succes! Hou je ons op de hoogte?

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Pff ik heb vanmorgen weer getest en er kwam een lijntje... En daarna was het ineens weg :cry:
    Dus ga er nu maar van uit dat die van gister vals positief was.... :(

Sjan en Yoki, succes met testen! Hopelijk positief!

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik weet niet welke test je hebt gebruikt? Ik gebruik die van het kruidvat en ik heb nog nooit gehad dat er een lijntje verscheen als ik niet zwanger was. Ook niet vaag of later. Misschien moet je die eens proberen? Je bent eigenlijk ook vroeg om te testen dus misschien heb je gewoon nog heel weinig HCG?

11. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    is t nog geen volgende week zaterdag. Aaaaaaaaaaaaaaaaaah. wordt gek van het wachten [-o< [-o< [-o<

12. sanne1980

sanne1980 Actief lid

9 jun 2008
    110
    0
    0
    Ook ik begin zo langzamerhand gek te worden!

Denk van alles te voelen en ook weer niets.

Afgelopen week wel wat ongipijntjes gehad en nu alleen nog wat gevoelige borsten.

Blijven hopen en hopen dat het snel woensdag is.

Succes allemaal.

Groetjes,

13. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Ik heb al heel stiekem een soort van "gevoel".
    Straks even naar de Kruidvat testen halen en morgen of zondag testen.
    Ik ben nog voorzichtig, maar gevoel als bij de 1e keer zwanger is er weer.....

14. suus2008

suus2008 Lid

10 nov 2008
    49
    1
    0
    @bikkel, wat voor gevoel is dat dan? ben wel heel benieuwd! en dat je nog kan wachten tot morgen of zondag! knap hoor!

liefs suus

15. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    @suus2008, Een soort van warm verliefdheids gevoel in mijn buik. hij borreld ook enorm, borsten voelen voller aan.
    Bij mijn dochter had ik ook pas later hcg aangemaakt en bij mijn mk in aug 2008 gaf de test al heel vroeg een 2e streep aan.
    Vandaar mijn juiste gevoel (dat zeggen ze ook als je al eens zwanger bent geweest, dat je een bepaalt gevoel herkent) en vandaar dat ik nog ff wacht met testen.

16. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    hallo allemaal,

@ Miepke ik wacht met je mee we lopen gelijk nml.

Grtjs Nanny.

17. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik sluit me ook bij jullie aan...nog 7 dagen....

Kreeg de straks een mailtje van iemand, die mss wel dacht dat ik al verder ben dan mijn ff kaartje aangeeft. Dit omdat ik 4 posi ovutesten had en dit ook heb ingevuld.... ik helemaal blij, want ze dacht ook gezien te hebben dat ik dan ook een innesteldip had gehad in mijn temp. Ik snel de laatste 3 ovutesten weggehaald, maar dan geeft FF hetzelfde kruis aan alleen dan met een stippellijn ....

Maar ik denk dat ik gewoon nog netjes 7 dagen moet wachten. Wel lief dat de meiden hier zo meedenken :)

meiden, allemaal suc6 met wachten :)

18. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Ik ben er bijna,nog vijf dagen en dan mag ik testen,ik dnek dat ik morgen ook alvast een gokje ga wagen,volgens een van dependelaars zou ik dan al een positieve test kunnen hebben,ik ben heel erg benieuwd,ik denk ook van alles te voelen maar of het allemaal klopt of ik wil het voelen.

Wat me wel opvalt en dat is echt niks voor mij ik kan erg moeilijk naar de wc,is dat iets wat er bij komt kijken als je zwanger bent?
    Ik heb ook het idee dat mijn (.)(.)zeer doen of gevoeliger zijn en voller,maar mijn vriend ziet geen verschil,zie ik maak mezelf helemaal gek...ik hoop maar dat ik zeer binnekort duidelijkheid heb want dit wachten maak me zo onzeker.

Pfff wat hebben wij vrouwen het toch moeilijk,was het maar net als bij de amn ten alle tijden vruchtbaar hihi

liefs melissa

19. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik kan ook moeilijk naar de wc.....maar voel verder weinig eigenlijk niks.
    maar vogens mij is dat moeilijk naar de wc gaan een kwaaltje voor verder in de zwngerschap en niet de 1e mnd al...

20. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Hoi mama van Youri,

Wat vervelend dat die testen je zoveel onduidelijkheid geven! Maar inderdaad, die van Kruidvat zijn goedkoop en schijnen echt wel goed te zijn. Hiermee ga ik morgen ook testen.. Ben benieuwd.......

Deel Deze Pagina